Het is leer dus een nat doekje is meestal genoeg. Alleen zorg ervoor dat de veters niet vies worden!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Thongkamma het volgende:
net m'n true blues binnen, iemand enig idee hoe ik deze het best mooi schoon kan houden of
als ze vies zijn weer schoon kan makenlaat me het ff weten, tips zijn altijd welkom!!
Kan ik er mee weg komen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Jammer dat lang niet iedereen er mee weg komt.
Half/ half.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef Atta-boy het volgende:
Krijg je het wel nog schoon of niet?
Hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:34 schreef Nezhi het volgende:
Bij mijn witte schoenen zit de denim bleed alleen aan de binnenkant van de schoen
Vreemd, dat zit er op m'n hoge Adidas ook op, maar juist dat zit de meest felle vlek..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:45 schreef Nezhi het volgende:
Er zit een soort lak op waardoor die wat glimt, volgens mij blijft het daar dus niet op zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |