Ze heeft me gister gepb't dat ze even moest overleggen, dus nog niet verkocht, maar ze zijn wel even voor haar gerserveerd tot ik antwoord hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:27 schreef twentemeisje het volgende:
Bla_bla_bla heb je de laarsjes (maat 22) verkocht aan Becky?
Mocht ze ze niet nemen dan heb ik ook interesse. Even mijn zussie bellen om te vragen welke maat mijn nichtje nu heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ze heeft me gister gepb't dat ze even moest overleggen, dus nog niet verkocht, maar ze zijn wel even voor haar gerserveerd tot ik antwoord heb
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:56 schreef _Bar_ het volgende:
Djenneke dat grijs wikkelverst maat 62 heb je die nog?
Nichtje P heeft maat 23 van 't winter dus ze zullen haar te klein zijn. Helaas!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mocht ze ze niet nemen dan heb ik ook interesse. Even mijn zussie bellen om te vragen welke maat mijn nichtje nu heeft.
Ze zijn net verkocht, dus dat komt dan goed uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nichtje P heeft maat 23 van 't winter dus ze zullen haar te klein zijn. Helaas!
helaas, die heb ik niet meer nee (geloof ik). ik heb wel een junior achterzitje maar die is nog regelmatig in gebruik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef mignonne het volgende:
trui je hebt niet toevallig een achterzitje voor de fiets te koop? T voorzitje bevalt nog immer goed hier maar ik kom ruimte tekort, of ik heb kinderen teveel
oh das een goeie tip. zijn dat zitjes voor achterop?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:04 schreef Troeta het volgende:
Mignonne probeer Kruidvat eens, daar zijn de bambino fietsstoeltjes nu 10 euro.
Het is magazijn-uitverkoop,dus niet elke kruidvat heeft het hoor.
daarom dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Juud79 het volgende:
Wat is die verschoonkussenhoes leuk!![]()
Wrom doe je die in hemelsnaam weg?
*Gaat op haar handjes zitten, want heeft er al 5 8 stuks*
die is leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
mignonne mag ik het bakkaboe jurkje maat 68 reserveren ga ik van het weekend even verder kijken
die zijn weg sorry, ik ben vergeten die foto uit t album te halen. Als je die oxxyslofjes bedoelt tenminste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mignonne kan je voor mij de zool van de slofjes opmeten?
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yep. Oké, scheelt weer geld
Had B. dat ene jurkje niet net uit Malta meegenomen?![]()
Ik heb interesse in a@pies. (en andere schoentjes/slofjes natuurlijk ook wel)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
Ik ga zondag heul veel online zetten (kleding voor een prikkie, kinderwagen, speelgoed) en vroeg me af of er bij de meisjesmama's nog interesse is voor schoentjes? Ik heb een DOOS vol (echt heel) maar mijn kind heeft zulke aparte peutjes, dat ze tot op heden alleen haar a@pies paste (ook al lang niet meer) maar door haar extreem hoge wreef past ze gewoon echt niks![]()
En ik heb echt heel veel
oeee ik ga dit topic in de gaten houden...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
Ik ga zondag heul veel online zetten (kleding voor een prikkie, kinderwagen, speelgoed) en vroeg me af of er bij de meisjesmama's nog interesse is voor schoentjes? Ik heb een DOOS vol (echt heel) maar mijn kind heeft zulke aparte peutjes, dat ze tot op heden alleen haar a@pies paste (ook al lang niet meer) maar door haar extreem hoge wreef past ze gewoon echt niks![]()
En ik heb echt heel veel
interessequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
En ik heb echt heel veel
interesse in alles maat 74quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
En ik heb echt heel veel
Leuk! Hou ik even in de gatenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb net een hele zwik jongenskleertjes maat 86 op de foto gezet, vooral winterspul! En snwoboots erbij ook (Vlindur heeft daarop de eerste optie)
Ik ga ze zo uploaden
Ja voor achterop idd, zwarte van Bambino, mijn nichtje heeft hem ook en bevalt goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh das een goeie tip. zijn dat zitjes voor achterop?
Verkoop je deze ook los?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
GRATIS erbij:
[ afbeelding ]
Baby Björn Original draagzak (twv 59,- euro)
(nieuw in doos, ik heb meerdere draagzakken, deze is ongebruikt)
Ik kijk straks ff voor je, misschien heb ik er nog een liggen, die is Saartje toch nog veel te groot nu.quote:
Reilain, de schoentjes zijn inderdaad van canvas-achtige stof. Ik heb geprobeerd de binnenmaat te meten en kom op ongeveer 11,5 cm. De buitenkant meet 12 cm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef Reilain het volgende:
@ Djenneke...
Zijn die schoentjes een soort canvas? en is het mogelijk om de binnenmaat te meten?
goeie deal! doen wequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef WupWup het volgende:
Mignonne, als jij nou alles even bewaart, ga ik gewoon nog een meisje bakken okee?
Jammer dat je niet naast de deur woont. Anders kon je de mijne wel overnemen heb er 1 op overschot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef mignonne het volgende:
ah nee dat wordt hem voorlopig nog niet hier
dan morgen maar eens op de lokale braderie speuren om te zien of er nog eentje te koop is. tnx anyway
Ah, had ik helemaal niet gezien! Je hebt pmquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb er een heleboel opgezet mrien! Ik heb mijn eerste post gewoon aangevuld.....
mag ik nr 12? overslag vestjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:21 schreef djenneke het volgende:
Ik heb ook nog wat leuke kleertjes over, prijzen zijn richtprijzen:
[ afbeelding ]
1. Luierpakje Frendz (v&d) - maat 50/56 (één keer gedragen) (3 euro)
2. Luierpakje Tommy Hilgfiger - maat 3-6m (één keer gedragen, te klein gekregen) (5 euro) Verkocht
[ afbeelding ]
Spijkerbroekje Samson - maat 68 (paar keer gedragen) (3 euro)
[ afbeelding ]
Joggingjasje Samson - maat 68 (4 euro)
[ afbeelding ]
Mooi wikkeljurkje - maat 62/68 (eerder een 62) (4 euro)
[ afbeelding ]
Jurkje en rompertje in één Le Petit Bateau - maat 3m/60 (3 euro)
[ afbeelding ]
Rompertje Le Petit Bateau (ongedragen) - maat 3m60 (2,50 euro)
[ afbeelding ]
Kreukelbloesje Bakaboe - maat 74 (3 euro)
[ afbeelding ]
Vestje Little Girl Star - maat 68 (2,50 euro)
[ afbeelding ]
Lekker wame winterjas Hema - maat 68 (4 euro)
[ afbeelding ]
1. Grijs vest H&M - maat 62 (3 euro) Verkocht
2. Grijs met roze vestje Noppies (valt klein uit! maar enkele keren gedragen) - maat 62 (3 euro) Verkocht
3. Blauw met witte stipjes vest Frendz - maat 62 (2.50 euro)
4. Nijntje overslaghemdje (ongedragen) - maat 50 (2.50 euro)
5. Roze vestje Frendz (ongedragen) - maat 62 (3 euro)
[ afbeelding ]
1. t-shirt met Poes C&A - maat 62 (2 euro) Verkocht
2. t-shirt met Nijntje - maat 68 (2.50 euro)
3. Rood t-shirt H&M - maat 62 (2 euro)
4. Roze shirt met lange mouwen Bakaboe - maat 74 (2 euro)
5. Roze shirt met lange mouwen Bakaboe - maat 62 (2 euro)
6. Roze shirt met lange mouwen Bakaboe - maat 62 (2 euro)
7. Blauw Vestje met korte mouwen Hema (ongedragen) - maat 62 (1.50 euro)
8. Roze shirt met lange mouwen H&M - maat 74 (2 euro)
9. Rood Shirt met witte Bollen Hema - maat 74 (1.50 euro)
10. Groen shirt met gekleurde strepen (wel vaak gedragen) H&M - maat 68 (1 euro)
11. Mint shirt met lange mouwen en opdruk Zeeman (ongedragen) - maat 62 (1 euro)
12. Overslaghemdje Wit Hema - maat 62 (2 euro)
[ afbeelding ]
Broekjes:
1. Dun katoenen Pofbroekje Frendz - maat 62 (2 euro)
2. Paarse joggingsbroek Prenatal - maat 62 (2 euro)
3. Roze ribbroek H&M - maat 62 (2 euro)
4. Roze Joggingsbroek Nike - maat 62/68 (3 euro)
5. Donkerblauw babyribbroekje Hema - maat 68 (3 euro)
6. Blauwe joggingsbroek Frendz - maat 50/56 (2 euro)
7. Gestreept broekje met bloemenomslag Hema - maat 68 (2,50 euro)
8. Linnen zomerbroekje Bakaboe - maat 62 (1.50 euro)
9. Spijkerbroekje met roze bloem Onbekendmerk - maat 68 (1.50 euro)
[ afbeelding ]
Jurkjes:
1. Roze met witte bloemen H&M - maat 62 (3 euro)
2. Geruit jurkje Bakaboe - maat 62 (3 euro)
3. Roze jurkje met bloemen aan de zoom, lange mouwen Frendz- maat 68 (2.50 euro)
4. Omslagjurkje met lange mouwen Hema - maat 74 (3 euro)
5. Tuniekje met roze ruitjes Frendz - maat 62 (2 euro)
6. Roze jurkje met zakjes H&M - maat 62 (2 euro)
7. Roze jurkje Hello Kitty H&M - maat 68 (2 euro)
8. Grijs jurkje met eekhoorntjes en bloemetjes Frendz - maat 68 (2 euro)
Verder heb ik nog een stapel rompertjes, maar die post ik vanavond wel.
Als iemand iets in groter detail wil zien, laat het me maar weten!
Je hebt PM!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
mag ik nr 12? overslag vestje
roze jurkje met bloemen bij de zoom
le petit bateau romper
Bij 74-80 viel mijn mond wel even open, wetende dat je ook nog de nodige jumpsuits bezit...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef Orea het volgende:
Je wilt niet weten hoe kapot ik benben vanaf 7 uur bezig geweest...
Als iemand hier de award koopziek verdiend ben ik hem, vind ikbij een volgende gaan we dat toch ff anders doen... Meer dan de helft van wat er hier op de foto's staat is gewoon niet 1 keer gedragen
Jouw Saar is groter en zit eerder in die maat, dan kunnen we hem altijd delen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef twentemeisje het volgende:
ik hoop dat ik je met de pm net voor was Juud
. Ik kreeg 'm eerst ook niet verstuurd. Het dpam-jurkje
.
Ik ben voor Juud!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jouw Saar is groter en zit eerder in die maat, dan kunnen we hem altijd delen.
Ik let ook echt op wat ik koop, dat het echt heelheel leuk is, omdat ik het anders toch niet bij haar aan trek en dat het lekker zit, want die dingen trek ik haar sneller aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Orea het volgende:
Ik heb ook nog meer in maat 80 hèwant die maat draagt ze nu.. Maar ik ben echt gaan schiften, weer een kast vol waar maar 10% van gedragen wordt is gewoon niet handig
![]()
/kansloos
Dat is net gewassen en morgen doe ik de strijk. Ik maak een foto, maar denk dat ie haar nu wel past.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ben voor Juud!Heb je Lientje trouwens dat Villa Hap-shirtje nog gepast?
Ja, als je van die leuke dingen koopt.... ik had nog wel 10 stuks uit kunnen zoeken, maar heb me ernstig ingehouden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef Orea het volgende:
!
Serieuze uitverkoop zo, dit gaat lekkerrrrr
Ik ga morgen gelijk als ik uit bed kom alles sorteren, antwoord geven, gegevens uitwisselen enzovoorts!heerlijk, RUIMTE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |