daarom dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Juud79 het volgende:
Wat is die verschoonkussenhoes leuk!![]()
Wrom doe je die in hemelsnaam weg?
*Gaat op haar handjes zitten, want heeft er al 5 8 stuks*
die is leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
mignonne mag ik het bakkaboe jurkje maat 68 reserveren ga ik van het weekend even verder kijken
die zijn weg sorry, ik ben vergeten die foto uit t album te halen. Als je die oxxyslofjes bedoelt tenminste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mignonne kan je voor mij de zool van de slofjes opmeten?
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yep. Oké, scheelt weer geld
Had B. dat ene jurkje niet net uit Malta meegenomen?![]()
Ik heb interesse in a@pies. (en andere schoentjes/slofjes natuurlijk ook wel)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
Ik ga zondag heul veel online zetten (kleding voor een prikkie, kinderwagen, speelgoed) en vroeg me af of er bij de meisjesmama's nog interesse is voor schoentjes? Ik heb een DOOS vol (echt heel) maar mijn kind heeft zulke aparte peutjes, dat ze tot op heden alleen haar a@pies paste (ook al lang niet meer) maar door haar extreem hoge wreef past ze gewoon echt niks![]()
En ik heb echt heel veel
oeee ik ga dit topic in de gaten houden...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
Ik ga zondag heul veel online zetten (kleding voor een prikkie, kinderwagen, speelgoed) en vroeg me af of er bij de meisjesmama's nog interesse is voor schoentjes? Ik heb een DOOS vol (echt heel) maar mijn kind heeft zulke aparte peutjes, dat ze tot op heden alleen haar a@pies paste (ook al lang niet meer) maar door haar extreem hoge wreef past ze gewoon echt niks![]()
En ik heb echt heel veel
interessequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
En ik heb echt heel veel
interesse in alles maat 74quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Orea het volgende:
En ik heb echt heel veel
Leuk! Hou ik even in de gatenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb net een hele zwik jongenskleertjes maat 86 op de foto gezet, vooral winterspul! En snwoboots erbij ook (Vlindur heeft daarop de eerste optie)
Ik ga ze zo uploaden
Ja voor achterop idd, zwarte van Bambino, mijn nichtje heeft hem ook en bevalt goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh das een goeie tip. zijn dat zitjes voor achterop?
Verkoop je deze ook los?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
GRATIS erbij:
[ afbeelding ]
Baby Björn Original draagzak (twv 59,- euro)
(nieuw in doos, ik heb meerdere draagzakken, deze is ongebruikt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |