Nice, vooral die rode.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:44 schreef Nezhi het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat deze pas volgend jaar komen. Hoop dat er een zwarte van komt.
[ afbeelding ]
die zijn fucking lelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:48 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Nope dit waren de laatste dunks.
US7 ook niet in de grijze busenitz, alleen die blauw/wit/gumsole volgens mij wel rond die maat.
deze dus:
http://www.skateclockwork(...)-7687071369217015551
Hmm, da's niet zo'n slecht plan eigenlijk, ga morgen toch winkelen met m'n vriendin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:26 schreef vault_tec het volgende:
Heb in all stars 6.5 en in era's 7.5Tegenwoordig verkoopt elke winkels vans dus pas ze gewoon een keer
Doe ik ook, daarom vroeg ik het, Vans Era zijn net als Allstars maat 43 bij US10 en 28CM, en heb vrijwel altijd 28. Alleen hoge Allstars pak ik altijd een maat groter omdat ik ze anders heel lastig aan krijg.quote:
Materiaal heeft ook een invloed qua pasvorm.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef Cpt. het volgende:
Nike valt klein. +.5
Converse valt klein -.5
Nog nooit problemen gehad met deze logica.
Ik neem juist kleiner om creases te voorkomenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Materiaal heeft ook een invloed qua pasvorm.
Mesh = halve maat omhoog
Leer (zoals Dunks) = true to size (tts)
Ik neem (bij modellen die ik nog niet heb/ken), vaak een halve maat groter.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik neem juist kleiner om creases te voorkomen
Ik heb ook US13,5 - 14 maar kan meestal wel alle schoenen kopen. Gewoon heel internet checkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef thethoryd het volgende:
ben echt jaloers op jullie![]()
Ben 15 en heb maat us 14
That's what she saidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut nummer zeg
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:40 schreef vault_tec het volgende:
Ik zoek witte platte nike sb veters. Als iemand ze nieuw heeft wil er best iets voor terug geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:41 schreef DjinN het volgende:
[..]Wat kan je concluderen aan het feit dat ik zeg dat het een kut nummer is en niet vertel welke schoenen het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef Nezhi het volgende:
Zijn dat niet gewoon dunk highs die helemaal rose zijn gespoten?
Of dc hightops.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:06 schreef SHOOOTO het volgende:
^bij Dunk Highs heb je nog een flap bij de bovenste twee gaten. Lijkt mij eerder een Jordan 1 (maar wel overgespoten met een kleurtje).Kijk daar kan ik iets mee, dankjulliewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken idd erg op een Jordan 1
Kijken of ik misschien een mailtje her en der rond kan sturen voor nog meer info omtrent die schoenen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Zijn hard, alleen zie nu al de creasesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef Cpt. het volgende:
Zit te twijfelen deze te kopen:
[ afbeelding ]
Op die wivah zijn ze wel heel nice, vooral dat leer
Ik vind die zool zo matig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
Ik kan de neus van die dingen niet uitstaan....
Maak er dan een mooie blazer of een afgeronde cap van..
True.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
MEID WAT ERG!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn hard, alleen zie nu al de creases
ja vind ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.stigmatic.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef omelette het volgende:
Weet iemand of er in Groningen ook een winkel is die NikeSB verkoopt? Ik weet dat footwears ze eerst verkocht maar daar zijn ze volgens mij gestopt
Strapsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vond die strap altijd wel wat hebben. Zonde dat ze die er nu uitgehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |