Ik heb alle afleveringenquote:
Daar ben ik nu nog bang voor hoorquote:
Met die hond in de intro jaquote:
Viezo gore kutpop. Waarom zijn poppen zo eng?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar ben ik nu nog bang voor hoor
Die dan ineens rode ogen krijgt.quote:
Of dat ze ineens allemaal dunner worden, door een fototoestel ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Kippenvel ja...
Die aflevering met de koekoeksklok vond ik doodeng en die 3dubbele aflevering met dat plasticstadje vond ik geniaal
Gadver, wil je me dood hebben.quote:
• Ep. 1-3 - The Cuckoo Clock of Doomquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Kippenvel ja...
Die aflevering met de koekoeksklok vond ik doodeng en die 3dubbele aflevering met dat plasticstadje vond ik geniaal
Die kwam toch op Foxkids?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
Download kippenvel en volgende week zaterdag kijken, kwamen die niet altijd na Telekids op een zaterdagmiddag?
Ik kijk ze online. Staan ergens op een site.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ze allemaal hebben, zijn die afleveringen te downloaden
Was een variant op the blob volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
Er was ook een aflevering met allemaal groen slijm toch?
Joahquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ze allemaal hebben, zijn die afleveringen te downloaden
lolwut je hebt iets gemist,quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Nu Shawshank voor het EERST kijken.
Heet dat boek ook zo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
lolwut je hebt iets gemist,
boek ook lezen!
Geniet ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Nu Shawshank voor het EERST kijken.
Waar ook nog 2 andere geweldige verhalen in staan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Het verhaal maakt deel uit van een boek genaamd Different Seasons.
Wisselgeld voor Google.quote:
Wie heeft er überhaupt nog een Motorola?quote:
Ik vind het nog goedkoopquote:
Ja, want ze maken alleen mobiele telefoonsquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie heeft er überhaupt nog een Motorola?
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want ze maken alleen mobiele telefoons.
In de VS is het nog wel groot geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie heeft er überhaupt nog een Motorola?
3.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waar ook nog 2 andere geweldige verhalen in staan.
In Nederland is het ook nog best groot.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
In de VS is het nog wel groot geloof ik.Maar na die RAZR telefoons heb ik eigenlijk niets meer van ze gehoord.
Ik zie ze nergens meer hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In Nederland is het ook nog best groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |