Dat is heel erg, grrrrrrrr!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie het niet erg vinden heb ik ook de lijst naar vorige topics vervangen door de topicreeks :p
kijk op flickrquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef Nezhi het volgende:
kutfail in de topic titel
Heeft iemand misschien een foto van Nike Air Max 1 en Nike Dunk High aan de voeten?
Dan kan ik de hoogte vergelijken... mijn broek valt niet mooi op Dunk lows etc. Air Max 1 lijkt veel hoger, misschien door de zool.
Ik had het gelezen, maar vind ze echt niks in vergelijking met de lage. Hoe langer ik naar de p-rods kijk, des te toffer ik de koston's vind. Vind de neus van de p-rods niet zo. Zal vast wel lekker skaten iig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:44 schreef Nezhi het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat deze pas volgend jaar komen. Hoop dat er een zwarte van komt.
[ afbeelding ]
P-rods zijn kut en die al helemaal. Had je beter voor de salazars kunnen gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, maar vind ze echt niks in vergelijking met de lage. Hoe langer ik naar de p-rods kijk, des te toffer ik de koston's vind. Vind de neus van de p-rods niet zo. Zal vast wel lekker skaten iig.
Heb ik gehad en heel weinig gedragen en daarom snel doorverkocht. Vond ze eig. niet zo qua comfort.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
P-rods zijn kut en die al helemaal. Had je beter voor de salazars kunnen gaan.
Welke Nike's doe je aan? Of is dat nog een geheim?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wekker gezet en nu naar bed, nike meeting alles morgen.
Ik ook, daarom vind ik het niks. Vooral de meest rechtse lijkt veel op Salazars.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef vault_tec het volgende:
Ik vind ze er erg op lijken op de een of andere reden
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Welke Nike's doe je aan? Of is dat nog een geheim?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vind ik het niks. Vooral de meest rechtse lijkt veel op Salazars.
Volgende week maar even kijken bij Avenue in Antwerpen of er nog wat leuks ligt.
Ik heb een pauze ingelast, maar kijken kan altijd wel. Er is op dit moment even niet iets waar ik greedy van word.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het niet zulk ruk weer was geweest had ik wat anders aan gedaan.
[..]
Ben blij dat jij het ook ziet. Nam jij geen sneaker pauze
Ik heb altijd op het moment dat ik geld heb niks leuks zie maar als ik geen geld heb ik veel dingen op MP en dergelijke zie dat ik gelijk zou kopen als ik het geld hadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb een pauze ingelast, maar kijken kan altijd wel. Er is op dit moment even niet iets waar ik greedy van word.
Ik kijk daarom niet eens op marktplaats of eBay of wat dan ook. Houd alleen het nieuws een beetje in de gaten voor wat ik straks voor de winter wil.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb altijd op het moment dat ik geld heb niks leuks zie maar als ik geen geld heb ik veel dingen op MP en dergelijke zie dat ik gelijk zou kopen als ik het geld hadMooi dat het jou wat beter af gaat.
Mij zouden ze gelukkig maken met een sb blazer in het leerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kijk daarom niet eens op marktplaats of eBay of wat dan ook. Houd alleen het nieuws een beetje in de gaten voor wat ik straks voor de winter wil.
Vond de wood editie niet onaardig, maar niet meer dan dat. Tiffany koston's vind ik wel erg tof, maar hoef ik niet. Ik wacht wel wat langer tot iets anders langs komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mij zouden ze gelukkig maken met een sb blazer in het leerMaar wat jij zegt merk ik zelf ook, laatste tijd zie ik weinig dingen waar ik warm van word... Zelfs de janoski's stellen mij teleur.
er zitten wel pareltjes tussen in de P-Rod lijn waaronder:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wekker gezet en nu naar bed, nike meeting alles morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de eerste P-Rod in white/black CW, vond het best jammer dat er alleen 11+ in Rosada lagen![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
er zitten wel pareltjes tussen in de P-Rod lijn waaronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze ook:Fragment yeahhh!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de eerste P-Rod in white/black CW, vond het best jammer dat er alleen 11+ in Rosada lagenCop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
ok. Bewaar je agressie frustratie maar voor Sneakerness. Epische strijd tussen ape en leta..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:26 schreef vault_tec het volgende:
Vind zelf alleen de free rods tof maar voor 1 of voor jou 3 paar tegenover het grote aantal kut prods...
kan niet al te duur zijn, Habi had zijn paartje ook voor cheap. Ik zou zeggen max 75-90.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef HAL9000S het volgende:
SHOOOOOOTO, wat zijn NDS fragment polka dot dunks waard? Dawittegijvast....
Niks tegen jou hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok. Bewaar je agressie frustratie maar voor Sneakerness. Epische strijd tussen ape en leta..
[..]
kan niet al te duur zijn, Habi had zijn paartje ook voor cheap. Ik zou zeggen max 75-90.
Mooiste Janoski's op dit moment.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk zijn ze snel binnen![]()
Nice waar heb je die besteld?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk zijn ze snel binnen![]()
I'm not sadquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Gaijin het volgende:
Lekker hoor die Janoski's! Heb laatst een boete van fokking 100 (!!!) euro gekregen voor wildplassen. (het was 4.00 's nachts, dronken) Nu kan ik geen mooie kicks veroorloven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:13 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wie wilt deze, US8.5 aka EUR42
¤50 incl. verzenden , extra goede deal voor mn fok-mattiezzzzz
[ afbeelding ]
Nice, vooral die rode.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:44 schreef Nezhi het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat deze pas volgend jaar komen. Hoop dat er een zwarte van komt.
[ afbeelding ]
die zijn fucking lelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:48 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Nope dit waren de laatste dunks.
US7 ook niet in de grijze busenitz, alleen die blauw/wit/gumsole volgens mij wel rond die maat.
deze dus:
http://www.skateclockwork(...)-7687071369217015551
Hmm, da's niet zo'n slecht plan eigenlijk, ga morgen toch winkelen met m'n vriendin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:26 schreef vault_tec het volgende:
Heb in all stars 6.5 en in era's 7.5Tegenwoordig verkoopt elke winkels vans dus pas ze gewoon een keer
Doe ik ook, daarom vroeg ik het, Vans Era zijn net als Allstars maat 43 bij US10 en 28CM, en heb vrijwel altijd 28. Alleen hoge Allstars pak ik altijd een maat groter omdat ik ze anders heel lastig aan krijg.quote:
Materiaal heeft ook een invloed qua pasvorm.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef Cpt. het volgende:
Nike valt klein. +.5
Converse valt klein -.5
Nog nooit problemen gehad met deze logica.
Ik neem juist kleiner om creases te voorkomenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Materiaal heeft ook een invloed qua pasvorm.
Mesh = halve maat omhoog
Leer (zoals Dunks) = true to size (tts)
Ik neem (bij modellen die ik nog niet heb/ken), vaak een halve maat groter.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik neem juist kleiner om creases te voorkomen
Ik heb ook US13,5 - 14 maar kan meestal wel alle schoenen kopen. Gewoon heel internet checkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef thethoryd het volgende:
ben echt jaloers op jullie![]()
Ben 15 en heb maat us 14
That's what she saidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut nummer zeg
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:40 schreef vault_tec het volgende:
Ik zoek witte platte nike sb veters. Als iemand ze nieuw heeft wil er best iets voor terug geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:41 schreef DjinN het volgende:
[..]Wat kan je concluderen aan het feit dat ik zeg dat het een kut nummer is en niet vertel welke schoenen het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef Nezhi het volgende:
Zijn dat niet gewoon dunk highs die helemaal rose zijn gespoten?
Of dc hightops.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:06 schreef SHOOOTO het volgende:
^bij Dunk Highs heb je nog een flap bij de bovenste twee gaten. Lijkt mij eerder een Jordan 1 (maar wel overgespoten met een kleurtje).Kijk daar kan ik iets mee, dankjulliewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken idd erg op een Jordan 1
Kijken of ik misschien een mailtje her en der rond kan sturen voor nog meer info omtrent die schoenen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Zijn hard, alleen zie nu al de creasesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef Cpt. het volgende:
Zit te twijfelen deze te kopen:
[ afbeelding ]
Op die wivah zijn ze wel heel nice, vooral dat leer
Ik vind die zool zo matig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
Ik kan de neus van die dingen niet uitstaan....
Maak er dan een mooie blazer of een afgeronde cap van..
True.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
MEID WAT ERG!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn hard, alleen zie nu al de creases
ja vind ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.stigmatic.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef omelette het volgende:
Weet iemand of er in Groningen ook een winkel is die NikeSB verkoopt? Ik weet dat footwears ze eerst verkocht maar daar zijn ze volgens mij gestopt
Strapsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vond die strap altijd wel wat hebben. Zonde dat ze die er nu uitgehaald hebben.
dus omdat mensen de kraag omhoog dragen zou ralph lauren de hele kraag weghalen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Straps. Hebben ze vast gedaan omdat veel mensen ze los dragen en dat er niet uitziet
.
http://www.amazon.com/adi(...)LA/ref=pd_sbs_shoe_1quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:38 schreef finchfighter het volgende:
heeft iemand enig idee waar ik adidas top ten high hikings kan bestellen?
liefst in zwart met paars, bruin met rood kan ook, maar kan deze nergens vinden.
iemand een idee?
Die opmerking van me was niet zo serieus bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:41 schreef shiftsix het volgende:
[..]
dus omdat mensen de kraag omhoog dragen zou ralph lauren de hele kraag weghalen?
Hier net andersom, de lage vind ik gewoon lelijk, de mids hebben wel wat, al vind ik ze nog steeds niet echt mooi of zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef Atta-boy het volgende:
Heb niks met hoge janoski's. Vind de lage zoveel beter.
quote:Still looking for that good running shoe? Nike is here to help out with the Nike Lunarglide+ 3. Following the release of a White/Black and Black/White Nike LunarGlide+ 3 colorways, Nike hits us with a few new colorways for those who do not want to pay extra to iD their shoes.
Nike is coming at us with a Team Red/Blue, a Grey/Lucky Green, a White/Anthracite, a Anthracite/Red/Volt, a Sonic Yellow and a Anthracite/Summit White colorway.
Look for these to be at your local Nike Running accounts in the near future. No specific release date, so check with your local retailers for more info. via Kix-Files
zwart/wit Lunarglide+ 3quote:BRON: TheShoeGame
De eerste Koston serie die is uitgekomen had zo'n zwarte zoals je weet alleen de zool was wat anders. Ik zou als toeristenschoen een nieuwe free nemen. Die is wat lichter en relaxter zonder sokken van wat ik heb gemerkt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef SHOOOTO het volgende:
wil nog wel een paartje Lunar(glide) hebben als ultieme toeristenschoen. Of er moet een dope Koston uitkomen zoals de eerste sample van de Koston 1:
[ afbeelding ]
Free's draag ik alleen in de zomer (oftewel alleen met shorts).quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De eerste Koston serie die is uitgekomen had zo'n zwarte zoals je weet alleen de zool was wat anders. Ik zou als toeristenschoen een nieuwe free nemen. Die is wat lichter en relaxter zonder sokken van wat ik heb gemerkt.
En terecht. De toerist uithangen doe je sowieso sneller met mooi weer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Free's draag ik alleen in de zomer (oftewel alleen met shorts).
aanstaande weekend is er sale bij Manus:
[ afbeelding ]
Echt gaaf, vooral die zwart + wit en de rode.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:10 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Lunarglide+ 3 – Fall 2011 Releases
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zwart/wit Lunarglide+ 3
SPOILER: En ook nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in de periode wanneer ik gaquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En terecht. De toerist uithangen doe je sowieso sneller met mooi weer.
Als jij ze beter ken rocken dan wil ik het graag zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Straps. Hebben ze vast gedaan omdat veel mensen ze los dragen en dat er niet uitziet
.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:11 schreef Cpt. het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]Die eersten zijn wel heel hard. Daar zou ik wel graag on foot pics van willen zien.SPOILER: En ook nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Zijn van die stugge touwveters, dus sowieso niet makkelijk te strak te strikken, en ik trek de veters niet aan als ik ze aan heb, gewoon overtollige veter aan de zijkant in m'n schoen gestopt. Qua lengte zijn ze overigens wel prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Cpt. het volgende:
@BigSmurf Als het leer of suede is loopt t sowieso nog wel uit, canvas een stuk minder. Minder strak veteren en/of strikken geen optie?
Als je die van mij bedoelt, http://www.go-britain.nl/(...)-c-p-castlerock.html, en anders, zie Cpt.'s postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Slickk het volgende:
Wat voor soort Vans zijn dat? Vind ze wel erg tof namelijk.
Kun je wel leuk emo.giffen, maar jij snapt ook wel dat die dingen niet gemaakt zijn om er los bij te hangen, hoop ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als jij ze beter ken rocken dan wil ik het graag zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Cpt. het volgende:
Er zijn toch ook zat mensen die hun veters niet strikken ookal zijn ze daar wel voor gemaakt? Of hun broek omslaan. Of hun biertje openen met hun aansteker. Of de mouwen van hun overhemd opstropen. Of skaten op basketbalschoenen. Enz.
Echt je logica loopt volledig mank.Al die dingen doe ik ook niet! OK, sommige stiekem wel. Maar dat is niet het punt, er wordt gedaan alsof het heel raar is om straps vast te doen. Het is toch ook niet raar om je veters wel te strikken, je broek niet om te slaan, etc.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien ga ik niemand voorschrijven wat te doen natuurlijk, zoals ik al zei, het is slechts mijn persoonlijke smaak.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Cpt. het volgende:
Er zijn toch ook zat mensen die hun veters niet strikken ookal zijn ze daar wel voor gemaakt? Of hun broek omslaan. Of hun biertje openen met hun aansteker. Of de mouwen van hun overhemd opstropen. Of skaten op basketbalschoenen. Enz.
Echt je logica loopt volledig mank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iemand die weet waar ik witte platte (nike) veters kan kopen?
Die rooie zijn net nieuw btwPogo dancing!
Succesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, heb er nu totaal 2 uurtjes in huis op gelopen en de schoenen gaan steeds meer pijn doen, ook rechts.
Maar even gemaild of ze dezelfde hebben in het filiaal in Rotterdam, ga ik morgen even langs om een maatje groter te passen en anders om terug te brengen.
Gewoon Mr. Lacy's?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand die weet waar ik witte platte (nike) veters kan kopen?
Ik hoop het ook, anders is het balen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Thanks, hopen dat ze hem daar hebben.
Thanks, van het weekend maar even langsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
Heb net voor je gekeken letates maar heb geen nike sb veters in het wit.
Miss hebben ze ze in de nike shop? Weet niet zeker though maar zag wel veters liggen toen ik er laatst een keer was.
Vond beide Vans eigenlijk wel tof, in bepaalde winkels zie ik vaak maar 1 soort model staan in verschillende kleuren maar tsja... Zie nu dat er verschillende modellen zijn. Bedankt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Cpt. het volgende:
Mijne? Die heten 'Style 31' momenteel in de sale bij Crooked Tongues, grijs is op maar zwart is er nog in UK8/US9
Als het mijn maat was had ik die ook gekocht, zijn maar 36 pond
Dat zijn die Adidas met dat logo groot op de tong? Zag ze gister nog liggen bij Britain, mooie schoenen maar die tongquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Pictogram het volgende:
G star's & Adidas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak je even een foto!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat zijn die Adidas met dat logo groot op de tong? Zag ze gister nog liggen bij Britain, mooie schoenen maar die tong
Toch niet de schoen die ik bedoelde, desondanks erg vette schoenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Pictogram het volgende:
[..]
Ik maak je even een foto!
Edit: [ afbeelding ]
bronquote:Sneakerness brengt sneakermania naar Nederland
Sneakerbeurs 'Sneakerness' strijkt op zaterdag 27 augustus 2011 voor het eerst in Nederland neer. In de Zuiveringshal op het Westergasterrein in Amsterdam zal een groot scala aan merken, designers, customizers en kunstenaars vanuit heel Europa samen komen om te laten zien wat er op sneakergebied allemaal te halen valt.
Na succesvolle edities in diverse steden in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk wordt deze sneakerbeurs voor het eerst in Amsterdam gehouden. Tijdens Sneakerness presenteren diverse sneaker- en lifestylemerken hun exclusieve modellen en samenwerkingsverbanden.
Bekende sneakerwinkels
Daarnaast presenteren bekende sneakerwinkels zoals '8 Sneaker of No Boys Allowed', naast een groep beroemde vintagehandelaren en privé-verzamelaars, hun mooiste schatten. Verder is er een verkoop- en ruilbeurs, zijn er diverse workshops en sneakers kunnen ter plekke gecustomized worden. Ook zal er een unieke collectie met bijzondere vintage sneakers en limited editions te zien zijn.
Afterparty
Tijdens de beurs draaien internationale dj's zoals Marc Hype, Blue, Lovesupreme en Miss Samidi. Voor de allerkleinsten is er een ‘kids corner' aanwezig. De beurs wordt traditiegetrouw afgesloten met een afterparty. Op dit feest in het MC Theater draait sneakerfan, dj en producer Clark Kent uit New York. Hij is ook de ontdekker van rapper Jay-Z. Daarnaast maken de Amsterdamse dj's SP en Victor Crezée hun opwachting. MC Lentini is de host van deze avond.
Maatje groter zat een stuk beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef BigSmurf het volgende:
Mail gehad van Go Britain, nog één paartje US11 op voorraad in Rotterdam en meteen voor me gereserveerd, morgenmiddag even langs om te passen. Goeie service!
Bromance up in this.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Cpt. het volgende:
vault_tec heeft echt een goede smaak man
Welke is dat precies?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nice.![]()
Vind de september Janoski's ook echt nice, misschien dat ik wel een paartje koop.
Janoski is echt een -die moet je gepast hebben- schoen- Ze lopen ook wat uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef BigSmurf het volgende:
Volgens mij zijn ze in het echt inderdaad een stuk blauwer dan op de foto bij Caliroots.
Hoe vallen Janoski's eigenlijk qua maat, vergeleken met Vans bijvoorbeeld?
Heb je een adresje voor mij in Dordrecht, Tilburg of eventueel Rotterdam?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Janoski is echt een -die moet je gepast hebben- schoen- Ze lopen ook wat uit.
zijn al gedropt in US en Azië. Wil deze eerst bekijken of deze koopwaardig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef Nezhi het volgende:
Heb al genoeg mensen gezien die ze al hebben. Of is die september qs dus voor europa?
Ik doe dat altijd met Cif, maar of het ook werkt op die vlekken van jou en of het schadelijk is weet ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Iemand weet hoe ik mesh weer helemaal wit kan krijgen? Ze waren eerst helemaal vies en ben hier al blij mee maar het kan altijd beter. Is bleek schadelijk en zou bleek werken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit nu nog een bruinig oranje vlekje op en een klein beetje suede verf volgens mij.
Welk broekje? Cuff misschien een optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Damn, elke keer dikke denim bleed op m'n witte (high) Adidas. Dacht probeer het nu weer wellicht geeft ie niet meer af. Wel dus.
pinroll!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Damn, elke keer dikke denim bleed op m'n witte (high) Adidas. Dacht probeer het nu weer wellicht geeft ie niet meer af. Wel dus.
pinroll voor extra swagger natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
![]()
Bij de meeste broeken volstaat een normale cuff wel hoor.
Het is leer dus een nat doekje is meestal genoeg. Alleen zorg ervoor dat de veters niet vies worden!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Thongkamma het volgende:
net m'n true blues binnen, iemand enig idee hoe ik deze het best mooi schoon kan houden of
als ze vies zijn weer schoon kan makenlaat me het ff weten, tips zijn altijd welkom!!
Kan ik er mee weg komen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Jammer dat lang niet iedereen er mee weg komt.
Half/ half.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef Atta-boy het volgende:
Krijg je het wel nog schoon of niet?
Hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:34 schreef Nezhi het volgende:
Bij mijn witte schoenen zit de denim bleed alleen aan de binnenkant van de schoen
Vreemd, dat zit er op m'n hoge Adidas ook op, maar juist dat zit de meest felle vlek..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:45 schreef Nezhi het volgende:
Er zit een soort lak op waardoor die wat glimt, volgens mij blijft het daar dus niet op zitten.
Zien er goed uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef SHOOOTO het volgende:
yep. suede.
[ link | afbeelding ]
Nike Dunk Low PRO B - veneer/deep-purple/autumn-green - 624044-251
Waar heb je die fragments vandaan? En welke size is alles (lees als: dibs)quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:35 schreef Atta-boy het volgende:
Zien er zeker goed uit![]()
Omdat ik een tijdje geen eigen foto's had gepost, Pick ups van deze maand:
Patta x warrior:
[ afbeelding ]
timberland abington 7 eye chucka:
[ afbeelding ]
nike x fragmens design all court:
[ afbeelding ]
Sexy visvims![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als bonus: wivah
[ afbeelding ]
Blij dat ik niet gegaan ben, heb nog weinig geld atm dus had dan flink gebaald...quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fragments komen van precinct 5, die sale is echt de hemel voor onze maat.
Fragment all courts in groen zwart en roze voor 40.
Fragment tennis classics voor 40.
Free 2. voor 50, alleen iets mindere kleuren.
Als mijn vriendin geen hekel had aan die free's en ik niet al 2 paar schoenen had gekocht die dag had ik die ook meegenomen.
alles is size 7 behalve die timberlands die zijn 7,5
Edit: kut ben ik vergeten 2 paar jordan quai 54's op de foto te zetten.
Skatewinkels met een nike sb account. Passen is handig en ze lopen erg uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef HerbertThePervert het volgende:
Weet iemand waar ik Janoski's kan halen?
Niet lullig bedoeld maar ik denk dat je dit beter ergens anders kan vragen omdat weinig mensen die hier vaak posten dit zullen weten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat vind men van sneakers van Lacoste? Dan bedoel ik vooral: hoe is de kwaliteit en loopt het wat lekker? Had deze op het oog, wel een net model.
Nou ja ik wacht het nog wel even af dan en anders merken we het vanzelf wel tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar ik denk dat je dit beter ergens anders kan vragen omdat weinig mensen die hier vaak posten dit zullen weten.
Nooit Lacoste schoenen gedragen maar kan je wel vertellen dat die schoenen niet mooi zijn, naar m'n mening. Nogal sullig, nerd.. Over het algemeen vind ik bruine schoenen sowieso niet mooi als ze verder zo saai zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat vind men van sneakers van Lacoste? Dan bedoel ik vooral: hoe is de kwaliteit en loopt het wat lekker? Had deze op het oog, wel een net model.
True story.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Nezhi het volgende:
Ik zie dan liever zwarte of bruine vans, of gewoon echte 'nette' schoenen. Deze schoenen geven me meer een scapino schoen gevoel
Die Lacoste, of die rare airs waar Atta-boy het over heeft? Sorry snap dit keer even niet waar dat rare airs voor staat(quote:
nike sb fc dacht ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef fespo het volgende:
nice die Nike's, welke model is dat van vault_tec?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Iemand weet hoe ik mesh weer helemaal wit kan krijgen? Ze waren eerst helemaal vies en ben hier al blij mee maar het kan altijd beter. Is bleek schadelijk en zou bleek werken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit nu nog een bruinig oranje vlekje op en een klein beetje suede verf volgens mij.
model is vergelijkbaar met een Stan Smith of Tennis Classics. Beide zitten/lopen goed en komen tot hun recht als deze compleet wit zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef SnowLeopard het volgende:
Vossenstaart?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Atta-boy het volgende:
Die rare airs waar die gekke swaggerboys mee lopen. Vossenstaart, snapback, uniform alles.
i lol'dquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef emokid het volgende:
Vandaag ff langs Precinct 5 geweest, damn, wat een troep. De Sale stelt helemaal niets voor. Ik vroeg naar Koston's, krijg ik "Wat is dat?" te horen.
Hier nog eenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef emokid het volgende:
Vandaag ff langs Precinct 5 geweest, damn, wat een troep. De Sale stelt helemaal niets voor. Ik vroeg naar Koston's, krijg ik "Wat is dat?" te horen.
Zijn warm maar ook koel en vormen, naar mijn mening, naar de vorm van je voet. Awesome schoentje, spijt dat ik er niet meer heb gekocht toen ze in het outlet lagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef Atta-boy het volgende:
Ik doelde ook meer op de bovenkant. Dat ze niet echt dicht zijn dus vroeg me af hoe dat zat
naar mijn ervaring niet echt. Ik heb dan ook maar 1 paar Janoski's maar mijn overige schoenen zitten vrijwel hetzelfde. Leer en suede kunnen uitlopen naar mate je deze vaker draagt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef BigSmurf het volgende:
Net Janoski's gepast bij Kingdom, helaas niet in mijn maat in de kleur die ik wilde. Vallen wel lang, moest een 9,5 hebben waar ik normaal 10 heb. An sich een heerlijke schoen, zaten wel strak, maar volgens de verkoper lopen ze flink uit. Klopt dit?
Ze lopen uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef BigSmurf het volgende:
Net Janoski's gepast bij Kingdom, helaas niet in mijn maat in de kleur die ik wilde. Vallen wel lang, moest een 9,5 hebben waar ik normaal 10 heb. An sich een heerlijke schoen, zaten wel strak, maar volgens de verkoper lopen ze flink uit. Klopt dit?
In dat geval bestel ik ze in maat 9,5. De verkoper zei dat je ze ook een aantal dagen thuis kan dragen zonder zooltje als ze strak zitten, maar zonder veters is ook wel een handig idee. Thanks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze lopen uitEnige is dat je ze thuis een dag zonder veters moet dragen
Heb je een pm gestuurd maar kan volgens mij goedkoper.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is de goedkoopste plek voor Janoski's online?
Gelezen, en PM terug.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb je een pm gestuurd maar kan volgens mij goedkoper.
Ik heb normaal US10, ging Janoski's passen op aanraden van vault_tec en moet die hebben in US9,5. Dus ook van mij nu de tip, ga ze ergens passen, ze vallen best apart qua maat, relatief lang (vandaar US9,5 ipv US10) en best smal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik lees hier regelmatig dat Janoski's krapjes kunnen vallen.. dragen jullie ze een maat groter dan normaal? Ik heb altijd UK9 maar twijfel nu om iets groter te bestellen.
Wie niet hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gelezen, en PM terug.
[..]
Ik heb normaal US10, ging Janoski's passen op aanraden van vault_tec en moet die hebben in US9,5. Dus ook van mij nu de tip, ga ze ergens passen, ze vallen best apart qua maat.
Oei van waar heb je die tennis classics als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:02 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ben heel benieuwd, nog nooit een schoen met Lunar technologie gehad.
en tennis classics = instant fap sowieso, zitten heerlijk.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef krioro het volgende:
Hoax, het is vault_tec die op de grond ligt naast iemand anders met zijn schoenen aan.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:19 schreef HAL9000S het volgende:
Nice.... ik wil die TZ echt graag hebben.
Welke maat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:36 schreef thethoryd het volgende:
Weet iemand waar je Supra's in grote maten kan krijgen?
Tot nu toe alleen Oddball.com, maar die vind ik niet mooi
Het gaat om us14/15quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:27 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Welke maat?
Probeer bijsmaak.com en flatspot.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |