quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef Nezhi het volgende:
Zijn dat niet gewoon dunk highs die helemaal rose zijn gespoten?
Of dc hightops.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:06 schreef SHOOOTO het volgende:
^bij Dunk Highs heb je nog een flap bij de bovenste twee gaten. Lijkt mij eerder een Jordan 1 (maar wel overgespoten met een kleurtje).Kijk daar kan ik iets mee, dankjulliewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken idd erg op een Jordan 1
Kijken of ik misschien een mailtje her en der rond kan sturen voor nog meer info omtrent die schoenen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Zijn hard, alleen zie nu al de creasesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef Cpt. het volgende:
Zit te twijfelen deze te kopen:
[ afbeelding ]
Op die wivah zijn ze wel heel nice, vooral dat leer
Ik vind die zool zo matig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
Ik kan de neus van die dingen niet uitstaan....
Maak er dan een mooie blazer of een afgeronde cap van..
True.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
MEID WAT ERG!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn hard, alleen zie nu al de creases
ja vind ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.stigmatic.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef omelette het volgende:
Weet iemand of er in Groningen ook een winkel is die NikeSB verkoopt? Ik weet dat footwears ze eerst verkocht maar daar zijn ze volgens mij gestopt
Strapsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vond die strap altijd wel wat hebben. Zonde dat ze die er nu uitgehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |