Thanks, van het weekend maar even langsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
Heb net voor je gekeken letates maar heb geen nike sb veters in het wit.
Miss hebben ze ze in de nike shop? Weet niet zeker though maar zag wel veters liggen toen ik er laatst een keer was.
Vond beide Vans eigenlijk wel tof, in bepaalde winkels zie ik vaak maar 1 soort model staan in verschillende kleuren maar tsja... Zie nu dat er verschillende modellen zijn. Bedankt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Cpt. het volgende:
Mijne? Die heten 'Style 31' momenteel in de sale bij Crooked Tongues, grijs is op maar zwart is er nog in UK8/US9
Als het mijn maat was had ik die ook gekocht, zijn maar 36 pond
Dat zijn die Adidas met dat logo groot op de tong? Zag ze gister nog liggen bij Britain, mooie schoenen maar die tongquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Pictogram het volgende:
G star's & Adidas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak je even een foto!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat zijn die Adidas met dat logo groot op de tong? Zag ze gister nog liggen bij Britain, mooie schoenen maar die tong
Toch niet de schoen die ik bedoelde, desondanks erg vette schoenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Pictogram het volgende:
[..]
Ik maak je even een foto!
Edit: [ afbeelding ]
bronquote:Sneakerness brengt sneakermania naar Nederland
Sneakerbeurs 'Sneakerness' strijkt op zaterdag 27 augustus 2011 voor het eerst in Nederland neer. In de Zuiveringshal op het Westergasterrein in Amsterdam zal een groot scala aan merken, designers, customizers en kunstenaars vanuit heel Europa samen komen om te laten zien wat er op sneakergebied allemaal te halen valt.
Na succesvolle edities in diverse steden in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk wordt deze sneakerbeurs voor het eerst in Amsterdam gehouden. Tijdens Sneakerness presenteren diverse sneaker- en lifestylemerken hun exclusieve modellen en samenwerkingsverbanden.
Bekende sneakerwinkels
Daarnaast presenteren bekende sneakerwinkels zoals '8 Sneaker of No Boys Allowed', naast een groep beroemde vintagehandelaren en privé-verzamelaars, hun mooiste schatten. Verder is er een verkoop- en ruilbeurs, zijn er diverse workshops en sneakers kunnen ter plekke gecustomized worden. Ook zal er een unieke collectie met bijzondere vintage sneakers en limited editions te zien zijn.
Afterparty
Tijdens de beurs draaien internationale dj's zoals Marc Hype, Blue, Lovesupreme en Miss Samidi. Voor de allerkleinsten is er een ‘kids corner' aanwezig. De beurs wordt traditiegetrouw afgesloten met een afterparty. Op dit feest in het MC Theater draait sneakerfan, dj en producer Clark Kent uit New York. Hij is ook de ontdekker van rapper Jay-Z. Daarnaast maken de Amsterdamse dj's SP en Victor Crezée hun opwachting. MC Lentini is de host van deze avond.
Maatje groter zat een stuk beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef BigSmurf het volgende:
Mail gehad van Go Britain, nog één paartje US11 op voorraad in Rotterdam en meteen voor me gereserveerd, morgenmiddag even langs om te passen. Goeie service!
Bromance up in this.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Cpt. het volgende:
vault_tec heeft echt een goede smaak man
Welke is dat precies?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nice.![]()
Vind de september Janoski's ook echt nice, misschien dat ik wel een paartje koop.
Janoski is echt een -die moet je gepast hebben- schoen- Ze lopen ook wat uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef BigSmurf het volgende:
Volgens mij zijn ze in het echt inderdaad een stuk blauwer dan op de foto bij Caliroots.
Hoe vallen Janoski's eigenlijk qua maat, vergeleken met Vans bijvoorbeeld?
Heb je een adresje voor mij in Dordrecht, Tilburg of eventueel Rotterdam?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Janoski is echt een -die moet je gepast hebben- schoen- Ze lopen ook wat uit.
zijn al gedropt in US en Azië. Wil deze eerst bekijken of deze koopwaardig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef Nezhi het volgende:
Heb al genoeg mensen gezien die ze al hebben. Of is die september qs dus voor europa?
Ik doe dat altijd met Cif, maar of het ook werkt op die vlekken van jou en of het schadelijk is weet ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Iemand weet hoe ik mesh weer helemaal wit kan krijgen? Ze waren eerst helemaal vies en ben hier al blij mee maar het kan altijd beter. Is bleek schadelijk en zou bleek werken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit nu nog een bruinig oranje vlekje op en een klein beetje suede verf volgens mij.
Welk broekje? Cuff misschien een optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Damn, elke keer dikke denim bleed op m'n witte (high) Adidas. Dacht probeer het nu weer wellicht geeft ie niet meer af. Wel dus.
pinroll!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Damn, elke keer dikke denim bleed op m'n witte (high) Adidas. Dacht probeer het nu weer wellicht geeft ie niet meer af. Wel dus.
pinroll voor extra swagger natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
![]()
Bij de meeste broeken volstaat een normale cuff wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |