dus omdat mensen de kraag omhoog dragen zou ralph lauren de hele kraag weghalen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Straps. Hebben ze vast gedaan omdat veel mensen ze los dragen en dat er niet uitziet
.
http://www.amazon.com/adi(...)LA/ref=pd_sbs_shoe_1quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:38 schreef finchfighter het volgende:
heeft iemand enig idee waar ik adidas top ten high hikings kan bestellen?
liefst in zwart met paars, bruin met rood kan ook, maar kan deze nergens vinden.
iemand een idee?
Die opmerking van me was niet zo serieus bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:41 schreef shiftsix het volgende:
[..]
dus omdat mensen de kraag omhoog dragen zou ralph lauren de hele kraag weghalen?
Hier net andersom, de lage vind ik gewoon lelijk, de mids hebben wel wat, al vind ik ze nog steeds niet echt mooi of zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef Atta-boy het volgende:
Heb niks met hoge janoski's. Vind de lage zoveel beter.
quote:Still looking for that good running shoe? Nike is here to help out with the Nike Lunarglide+ 3. Following the release of a White/Black and Black/White Nike LunarGlide+ 3 colorways, Nike hits us with a few new colorways for those who do not want to pay extra to iD their shoes.
Nike is coming at us with a Team Red/Blue, a Grey/Lucky Green, a White/Anthracite, a Anthracite/Red/Volt, a Sonic Yellow and a Anthracite/Summit White colorway.
Look for these to be at your local Nike Running accounts in the near future. No specific release date, so check with your local retailers for more info. via Kix-Files
zwart/wit Lunarglide+ 3quote:BRON: TheShoeGame
De eerste Koston serie die is uitgekomen had zo'n zwarte zoals je weet alleen de zool was wat anders. Ik zou als toeristenschoen een nieuwe free nemen. Die is wat lichter en relaxter zonder sokken van wat ik heb gemerkt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef SHOOOTO het volgende:
wil nog wel een paartje Lunar(glide) hebben als ultieme toeristenschoen. Of er moet een dope Koston uitkomen zoals de eerste sample van de Koston 1:
[ afbeelding ]
Free's draag ik alleen in de zomer (oftewel alleen met shorts).quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De eerste Koston serie die is uitgekomen had zo'n zwarte zoals je weet alleen de zool was wat anders. Ik zou als toeristenschoen een nieuwe free nemen. Die is wat lichter en relaxter zonder sokken van wat ik heb gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |