Ik ben voor Juud!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jouw Saar is groter en zit eerder in die maat, dan kunnen we hem altijd delen.
Ik let ook echt op wat ik koop, dat het echt heelheel leuk is, omdat ik het anders toch niet bij haar aan trek en dat het lekker zit, want die dingen trek ik haar sneller aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Orea het volgende:
Ik heb ook nog meer in maat 80 hèwant die maat draagt ze nu.. Maar ik ben echt gaan schiften, weer een kast vol waar maar 10% van gedragen wordt is gewoon niet handig
![]()
/kansloos
Dat is net gewassen en morgen doe ik de strijk. Ik maak een foto, maar denk dat ie haar nu wel past.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ben voor Juud!Heb je Lientje trouwens dat Villa Hap-shirtje nog gepast?
Ja, als je van die leuke dingen koopt.... ik had nog wel 10 stuks uit kunnen zoeken, maar heb me ernstig ingehouden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef Orea het volgende:
!
Serieuze uitverkoop zo, dit gaat lekkerrrrr
Ik ga morgen gelijk als ik uit bed kom alles sorteren, antwoord geven, gegevens uitwisselen enzovoorts!heerlijk, RUIMTE!!!
Zo daar heb je een hele dagtaak aan gehad...quote:De eerste pakketjes ga ik nu wegbrengen![]()
(degene van wie ik het adres al heb gaan nu op de post!)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:07 schreef Orea het volgende:
De eerste pakketjes ga ik nu wegbrengen![]()
(degene van wie ik het adres al heb gaan nu op de post!)
[ afbeelding ]
oeh!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand interesse in meisjesspul veel maat 98/104? meeste is herfst/winter.
Anders ben ik te lui om foto's te maken
ja!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand interesse in meisjesspul veel maat 98/104? meeste is herfst/winter.
Anders ben ik te lui om foto's te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |