zijn al gedropt in US en Azië. Wil deze eerst bekijken of deze koopwaardig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef Nezhi het volgende:
Heb al genoeg mensen gezien die ze al hebben. Of is die september qs dus voor europa?
Ik doe dat altijd met Cif, maar of het ook werkt op die vlekken van jou en of het schadelijk is weet ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Iemand weet hoe ik mesh weer helemaal wit kan krijgen? Ze waren eerst helemaal vies en ben hier al blij mee maar het kan altijd beter. Is bleek schadelijk en zou bleek werken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit nu nog een bruinig oranje vlekje op en een klein beetje suede verf volgens mij.
Welk broekje? Cuff misschien een optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Damn, elke keer dikke denim bleed op m'n witte (high) Adidas. Dacht probeer het nu weer wellicht geeft ie niet meer af. Wel dus.
pinroll!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Damn, elke keer dikke denim bleed op m'n witte (high) Adidas. Dacht probeer het nu weer wellicht geeft ie niet meer af. Wel dus.
pinroll voor extra swagger natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
![]()
Bij de meeste broeken volstaat een normale cuff wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |