model is vergelijkbaar met een Stan Smith of Tennis Classics. Beide zitten/lopen goed en komen tot hun recht als deze compleet wit zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat vind men van sneakers van Lacoste? Dan bedoel ik vooral: hoe is de kwaliteit en loopt het wat lekker? Had deze op het oog, wel een net model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vossenstaart?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Atta-boy het volgende:
Die rare airs waar die gekke swaggerboys mee lopen. Vossenstaart, snapback, uniform alles.
i lol'dquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef emokid het volgende:
Vandaag ff langs Precinct 5 geweest, damn, wat een troep. De Sale stelt helemaal niets voor. Ik vroeg naar Koston's, krijg ik "Wat is dat?" te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog eenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef emokid het volgende:
Vandaag ff langs Precinct 5 geweest, damn, wat een troep. De Sale stelt helemaal niets voor. Ik vroeg naar Koston's, krijg ik "Wat is dat?" te horen.
Zijn warm maar ook koel en vormen, naar mijn mening, naar de vorm van je voet. Awesome schoentje, spijt dat ik er niet meer heb gekocht toen ze in het outlet lagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef Atta-boy het volgende:
Ik doelde ook meer op de bovenkant. Dat ze niet echt dicht zijn dus vroeg me af hoe dat zat
naar mijn ervaring niet echt. Ik heb dan ook maar 1 paar Janoski's maar mijn overige schoenen zitten vrijwel hetzelfde. Leer en suede kunnen uitlopen naar mate je deze vaker draagt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef BigSmurf het volgende:
Net Janoski's gepast bij Kingdom, helaas niet in mijn maat in de kleur die ik wilde. Vallen wel lang, moest een 9,5 hebben waar ik normaal 10 heb. An sich een heerlijke schoen, zaten wel strak, maar volgens de verkoper lopen ze flink uit. Klopt dit?
Ze lopen uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef BigSmurf het volgende:
Net Janoski's gepast bij Kingdom, helaas niet in mijn maat in de kleur die ik wilde. Vallen wel lang, moest een 9,5 hebben waar ik normaal 10 heb. An sich een heerlijke schoen, zaten wel strak, maar volgens de verkoper lopen ze flink uit. Klopt dit?
In dat geval bestel ik ze in maat 9,5. De verkoper zei dat je ze ook een aantal dagen thuis kan dragen zonder zooltje als ze strak zitten, maar zonder veters is ook wel een handig idee. Thanks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze lopen uitEnige is dat je ze thuis een dag zonder veters moet dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |