Ja! Ik had een skipak voor Ruben in de winter dat hij bijna een jaar was (hij is vaneind januari) Hij heeft hem vaak aangehad als ik op de fiets Emma naar school bracht en haalde. Of op de sleequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef Troeta het volgende:
Is er iemand die die skipakken vaker dan 2x aantrekt bij z'n kindje?
Of zou ik het gewoon zonder skipak aan kunnen deze winter?
Ik! Voor B2 van Vlindur!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
Nu het hier toch over warme pakjes gaat... iemand nog interesse in het berenpak van de H&M? Maat 62
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke maten? jij had toch van die hele leuke laarsjes voor S.?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in schoentjes?
Zie fb, daar staat een foto.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
welke maten? jij had toch van die hele leuke laarsjes voor S.?
Tis heel lichtroze, ben niet zo fotografisch aangelegdquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef geppie het volgende:
[..]
Tis heel lichtroze, ben niet zo fotografisch aangelegd
welke maat is het benetton vest?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef geppie het volgende:
Kijken of mij dit lukt..
http://s1238.photobucket.com/albums/ff499/geppie78
Diverse kledingmaten, sommige dingetjes gratis af te halen of tegen verzendkosten
Ik wil de 6 longsleeves maat 74 welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:58 schreef Reilain het volgende:
Oh die vestjes met rits zijn ook super leuk.... Maar eigenlijk zit de kast toch wel nokkie vol al.... Hmm............
Even een greep van mijn marktplaats advertenties weer:
[ afbeelding ]
6 shirtjes maat 74... Richtprijs 1,50 per stuk
(paarse met stippen is nooit gedragen)
[ afbeelding ]
Spijkerbroekje H&M maat 68, richtprijs ¤3,-
[ afbeelding ]
Time for Tea setje - maat 56 - richtprijs ¤3,-
(Nooit gedragen!)
[ afbeelding ]
Sokjes 6-12mnd richtprijs ¤3.50
[ afbeelding ]
Heel lief zomershirtje maat 68... richtprijs ¤2,-
[ afbeelding ]
Nog een zomershirtje maat 68 richtprijs ¤2,-
[ afbeelding ]
2 mexx shirtjes maat 68 - valt eerder als 62.... richtprijs ¤6,-
Enige jas in mt 74 die ik nog heb is deze van BFC:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft er iemand nog een najaarsjasje maat74 liggen?
Koopje! Het is echt een fantastische kinderstoelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef geppie het volgende:
En ik wil eigenlijk ook van mijn Bloom Fresco kinderstoel af, voor 150 euro af te halen in Alkmaar. Het zitvlak (kan je eraf halen, klittenband) is roze maar er zitten zodanige vlekken op dat ik zou aanraden een nieuwe te kopen voor een euro of dertig.
Die kost bij de Action nieuw ¤1,69quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:17 schreef WupWup het volgende:
Speelgoed te koop!
Sommige dingen zijn ongebruikt, van andere heeft Emma veel plezier gehad. Maar kleine meisjes worden groter en het moet nu plaats gaan maken voor nieuw speelgoed.
PM me gerust met prijsvoorstellen!
Alles mag afgehaald worden, versturen kan ook.
[ afbeelding ]
Gereedschapsset, weinig mee gespeeld. Papa's echte gereedschap is veel leukerKop van de schroevendraaier kan verwisseld worden. Bouten kunnen los van de moeren. Waterpomptang en steeksleutel verstelbaar. Hamerkop zit niet heel goed vast doordat het bovenste dopje is verloren gegaan. ¤2,-
Ik volg je en ik denk er nog even over na. Als er een andere gegadigde is wacht dan niet op mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:54 schreef WupWup het volgende:
Oh, dan ga ik de prijs aanpassen. Dank je!
Helaas pessie, ik woon aan de zuidkant van het midden (volgt u me nog?). Ik kan 'm met familie meegeven elders in het land, maar dan moet je even pm-en om af te stemmen.
Zoals DJMO zegt hij past door de brievenbus als je hem nog wilt hebben pm even je gegevens door dan zorg ik dat ie op de bus gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef pessie het volgende:
Geppie denk je dat opperdepop door de brievenbus past? Zo jadan heb ik interesse.
Wup, woon je in het noorden? Die bromtol is leuk maar verzenden kost meer dan de tol.
In het kinderkleertjes topic hebben ze het er net over hoe je ze via ebay heel goedkoop uit China kan bestellenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zoek soepele schoentjes/slofjes voor mijn dreumesmeisje, ze begint een klein beetje te lopen maar nog niet genoeg voor echt schoenen, en ze groeit nu uit haar babypaws. Heeft iemand nog iets liggen? Haar voetjes zijn ong. 12 cm...
Je mag de mijne wel lenen maar ik woon niet in 070 (bobike) volgens mij heel makkelijk erop en eraf te halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:00 schreef mignonne het volgende:
Wie oh wie heeft er omgeving 070 of 010 een fietsstoeltje voor achterop in de aanbieding?
Liefst eentje die ik er makkelijk even snel af kan halen.
Iemand?
Wanneer heb je hem nodig?quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:12 schreef Asyniur het volgende:
Is er iemand die toevallig nog een (zwangerschaps)tankini heeft liggen, maat 40/42 (grote cupmaat) voor onze aanstaande vakantie?
Ik kan mijn bericht niet wijzigen, maar het boek is inmiddels verkocht...quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:13 schreef djenneke het volgende:
Leuk en handig boek te koop:
zeer lichte gebruikssporen, eigenlijk zo goed als nieuw.
Richtprijs: 11 euro, maar je mag proberen me van gedachten te doen veranderen als je hem echt graag wil hebben
[ afbeelding ]
ja hieroquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Lenaatje het volgende:
Is er hier nog interesse in meisjes kleding 56 t/m 68? En ook nog wel wat groter spul maar dat moet ik nog uitzoeken.
Ik denk niet dat het de goeie link is Lenaatje, maar de link van maat 62 wil ik graag reserverenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Lenaatje het volgende:
Kleertjes maat 68: http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y3LXKVEW-D.jpg
Kleertjes maat 62: http://www.mijnalbum.nl/Foto-IHLOLI4I-D.jpg
Prijzen? Geen idee, komen we wel uit denk ik. Wil er graag vanaf dus heel veel zal het niet zijn!
Thnx!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Lenaatje het volgende:
Tis natuurlijk weer alleen dat pakje....
Ik wil het hele album, ga weer verder prutsen.
Deze hou ik voor je appart Vlindur!
Kom maar op met nieuwe foto's en jumpsuitsquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef mefke79 het volgende:
haha, Vlindur, je bent hilarisch...ben je zwanger ofzo?!
Ik hoor het wel of niet. Maakt allemaal niet uit.
Overigens, ik moet er nog even foto's van maken, maar het Katvigpakje van Draadjes komt ook nog deze week vrees ik. Groeispurtje(meneer lijkt shirtjes in 62 bijna over te slaan, lange rug ofzo)
ff navragen bij mn schoonmoe, maar ik geloof dat we een bumbo gaan krijgen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een blauwe bumbo met playtray in de aanbieding; voor 30 euro excl.
er zit 1 kring op het blad, niet storend maar op de een of andere manier gaat het er niet meer vanaf
anyways, KD had hem gedibst, die heeft eerste keus.
ohja en foto indien gewenst kan gemaakt worden enz.
He zijn onze kinderen even oud ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand interesse voor een baby-set voor de triptrap, inlcusief kussentjes?
Het is de groene (zie bv de babydumpsite), met het gestreepte kussensetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |