En terecht. De toerist uithangen doe je sowieso sneller met mooi weer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Free's draag ik alleen in de zomer (oftewel alleen met shorts).
aanstaande weekend is er sale bij Manus:
[ afbeelding ]
Echt gaaf, vooral die zwart + wit en de rode.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:10 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Lunarglide+ 3 – Fall 2011 Releases
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zwart/wit Lunarglide+ 3
SPOILER: En ook nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in de periode wanneer ik gaquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En terecht. De toerist uithangen doe je sowieso sneller met mooi weer.
Als jij ze beter ken rocken dan wil ik het graag zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Straps. Hebben ze vast gedaan omdat veel mensen ze los dragen en dat er niet uitziet
.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:11 schreef Cpt. het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]Die eersten zijn wel heel hard. Daar zou ik wel graag on foot pics van willen zien.SPOILER: En ook nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Zijn van die stugge touwveters, dus sowieso niet makkelijk te strak te strikken, en ik trek de veters niet aan als ik ze aan heb, gewoon overtollige veter aan de zijkant in m'n schoen gestopt. Qua lengte zijn ze overigens wel prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Cpt. het volgende:
@BigSmurf Als het leer of suede is loopt t sowieso nog wel uit, canvas een stuk minder. Minder strak veteren en/of strikken geen optie?
Als je die van mij bedoelt, http://www.go-britain.nl/(...)-c-p-castlerock.html, en anders, zie Cpt.'s postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Slickk het volgende:
Wat voor soort Vans zijn dat? Vind ze wel erg tof namelijk.
Kun je wel leuk emo.giffen, maar jij snapt ook wel dat die dingen niet gemaakt zijn om er los bij te hangen, hoop ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als jij ze beter ken rocken dan wil ik het graag zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Cpt. het volgende:
Er zijn toch ook zat mensen die hun veters niet strikken ookal zijn ze daar wel voor gemaakt? Of hun broek omslaan. Of hun biertje openen met hun aansteker. Of de mouwen van hun overhemd opstropen. Of skaten op basketbalschoenen. Enz.
Echt je logica loopt volledig mank.Al die dingen doe ik ook niet! OK, sommige stiekem wel. Maar dat is niet het punt, er wordt gedaan alsof het heel raar is om straps vast te doen. Het is toch ook niet raar om je veters wel te strikken, je broek niet om te slaan, etc.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien ga ik niemand voorschrijven wat te doen natuurlijk, zoals ik al zei, het is slechts mijn persoonlijke smaak.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Cpt. het volgende:
Er zijn toch ook zat mensen die hun veters niet strikken ookal zijn ze daar wel voor gemaakt? Of hun broek omslaan. Of hun biertje openen met hun aansteker. Of de mouwen van hun overhemd opstropen. Of skaten op basketbalschoenen. Enz.
Echt je logica loopt volledig mank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iemand die weet waar ik witte platte (nike) veters kan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rooie zijn net nieuw btwPogo dancing!
Succesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, heb er nu totaal 2 uurtjes in huis op gelopen en de schoenen gaan steeds meer pijn doen, ook rechts.
Maar even gemaild of ze dezelfde hebben in het filiaal in Rotterdam, ga ik morgen even langs om een maatje groter te passen en anders om terug te brengen.
Gewoon Mr. Lacy's?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand die weet waar ik witte platte (nike) veters kan kopen?
Ik hoop het ook, anders is het balen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Thanks, hopen dat ze hem daar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |