Je hebt PM!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
mag ik nr 12? overslag vestje
roze jurkje met bloemen bij de zoom
le petit bateau romper
Bij 74-80 viel mijn mond wel even open, wetende dat je ook nog de nodige jumpsuits bezit...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef Orea het volgende:
Je wilt niet weten hoe kapot ik benben vanaf 7 uur bezig geweest...
Als iemand hier de award koopziek verdiend ben ik hem, vind ikbij een volgende gaan we dat toch ff anders doen... Meer dan de helft van wat er hier op de foto's staat is gewoon niet 1 keer gedragen
Jouw Saar is groter en zit eerder in die maat, dan kunnen we hem altijd delen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef twentemeisje het volgende:
ik hoop dat ik je met de pm net voor was Juud
. Ik kreeg 'm eerst ook niet verstuurd. Het dpam-jurkje
.
Ik ben voor Juud!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jouw Saar is groter en zit eerder in die maat, dan kunnen we hem altijd delen.
Ik let ook echt op wat ik koop, dat het echt heelheel leuk is, omdat ik het anders toch niet bij haar aan trek en dat het lekker zit, want die dingen trek ik haar sneller aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Orea het volgende:
Ik heb ook nog meer in maat 80 hèwant die maat draagt ze nu.. Maar ik ben echt gaan schiften, weer een kast vol waar maar 10% van gedragen wordt is gewoon niet handig
![]()
/kansloos
Dat is net gewassen en morgen doe ik de strijk. Ik maak een foto, maar denk dat ie haar nu wel past.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ben voor Juud!Heb je Lientje trouwens dat Villa Hap-shirtje nog gepast?
Ja, als je van die leuke dingen koopt.... ik had nog wel 10 stuks uit kunnen zoeken, maar heb me ernstig ingehouden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef Orea het volgende:
!
Serieuze uitverkoop zo, dit gaat lekkerrrrr
Ik ga morgen gelijk als ik uit bed kom alles sorteren, antwoord geven, gegevens uitwisselen enzovoorts!heerlijk, RUIMTE!!!
Zo daar heb je een hele dagtaak aan gehad...quote:De eerste pakketjes ga ik nu wegbrengen![]()
(degene van wie ik het adres al heb gaan nu op de post!)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:07 schreef Orea het volgende:
De eerste pakketjes ga ik nu wegbrengen![]()
(degene van wie ik het adres al heb gaan nu op de post!)
[ afbeelding ]
oeh!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand interesse in meisjesspul veel maat 98/104? meeste is herfst/winter.
Anders ben ik te lui om foto's te maken
ja!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand interesse in meisjesspul veel maat 98/104? meeste is herfst/winter.
Anders ben ik te lui om foto's te maken
de mijne blijft een jaar op maat hangen xDquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef Sandous het volgende:
SC, ja
haha alle peutermeiden hebben hier dezelfde maat, dat is nu 92/98/104
van KD, van Mignonne, mijne, blabla en nog een paar.
Euhm, heel veelquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef pessie het volgende:
[..]
De eerste pakketjes? Hoeveel had je dan?
hmmm nu ik die foto heb gezien wil ik em wel Mignonne.. *smelt*quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef danic het volgende:
Hmmm, dan ga ik het toch maar niet gokken Mignonne, sorry.
Maar die ben je vast zo kwijt, hij is echt zo leuk!
Hij is inmiddels vergeven! sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm nu ik die foto heb gezien wil ik em wel Mignonne.. *smelt*
prop ik mijn beebje dr straks lekker in
(of heb je mijn rompers al verzonden???)
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was zo verliefd op dat jasje, als ik een meiske zou krijgen dan was ie al 5 keer verkocht
welke maat en welke kleur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:25 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog steeds een elektrische dubbele ameda borstkolf te koop. Ligt al een tijd niks te doen. Met een berg avent flesjes en een stuk of 6 amedaflesjes. En ook nog een avent handkolf. De avent komt bij yppy vandaan en de ameda heb ik gekocht. Ik hoef er niet veel voor te hebben als je er maar blij mee bent
foto op verzoek.
Oh en iemand nog een diaperchamp hebben? 5 euro,kan eventueel verzonden worden maar is wel een vrij groot pakket.
De diaperchamp is wit met groene details en maat 'normaal' volgens mij , zo'n 70cmhoog denk ik maar er zijn nog wat gegadigden voor je.quote:
die kleur heb ik zelf ook. Ik vind die niet zo mooi dus had gehoopt op een andere kleurquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef Jelief het volgende:
[..]
De diaperchamp is wit met groene details en maat 'normaal' volgens mij , zo'n 70cmhoog denk ik maar er zijn nog wat gegadigden voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |