Ze heeft me gister gepb't dat ze even moest overleggen, dus nog niet verkocht, maar ze zijn wel even voor haar gerserveerd tot ik antwoord hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:27 schreef twentemeisje het volgende:
Bla_bla_bla heb je de laarsjes (maat 22) verkocht aan Becky?
Mocht ze ze niet nemen dan heb ik ook interesse. Even mijn zussie bellen om te vragen welke maat mijn nichtje nu heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ze heeft me gister gepb't dat ze even moest overleggen, dus nog niet verkocht, maar ze zijn wel even voor haar gerserveerd tot ik antwoord heb
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:56 schreef _Bar_ het volgende:
Djenneke dat grijs wikkelverst maat 62 heb je die nog?
Nichtje P heeft maat 23 van 't winter dus ze zullen haar te klein zijn. Helaas!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mocht ze ze niet nemen dan heb ik ook interesse. Even mijn zussie bellen om te vragen welke maat mijn nichtje nu heeft.
Ze zijn net verkocht, dus dat komt dan goed uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nichtje P heeft maat 23 van 't winter dus ze zullen haar te klein zijn. Helaas!
helaas, die heb ik niet meer nee (geloof ik). ik heb wel een junior achterzitje maar die is nog regelmatig in gebruik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef mignonne het volgende:
trui je hebt niet toevallig een achterzitje voor de fiets te koop? T voorzitje bevalt nog immer goed hier maar ik kom ruimte tekort, of ik heb kinderen teveel
oh das een goeie tip. zijn dat zitjes voor achterop?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:04 schreef Troeta het volgende:
Mignonne probeer Kruidvat eens, daar zijn de bambino fietsstoeltjes nu 10 euro.
Het is magazijn-uitverkoop,dus niet elke kruidvat heeft het hoor.
daarom dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Juud79 het volgende:
Wat is die verschoonkussenhoes leuk!![]()
Wrom doe je die in hemelsnaam weg?
*Gaat op haar handjes zitten, want heeft er al 5 8 stuks*
die is leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
mignonne mag ik het bakkaboe jurkje maat 68 reserveren ga ik van het weekend even verder kijken
die zijn weg sorry, ik ben vergeten die foto uit t album te halen. Als je die oxxyslofjes bedoelt tenminste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mignonne kan je voor mij de zool van de slofjes opmeten?
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yep. Oké, scheelt weer geld
Had B. dat ene jurkje niet net uit Malta meegenomen?![]()
Ik heb interesse in a@pies. (en andere schoentjes/slofjes natuurlijk ook wel)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
Ik ga zondag heul veel online zetten (kleding voor een prikkie, kinderwagen, speelgoed) en vroeg me af of er bij de meisjesmama's nog interesse is voor schoentjes? Ik heb een DOOS vol (echt heel) maar mijn kind heeft zulke aparte peutjes, dat ze tot op heden alleen haar a@pies paste (ook al lang niet meer) maar door haar extreem hoge wreef past ze gewoon echt niks![]()
En ik heb echt heel veel
oeee ik ga dit topic in de gaten houden...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
Ik ga zondag heul veel online zetten (kleding voor een prikkie, kinderwagen, speelgoed) en vroeg me af of er bij de meisjesmama's nog interesse is voor schoentjes? Ik heb een DOOS vol (echt heel) maar mijn kind heeft zulke aparte peutjes, dat ze tot op heden alleen haar a@pies paste (ook al lang niet meer) maar door haar extreem hoge wreef past ze gewoon echt niks![]()
En ik heb echt heel veel
interessequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
En ik heb echt heel veel
interesse in alles maat 74quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
En ik heb echt heel veel
Leuk! Hou ik even in de gatenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb net een hele zwik jongenskleertjes maat 86 op de foto gezet, vooral winterspul! En snwoboots erbij ook (Vlindur heeft daarop de eerste optie)
Ik ga ze zo uploaden
Ja voor achterop idd, zwarte van Bambino, mijn nichtje heeft hem ook en bevalt goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh das een goeie tip. zijn dat zitjes voor achterop?
Verkoop je deze ook los?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
GRATIS erbij:
[ afbeelding ]
Baby Björn Original draagzak (twv 59,- euro)
(nieuw in doos, ik heb meerdere draagzakken, deze is ongebruikt)
Ik kijk straks ff voor je, misschien heb ik er nog een liggen, die is Saartje toch nog veel te groot nu.quote:
Reilain, de schoentjes zijn inderdaad van canvas-achtige stof. Ik heb geprobeerd de binnenmaat te meten en kom op ongeveer 11,5 cm. De buitenkant meet 12 cm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef Reilain het volgende:
@ Djenneke...
Zijn die schoentjes een soort canvas? en is het mogelijk om de binnenmaat te meten?
goeie deal! doen wequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef WupWup het volgende:
Mignonne, als jij nou alles even bewaart, ga ik gewoon nog een meisje bakken okee?
Jammer dat je niet naast de deur woont. Anders kon je de mijne wel overnemen heb er 1 op overschot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef mignonne het volgende:
ah nee dat wordt hem voorlopig nog niet hier
dan morgen maar eens op de lokale braderie speuren om te zien of er nog eentje te koop is. tnx anyway
Ah, had ik helemaal niet gezien! Je hebt pmquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb er een heleboel opgezet mrien! Ik heb mijn eerste post gewoon aangevuld.....
mag ik nr 12? overslag vestjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:21 schreef djenneke het volgende:
Ik heb ook nog wat leuke kleertjes over, prijzen zijn richtprijzen:
[ afbeelding ]
1. Luierpakje Frendz (v&d) - maat 50/56 (één keer gedragen) (3 euro)
2. Luierpakje Tommy Hilgfiger - maat 3-6m (één keer gedragen, te klein gekregen) (5 euro) Verkocht
[ afbeelding ]
Spijkerbroekje Samson - maat 68 (paar keer gedragen) (3 euro)
[ afbeelding ]
Joggingjasje Samson - maat 68 (4 euro)
[ afbeelding ]
Mooi wikkeljurkje - maat 62/68 (eerder een 62) (4 euro)
[ afbeelding ]
Jurkje en rompertje in één Le Petit Bateau - maat 3m/60 (3 euro)
[ afbeelding ]
Rompertje Le Petit Bateau (ongedragen) - maat 3m60 (2,50 euro)
[ afbeelding ]
Kreukelbloesje Bakaboe - maat 74 (3 euro)
[ afbeelding ]
Vestje Little Girl Star - maat 68 (2,50 euro)
[ afbeelding ]
Lekker wame winterjas Hema - maat 68 (4 euro)
[ afbeelding ]
1. Grijs vest H&M - maat 62 (3 euro) Verkocht
2. Grijs met roze vestje Noppies (valt klein uit! maar enkele keren gedragen) - maat 62 (3 euro) Verkocht
3. Blauw met witte stipjes vest Frendz - maat 62 (2.50 euro)
4. Nijntje overslaghemdje (ongedragen) - maat 50 (2.50 euro)
5. Roze vestje Frendz (ongedragen) - maat 62 (3 euro)
[ afbeelding ]
1. t-shirt met Poes C&A - maat 62 (2 euro) Verkocht
2. t-shirt met Nijntje - maat 68 (2.50 euro)
3. Rood t-shirt H&M - maat 62 (2 euro)
4. Roze shirt met lange mouwen Bakaboe - maat 74 (2 euro)
5. Roze shirt met lange mouwen Bakaboe - maat 62 (2 euro)
6. Roze shirt met lange mouwen Bakaboe - maat 62 (2 euro)
7. Blauw Vestje met korte mouwen Hema (ongedragen) - maat 62 (1.50 euro)
8. Roze shirt met lange mouwen H&M - maat 74 (2 euro)
9. Rood Shirt met witte Bollen Hema - maat 74 (1.50 euro)
10. Groen shirt met gekleurde strepen (wel vaak gedragen) H&M - maat 68 (1 euro)
11. Mint shirt met lange mouwen en opdruk Zeeman (ongedragen) - maat 62 (1 euro)
12. Overslaghemdje Wit Hema - maat 62 (2 euro)
[ afbeelding ]
Broekjes:
1. Dun katoenen Pofbroekje Frendz - maat 62 (2 euro)
2. Paarse joggingsbroek Prenatal - maat 62 (2 euro)
3. Roze ribbroek H&M - maat 62 (2 euro)
4. Roze Joggingsbroek Nike - maat 62/68 (3 euro)
5. Donkerblauw babyribbroekje Hema - maat 68 (3 euro)
6. Blauwe joggingsbroek Frendz - maat 50/56 (2 euro)
7. Gestreept broekje met bloemenomslag Hema - maat 68 (2,50 euro)
8. Linnen zomerbroekje Bakaboe - maat 62 (1.50 euro)
9. Spijkerbroekje met roze bloem Onbekendmerk - maat 68 (1.50 euro)
[ afbeelding ]
Jurkjes:
1. Roze met witte bloemen H&M - maat 62 (3 euro)
2. Geruit jurkje Bakaboe - maat 62 (3 euro)
3. Roze jurkje met bloemen aan de zoom, lange mouwen Frendz- maat 68 (2.50 euro)
4. Omslagjurkje met lange mouwen Hema - maat 74 (3 euro)
5. Tuniekje met roze ruitjes Frendz - maat 62 (2 euro)
6. Roze jurkje met zakjes H&M - maat 62 (2 euro)
7. Roze jurkje Hello Kitty H&M - maat 68 (2 euro)
8. Grijs jurkje met eekhoorntjes en bloemetjes Frendz - maat 68 (2 euro)
Verder heb ik nog een stapel rompertjes, maar die post ik vanavond wel.
Als iemand iets in groter detail wil zien, laat het me maar weten!
Je hebt PM!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
mag ik nr 12? overslag vestje
roze jurkje met bloemen bij de zoom
le petit bateau romper
Bij 74-80 viel mijn mond wel even open, wetende dat je ook nog de nodige jumpsuits bezit...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef Orea het volgende:
Je wilt niet weten hoe kapot ik benben vanaf 7 uur bezig geweest...
Als iemand hier de award koopziek verdiend ben ik hem, vind ikbij een volgende gaan we dat toch ff anders doen... Meer dan de helft van wat er hier op de foto's staat is gewoon niet 1 keer gedragen
Jouw Saar is groter en zit eerder in die maat, dan kunnen we hem altijd delen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef twentemeisje het volgende:
ik hoop dat ik je met de pm net voor was Juud
. Ik kreeg 'm eerst ook niet verstuurd. Het dpam-jurkje
.
Ik ben voor Juud!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jouw Saar is groter en zit eerder in die maat, dan kunnen we hem altijd delen.
Ik let ook echt op wat ik koop, dat het echt heelheel leuk is, omdat ik het anders toch niet bij haar aan trek en dat het lekker zit, want die dingen trek ik haar sneller aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Orea het volgende:
Ik heb ook nog meer in maat 80 hèwant die maat draagt ze nu.. Maar ik ben echt gaan schiften, weer een kast vol waar maar 10% van gedragen wordt is gewoon niet handig
![]()
/kansloos
Dat is net gewassen en morgen doe ik de strijk. Ik maak een foto, maar denk dat ie haar nu wel past.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ben voor Juud!Heb je Lientje trouwens dat Villa Hap-shirtje nog gepast?
Ja, als je van die leuke dingen koopt.... ik had nog wel 10 stuks uit kunnen zoeken, maar heb me ernstig ingehouden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef Orea het volgende:
!
Serieuze uitverkoop zo, dit gaat lekkerrrrr
Ik ga morgen gelijk als ik uit bed kom alles sorteren, antwoord geven, gegevens uitwisselen enzovoorts!heerlijk, RUIMTE!!!
Zo daar heb je een hele dagtaak aan gehad...quote:De eerste pakketjes ga ik nu wegbrengen![]()
(degene van wie ik het adres al heb gaan nu op de post!)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:07 schreef Orea het volgende:
De eerste pakketjes ga ik nu wegbrengen![]()
(degene van wie ik het adres al heb gaan nu op de post!)
[ afbeelding ]
oeh!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand interesse in meisjesspul veel maat 98/104? meeste is herfst/winter.
Anders ben ik te lui om foto's te maken
ja!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand interesse in meisjesspul veel maat 98/104? meeste is herfst/winter.
Anders ben ik te lui om foto's te maken
de mijne blijft een jaar op maat hangen xDquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef Sandous het volgende:
SC, ja
haha alle peutermeiden hebben hier dezelfde maat, dat is nu 92/98/104
van KD, van Mignonne, mijne, blabla en nog een paar.
Euhm, heel veelquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef pessie het volgende:
[..]
De eerste pakketjes? Hoeveel had je dan?
hmmm nu ik die foto heb gezien wil ik em wel Mignonne.. *smelt*quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef danic het volgende:
Hmmm, dan ga ik het toch maar niet gokken Mignonne, sorry.
Maar die ben je vast zo kwijt, hij is echt zo leuk!
Hij is inmiddels vergeven! sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm nu ik die foto heb gezien wil ik em wel Mignonne.. *smelt*
prop ik mijn beebje dr straks lekker in
(of heb je mijn rompers al verzonden???)
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was zo verliefd op dat jasje, als ik een meiske zou krijgen dan was ie al 5 keer verkocht
welke maat en welke kleur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:25 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog steeds een elektrische dubbele ameda borstkolf te koop. Ligt al een tijd niks te doen. Met een berg avent flesjes en een stuk of 6 amedaflesjes. En ook nog een avent handkolf. De avent komt bij yppy vandaan en de ameda heb ik gekocht. Ik hoef er niet veel voor te hebben als je er maar blij mee bent
foto op verzoek.
Oh en iemand nog een diaperchamp hebben? 5 euro,kan eventueel verzonden worden maar is wel een vrij groot pakket.
De diaperchamp is wit met groene details en maat 'normaal' volgens mij , zo'n 70cmhoog denk ik maar er zijn nog wat gegadigden voor je.quote:
die kleur heb ik zelf ook. Ik vind die niet zo mooi dus had gehoopt op een andere kleurquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef Jelief het volgende:
[..]
De diaperchamp is wit met groene details en maat 'normaal' volgens mij , zo'n 70cmhoog denk ik maar er zijn nog wat gegadigden voor je.
hey jelief ik heb misschien wel belangstelling... ik heb de vorige keer enkelzijdig gekolfd (5 maanden continu en layter natuurlijk met werk en dergelijke).quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:25 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog steeds een elektrische dubbele ameda borstkolf te koop. Ligt al een tijd niks te doen. Met een berg avent flesjes en een stuk of 6 amedaflesjes. En ook nog een avent handkolf. De avent komt bij yppy vandaan en de ameda heb ik gekocht. Ik hoef er niet veel voor te hebben als je er maar blij mee bent
foto op verzoek.
Oh en iemand nog een diaperchamp hebben? 5 euro,kan eventueel verzonden worden maar is wel een vrij groot pakket.
BJ er is nog een andere gegadigde, als dat niet doorgaat ben je de eerste. Het is de lactaline personal uit 2008/2009. foto van de hele bubs staat hier: [OUD] Vraag en aanbod 70quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey jelief ik heb misschien wel belangstelling... ik heb de vorige keer enkelzijdig gekolfd (5 maanden continu en layter natuurlijk met werk en dergelijke).
En zit te overwegen om toch over te schakelen op dubbelzijdig...
heb je info over de kolf?
thx, ik wacht gewoon ff afquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:51 schreef Jelief het volgende:
[..]
BJ er is nog een andere gegadigde, als dat niet doorgaat ben je de eerste. Het is de lactaline personal uit 2008/2009. foto van de hele bubs staat hier: [OUD] Vraag en aanbod 70
Ik dacht dat dat juist de bedoeling was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:21 schreef wickie het volgende:
Ik kwam net tot de conclusie dat de kruiken die ik heb bijna 2 jaar gevuld hebben gezeten met water![]()
Tenzij je koperen kruiken hebt van de Hema, daar zijn geen doppen meer voor te krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:16 schreef Jelief het volgende:
Wickie, ik denk dat het belangrijker is dat de flessen goed sluiten.nieuwe doppen zijn te koop bij hema en prenatal.
potversnikkels!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Tenzij je koperen kruiken hebt van de Hema, daar zijn geen doppen meer voor te krijgen
Die foto heb ik mooi gemaakt he, van de minimonkey...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Minimonkey draagzak. Heb er nu 2 en dat is toch teveel(ongebruikt)
¤ 35,00
afbeelding
.
Oooja ik moest je nog terug pmenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Orea het volgende:
Voor alle mensen die kleertjes van Leia hebben gekocht: alles is op de bus! Dus komt morgen aan.. Alleen spul voor Wick nog niet, heb haar adres nog niet gekregen... Dus Wick, als je hier leest (en je pm niet) stuur me je adres nog even!
Oja, ik ga het NU pakken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Had je dat andere speelgoed ook nog McLaura?
20,-quote:
25,- inc verzenden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef kaatjejannie het volgende:
wat wil je ervoor hebben mclaura?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef Lijnloos het volgende:
Sonnetje, het T-shirt is binnen!!! Bedankt... Ik liet het zondag aan de mama van de beoogde ontvangster zien, bleek dat die hem van de week zelf ook had gekocht...Maar wel de goede smaak dus... Nou ja, effe wachten en dan kan MInke hem zelf aan
Ik vond hem ook wel mooi, maar gewoon weg doen naar de hoogste bieder hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
nooit geweten dat het zo snel gaat op marktplaatsik heb inmiddels een bod van 17,50 inclusief verzenden daar. Dus als niemand van hier hem wil, gaat naar de hoogste bieder daar
Ligt er aan wat voor winter we krijgen..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef Troeta het volgende:
Is er iemand die die skipakken vaker dan 2x aantrekt bij z'n kindje?
Of zou ik het gewoon zonder skipak aan kunnen deze winter?
áls je op wintersport gaat jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je op wintersport gaat trek je een pak sowieso vaker aan dan 2x
Anders zou ik denk ik alleen een skibroek aanschaffen en een gewone winterjas er overheen. Want zoals Troeta zegt, zo vaak trek je het verder niet aan.quote:
Ja! Ik had een skipak voor Ruben in de winter dat hij bijna een jaar was (hij is vaneind januari) Hij heeft hem vaak aangehad als ik op de fiets Emma naar school bracht en haalde. Of op de sleequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef Troeta het volgende:
Is er iemand die die skipakken vaker dan 2x aantrekt bij z'n kindje?
Of zou ik het gewoon zonder skipak aan kunnen deze winter?
Ik! Voor B2 van Vlindur!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
Nu het hier toch over warme pakjes gaat... iemand nog interesse in het berenpak van de H&M? Maat 62
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke maten? jij had toch van die hele leuke laarsjes voor S.?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in schoentjes?
Zie fb, daar staat een foto.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
welke maten? jij had toch van die hele leuke laarsjes voor S.?
Tis heel lichtroze, ben niet zo fotografisch aangelegdquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef geppie het volgende:
[..]
Tis heel lichtroze, ben niet zo fotografisch aangelegd
welke maat is het benetton vest?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef geppie het volgende:
Kijken of mij dit lukt..
http://s1238.photobucket.com/albums/ff499/geppie78
Diverse kledingmaten, sommige dingetjes gratis af te halen of tegen verzendkosten
Ik wil de 6 longsleeves maat 74 welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:58 schreef Reilain het volgende:
Oh die vestjes met rits zijn ook super leuk.... Maar eigenlijk zit de kast toch wel nokkie vol al.... Hmm............
Even een greep van mijn marktplaats advertenties weer:
[ afbeelding ]
6 shirtjes maat 74... Richtprijs 1,50 per stuk
(paarse met stippen is nooit gedragen)
[ afbeelding ]
Spijkerbroekje H&M maat 68, richtprijs ¤3,-
[ afbeelding ]
Time for Tea setje - maat 56 - richtprijs ¤3,-
(Nooit gedragen!)
[ afbeelding ]
Sokjes 6-12mnd richtprijs ¤3.50
[ afbeelding ]
Heel lief zomershirtje maat 68... richtprijs ¤2,-
[ afbeelding ]
Nog een zomershirtje maat 68 richtprijs ¤2,-
[ afbeelding ]
2 mexx shirtjes maat 68 - valt eerder als 62.... richtprijs ¤6,-
Enige jas in mt 74 die ik nog heb is deze van BFC:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft er iemand nog een najaarsjasje maat74 liggen?
Koopje! Het is echt een fantastische kinderstoelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef geppie het volgende:
En ik wil eigenlijk ook van mijn Bloom Fresco kinderstoel af, voor 150 euro af te halen in Alkmaar. Het zitvlak (kan je eraf halen, klittenband) is roze maar er zitten zodanige vlekken op dat ik zou aanraden een nieuwe te kopen voor een euro of dertig.
Die kost bij de Action nieuw ¤1,69quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:17 schreef WupWup het volgende:
Speelgoed te koop!
Sommige dingen zijn ongebruikt, van andere heeft Emma veel plezier gehad. Maar kleine meisjes worden groter en het moet nu plaats gaan maken voor nieuw speelgoed.
PM me gerust met prijsvoorstellen!
Alles mag afgehaald worden, versturen kan ook.
[ afbeelding ]
Gereedschapsset, weinig mee gespeeld. Papa's echte gereedschap is veel leukerKop van de schroevendraaier kan verwisseld worden. Bouten kunnen los van de moeren. Waterpomptang en steeksleutel verstelbaar. Hamerkop zit niet heel goed vast doordat het bovenste dopje is verloren gegaan. ¤2,-
Ik volg je en ik denk er nog even over na. Als er een andere gegadigde is wacht dan niet op mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:54 schreef WupWup het volgende:
Oh, dan ga ik de prijs aanpassen. Dank je!
Helaas pessie, ik woon aan de zuidkant van het midden (volgt u me nog?). Ik kan 'm met familie meegeven elders in het land, maar dan moet je even pm-en om af te stemmen.
Zoals DJMO zegt hij past door de brievenbus als je hem nog wilt hebben pm even je gegevens door dan zorg ik dat ie op de bus gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef pessie het volgende:
Geppie denk je dat opperdepop door de brievenbus past? Zo jadan heb ik interesse.
Wup, woon je in het noorden? Die bromtol is leuk maar verzenden kost meer dan de tol.
In het kinderkleertjes topic hebben ze het er net over hoe je ze via ebay heel goedkoop uit China kan bestellenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zoek soepele schoentjes/slofjes voor mijn dreumesmeisje, ze begint een klein beetje te lopen maar nog niet genoeg voor echt schoenen, en ze groeit nu uit haar babypaws. Heeft iemand nog iets liggen? Haar voetjes zijn ong. 12 cm...
Je mag de mijne wel lenen maar ik woon niet in 070 (bobike) volgens mij heel makkelijk erop en eraf te halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:00 schreef mignonne het volgende:
Wie oh wie heeft er omgeving 070 of 010 een fietsstoeltje voor achterop in de aanbieding?
Liefst eentje die ik er makkelijk even snel af kan halen.
Iemand?
Wanneer heb je hem nodig?quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:12 schreef Asyniur het volgende:
Is er iemand die toevallig nog een (zwangerschaps)tankini heeft liggen, maat 40/42 (grote cupmaat) voor onze aanstaande vakantie?
Ik kan mijn bericht niet wijzigen, maar het boek is inmiddels verkocht...quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef djenneke het volgende:
Leuk en handig boek te koop:
zeer lichte gebruikssporen, eigenlijk zo goed als nieuw.
Richtprijs: 11 euro, maar je mag proberen me van gedachten te doen veranderen als je hem echt graag wil hebben
[ afbeelding ]
ja hieroquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Lenaatje het volgende:
Is er hier nog interesse in meisjes kleding 56 t/m 68? En ook nog wel wat groter spul maar dat moet ik nog uitzoeken.
Ik denk niet dat het de goeie link is Lenaatje, maar de link van maat 62 wil ik graag reserverenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Lenaatje het volgende:
Kleertjes maat 68: http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y3LXKVEW-D.jpg
Kleertjes maat 62: http://www.mijnalbum.nl/Foto-IHLOLI4I-D.jpg
Prijzen? Geen idee, komen we wel uit denk ik. Wil er graag vanaf dus heel veel zal het niet zijn!
Thnx!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Lenaatje het volgende:
Tis natuurlijk weer alleen dat pakje....
Ik wil het hele album, ga weer verder prutsen.
Deze hou ik voor je appart Vlindur!
Kom maar op met nieuwe foto's en jumpsuitsquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef mefke79 het volgende:
haha, Vlindur, je bent hilarisch...ben je zwanger ofzo?!
Ik hoor het wel of niet. Maakt allemaal niet uit.
Overigens, ik moet er nog even foto's van maken, maar het Katvigpakje van Draadjes komt ook nog deze week vrees ik. Groeispurtje(meneer lijkt shirtjes in 62 bijna over te slaan, lange rug ofzo)
ff navragen bij mn schoonmoe, maar ik geloof dat we een bumbo gaan krijgen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een blauwe bumbo met playtray in de aanbieding; voor 30 euro excl.
er zit 1 kring op het blad, niet storend maar op de een of andere manier gaat het er niet meer vanaf
anyways, KD had hem gedibst, die heeft eerste keus.
ohja en foto indien gewenst kan gemaakt worden enz.
He zijn onze kinderen even oud ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand interesse voor een baby-set voor de triptrap, inlcusief kussentjes?
Het is de groene (zie bv de babydumpsite), met het gestreepte kussensetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |