Zo daar heb je een hele dagtaak aan gehad...quote:De eerste pakketjes ga ik nu wegbrengen![]()
(degene van wie ik het adres al heb gaan nu op de post!)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:07 schreef Orea het volgende:
De eerste pakketjes ga ik nu wegbrengen![]()
(degene van wie ik het adres al heb gaan nu op de post!)
[ afbeelding ]
oeh!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand interesse in meisjesspul veel maat 98/104? meeste is herfst/winter.
Anders ben ik te lui om foto's te maken
ja!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand interesse in meisjesspul veel maat 98/104? meeste is herfst/winter.
Anders ben ik te lui om foto's te maken
de mijne blijft een jaar op maat hangen xDquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef Sandous het volgende:
SC, ja
haha alle peutermeiden hebben hier dezelfde maat, dat is nu 92/98/104
van KD, van Mignonne, mijne, blabla en nog een paar.
Euhm, heel veelquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef pessie het volgende:
[..]
De eerste pakketjes? Hoeveel had je dan?
hmmm nu ik die foto heb gezien wil ik em wel Mignonne.. *smelt*quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef danic het volgende:
Hmmm, dan ga ik het toch maar niet gokken Mignonne, sorry.
Maar die ben je vast zo kwijt, hij is echt zo leuk!
Hij is inmiddels vergeven! sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm nu ik die foto heb gezien wil ik em wel Mignonne.. *smelt*
prop ik mijn beebje dr straks lekker in
(of heb je mijn rompers al verzonden???)
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was zo verliefd op dat jasje, als ik een meiske zou krijgen dan was ie al 5 keer verkocht
welke maat en welke kleur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:25 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog steeds een elektrische dubbele ameda borstkolf te koop. Ligt al een tijd niks te doen. Met een berg avent flesjes en een stuk of 6 amedaflesjes. En ook nog een avent handkolf. De avent komt bij yppy vandaan en de ameda heb ik gekocht. Ik hoef er niet veel voor te hebben als je er maar blij mee bent
foto op verzoek.
Oh en iemand nog een diaperchamp hebben? 5 euro,kan eventueel verzonden worden maar is wel een vrij groot pakket.
De diaperchamp is wit met groene details en maat 'normaal' volgens mij , zo'n 70cmhoog denk ik maar er zijn nog wat gegadigden voor je.quote:
die kleur heb ik zelf ook. Ik vind die niet zo mooi dus had gehoopt op een andere kleurquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef Jelief het volgende:
[..]
De diaperchamp is wit met groene details en maat 'normaal' volgens mij , zo'n 70cmhoog denk ik maar er zijn nog wat gegadigden voor je.
hey jelief ik heb misschien wel belangstelling... ik heb de vorige keer enkelzijdig gekolfd (5 maanden continu en layter natuurlijk met werk en dergelijke).quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:25 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog steeds een elektrische dubbele ameda borstkolf te koop. Ligt al een tijd niks te doen. Met een berg avent flesjes en een stuk of 6 amedaflesjes. En ook nog een avent handkolf. De avent komt bij yppy vandaan en de ameda heb ik gekocht. Ik hoef er niet veel voor te hebben als je er maar blij mee bent
foto op verzoek.
Oh en iemand nog een diaperchamp hebben? 5 euro,kan eventueel verzonden worden maar is wel een vrij groot pakket.
BJ er is nog een andere gegadigde, als dat niet doorgaat ben je de eerste. Het is de lactaline personal uit 2008/2009. foto van de hele bubs staat hier: [OUD] Vraag en aanbod 70quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey jelief ik heb misschien wel belangstelling... ik heb de vorige keer enkelzijdig gekolfd (5 maanden continu en layter natuurlijk met werk en dergelijke).
En zit te overwegen om toch over te schakelen op dubbelzijdig...
heb je info over de kolf?
thx, ik wacht gewoon ff afquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:51 schreef Jelief het volgende:
[..]
BJ er is nog een andere gegadigde, als dat niet doorgaat ben je de eerste. Het is de lactaline personal uit 2008/2009. foto van de hele bubs staat hier: [OUD] Vraag en aanbod 70
Ik dacht dat dat juist de bedoeling was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:21 schreef wickie het volgende:
Ik kwam net tot de conclusie dat de kruiken die ik heb bijna 2 jaar gevuld hebben gezeten met water![]()
Tenzij je koperen kruiken hebt van de Hema, daar zijn geen doppen meer voor te krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:16 schreef Jelief het volgende:
Wickie, ik denk dat het belangrijker is dat de flessen goed sluiten.nieuwe doppen zijn te koop bij hema en prenatal.
potversnikkels!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Tenzij je koperen kruiken hebt van de Hema, daar zijn geen doppen meer voor te krijgen
Die foto heb ik mooi gemaakt he, van de minimonkey...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Minimonkey draagzak. Heb er nu 2 en dat is toch teveel(ongebruikt)
¤ 35,00
afbeelding
.
Oooja ik moest je nog terug pmenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Orea het volgende:
Voor alle mensen die kleertjes van Leia hebben gekocht: alles is op de bus! Dus komt morgen aan.. Alleen spul voor Wick nog niet, heb haar adres nog niet gekregen... Dus Wick, als je hier leest (en je pm niet) stuur me je adres nog even!
Oja, ik ga het NU pakken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Had je dat andere speelgoed ook nog McLaura?
20,-quote:
25,- inc verzenden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef kaatjejannie het volgende:
wat wil je ervoor hebben mclaura?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef Lijnloos het volgende:
Sonnetje, het T-shirt is binnen!!! Bedankt... Ik liet het zondag aan de mama van de beoogde ontvangster zien, bleek dat die hem van de week zelf ook had gekocht...Maar wel de goede smaak dus... Nou ja, effe wachten en dan kan MInke hem zelf aan
Ik vond hem ook wel mooi, maar gewoon weg doen naar de hoogste bieder hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
nooit geweten dat het zo snel gaat op marktplaatsik heb inmiddels een bod van 17,50 inclusief verzenden daar. Dus als niemand van hier hem wil, gaat naar de hoogste bieder daar
Ligt er aan wat voor winter we krijgen..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef Troeta het volgende:
Is er iemand die die skipakken vaker dan 2x aantrekt bij z'n kindje?
Of zou ik het gewoon zonder skipak aan kunnen deze winter?
áls je op wintersport gaat jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je op wintersport gaat trek je een pak sowieso vaker aan dan 2x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |