hey jelief ik heb misschien wel belangstelling... ik heb de vorige keer enkelzijdig gekolfd (5 maanden continu en layter natuurlijk met werk en dergelijke).quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:25 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog steeds een elektrische dubbele ameda borstkolf te koop. Ligt al een tijd niks te doen. Met een berg avent flesjes en een stuk of 6 amedaflesjes. En ook nog een avent handkolf. De avent komt bij yppy vandaan en de ameda heb ik gekocht. Ik hoef er niet veel voor te hebben als je er maar blij mee bent
foto op verzoek.
Oh en iemand nog een diaperchamp hebben? 5 euro,kan eventueel verzonden worden maar is wel een vrij groot pakket.
BJ er is nog een andere gegadigde, als dat niet doorgaat ben je de eerste. Het is de lactaline personal uit 2008/2009. foto van de hele bubs staat hier: [OUD] Vraag en aanbod 70quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey jelief ik heb misschien wel belangstelling... ik heb de vorige keer enkelzijdig gekolfd (5 maanden continu en layter natuurlijk met werk en dergelijke).
En zit te overwegen om toch over te schakelen op dubbelzijdig...
heb je info over de kolf?
thx, ik wacht gewoon ff afquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:51 schreef Jelief het volgende:
[..]
BJ er is nog een andere gegadigde, als dat niet doorgaat ben je de eerste. Het is de lactaline personal uit 2008/2009. foto van de hele bubs staat hier: [OUD] Vraag en aanbod 70
Ik dacht dat dat juist de bedoeling was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:21 schreef wickie het volgende:
Ik kwam net tot de conclusie dat de kruiken die ik heb bijna 2 jaar gevuld hebben gezeten met water![]()
Tenzij je koperen kruiken hebt van de Hema, daar zijn geen doppen meer voor te krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:16 schreef Jelief het volgende:
Wickie, ik denk dat het belangrijker is dat de flessen goed sluiten.nieuwe doppen zijn te koop bij hema en prenatal.
potversnikkels!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Tenzij je koperen kruiken hebt van de Hema, daar zijn geen doppen meer voor te krijgen
Die foto heb ik mooi gemaakt he, van de minimonkey...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Minimonkey draagzak. Heb er nu 2 en dat is toch teveel(ongebruikt)
¤ 35,00
afbeelding
.
Oooja ik moest je nog terug pmenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Orea het volgende:
Voor alle mensen die kleertjes van Leia hebben gekocht: alles is op de bus! Dus komt morgen aan.. Alleen spul voor Wick nog niet, heb haar adres nog niet gekregen... Dus Wick, als je hier leest (en je pm niet) stuur me je adres nog even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |