Heb je een pm gestuurd maar kan volgens mij goedkoper.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is de goedkoopste plek voor Janoski's online?
Gelezen, en PM terug.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb je een pm gestuurd maar kan volgens mij goedkoper.
Ik heb normaal US10, ging Janoski's passen op aanraden van vault_tec en moet die hebben in US9,5. Dus ook van mij nu de tip, ga ze ergens passen, ze vallen best apart qua maat, relatief lang (vandaar US9,5 ipv US10) en best smal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik lees hier regelmatig dat Janoski's krapjes kunnen vallen.. dragen jullie ze een maat groter dan normaal? Ik heb altijd UK9 maar twijfel nu om iets groter te bestellen.
Wie niet hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gelezen, en PM terug.
[..]
Ik heb normaal US10, ging Janoski's passen op aanraden van vault_tec en moet die hebben in US9,5. Dus ook van mij nu de tip, ga ze ergens passen, ze vallen best apart qua maat.
Oei van waar heb je die tennis classics als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:02 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ben heel benieuwd, nog nooit een schoen met Lunar technologie gehad.
en tennis classics = instant fap sowieso, zitten heerlijk.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef krioro het volgende:
Hoax, het is vault_tec die op de grond ligt naast iemand anders met zijn schoenen aan.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:19 schreef HAL9000S het volgende:
Nice.... ik wil die TZ echt graag hebben.
Welke maat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:36 schreef thethoryd het volgende:
Weet iemand waar je Supra's in grote maten kan krijgen?
Tot nu toe alleen Oddball.com, maar die vind ik niet mooi
Het gaat om us14/15quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:27 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Welke maat?
Probeer bijsmaak.com en flatspot.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |