Ligt er aan wat voor winter we krijgen..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef Troeta het volgende:
Is er iemand die die skipakken vaker dan 2x aantrekt bij z'n kindje?
Of zou ik het gewoon zonder skipak aan kunnen deze winter?
įls je op wintersport gaat jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je op wintersport gaat trek je een pak sowieso vaker aan dan 2x
Anders zou ik denk ik alleen een skibroek aanschaffen en een gewone winterjas er overheen. Want zoals Troeta zegt, zo vaak trek je het verder niet aan.quote:
Ja! Ik had een skipak voor Ruben in de winter dat hij bijna een jaar was (hij is vaneind januari) Hij heeft hem vaak aangehad als ik op de fiets Emma naar school bracht en haalde. Of op de sleequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef Troeta het volgende:
Is er iemand die die skipakken vaker dan 2x aantrekt bij z'n kindje?
Of zou ik het gewoon zonder skipak aan kunnen deze winter?
Ik! Voor B2 van Vlindur!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
Nu het hier toch over warme pakjes gaat... iemand nog interesse in het berenpak van de H&M? Maat 62
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke maten? jij had toch van die hele leuke laarsjes voor S.?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zijn er nog mensen geļnteresseerd in schoentjes?
Zie fb, daar staat een foto.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
welke maten? jij had toch van die hele leuke laarsjes voor S.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |