Het is leer dus een nat doekje is meestal genoeg. Alleen zorg ervoor dat de veters niet vies worden!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Thongkamma het volgende:
net m'n true blues binnen, iemand enig idee hoe ik deze het best mooi schoon kan houden of
als ze vies zijn weer schoon kan makenlaat me het ff weten, tips zijn altijd welkom!!
Kan ik er mee weg komen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Jammer dat lang niet iedereen er mee weg komt.
Half/ half.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef Atta-boy het volgende:
Krijg je het wel nog schoon of niet?
Hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:34 schreef Nezhi het volgende:
Bij mijn witte schoenen zit de denim bleed alleen aan de binnenkant van de schoen
Vreemd, dat zit er op m'n hoge Adidas ook op, maar juist dat zit de meest felle vlek..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:45 schreef Nezhi het volgende:
Er zit een soort lak op waardoor die wat glimt, volgens mij blijft het daar dus niet op zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zien er goed uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef SHOOOTO het volgende:
yep. suede.
[ link | afbeelding ]
Nike Dunk Low PRO B - veneer/deep-purple/autumn-green - 624044-251
Waar heb je die fragments vandaan? En welke size is alles (lees als: dibs)quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:35 schreef Atta-boy het volgende:
Zien er zeker goed uit![]()
Omdat ik een tijdje geen eigen foto's had gepost, Pick ups van deze maand:
Patta x warrior:
[ afbeelding ]
timberland abington 7 eye chucka:
[ afbeelding ]
nike x fragmens design all court:
[ afbeelding ]
Sexy visvims![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als bonus: wivah
[ afbeelding ]
Blij dat ik niet gegaan ben, heb nog weinig geld atm dus had dan flink gebaald...quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fragments komen van precinct 5, die sale is echt de hemel voor onze maat.
Fragment all courts in groen zwart en roze voor 40.
Fragment tennis classics voor 40.
Free 2. voor 50, alleen iets mindere kleuren.
Als mijn vriendin geen hekel had aan die free's en ik niet al 2 paar schoenen had gekocht die dag had ik die ook meegenomen.
alles is size 7 behalve die timberlands die zijn 7,5
Edit: kut ben ik vergeten 2 paar jordan quai 54's op de foto te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skatewinkels met een nike sb account. Passen is handig en ze lopen erg uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef HerbertThePervert het volgende:
Weet iemand waar ik Janoski's kan halen?
Niet lullig bedoeld maar ik denk dat je dit beter ergens anders kan vragen omdat weinig mensen die hier vaak posten dit zullen weten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat vind men van sneakers van Lacoste? Dan bedoel ik vooral: hoe is de kwaliteit en loopt het wat lekker? Had deze op het oog, wel een net model.
Nou ja ik wacht het nog wel even af dan en anders merken we het vanzelf wel tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar ik denk dat je dit beter ergens anders kan vragen omdat weinig mensen die hier vaak posten dit zullen weten.
Nooit Lacoste schoenen gedragen maar kan je wel vertellen dat die schoenen niet mooi zijn, naar m'n mening. Nogal sullig, nerd.. Over het algemeen vind ik bruine schoenen sowieso niet mooi als ze verder zo saai zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat vind men van sneakers van Lacoste? Dan bedoel ik vooral: hoe is de kwaliteit en loopt het wat lekker? Had deze op het oog, wel een net model.
True story.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Nezhi het volgende:
Ik zie dan liever zwarte of bruine vans, of gewoon echte 'nette' schoenen. Deze schoenen geven me meer een scapino schoen gevoel
Die Lacoste, of die rare airs waar Atta-boy het over heeft? Sorry snap dit keer even niet waar dat rare airs voor staat(quote:
nike sb fc dacht ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef fespo het volgende:
nice die Nike's, welke model is dat van vault_tec?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Iemand weet hoe ik mesh weer helemaal wit kan krijgen? Ze waren eerst helemaal vies en ben hier al blij mee maar het kan altijd beter. Is bleek schadelijk en zou bleek werken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit nu nog een bruinig oranje vlekje op en een klein beetje suede verf volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |