Dat was ook tof iddquote:
Whehe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet op dat liedje.
Hebben wij nou dezelfde jeugd gehad?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarna zappen naar Ketnet volgens mij, die zonden altijd oude Nickelodeon cartoons uit. Hey Arnold, Doug en Rugrats
Shin Chan, Megabots, Pokemon, What's with Andyquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was ook tof idd
Oude Nickelodeon en Fox Kids series
Das Fox Kids 1.5 ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Shin Chan, Megabots, Pokemon, What's with Andy
Sowieso zat mijn/onze jeugd ramvol bazenseries. Was er niks op Cartoon Network zapte je naar Fox Kids of naar Ketnet of naar Kindernet of naar Villa Achterwerk. En dan zaterdagochtend in pyama naar Carlo en Irene kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was ook tof idd
Oude Nickelodeon en Fox Kids series
Life with Louie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das Fox Kids 1.5 ofzo...
Ik bedoel Bobby's World, Why Why Family en die series
Dit.quote:
Dat heb ik ook allemaal nog gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das Fox Kids 1.5 ofzo...
Life with Louie, Eek! the Cat, The Tick, Mad Jack the Piratequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das Fox Kids 1.5 ofzo...
Sweet memories.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Life with Louie, Eek! the Cat, The Tick, Mad Jack the Pirate
Mijn jeugd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Life with Louie, Eek! the Cat, The Tick, Mad Jack the Pirate
Dat zat toch gewoon in de intro?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een foto gezien van de man die de stem van Louie insprak?
Ben jij een meisje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |