SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat was ik niet van plan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt.
moet je volgend jaar eens op zondag 5 augustus vanuit denemarken naar hamburg proberen te reizen. Als je rond 1300 uur nog zo'n 80 km van hamburg af bent, kan het nog wel 5 uur duren voordat je hamburg voorbij bent
Emmen is trouwens ook wel een heel toffe dierentuin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt je in Nederland niet. Dat betaal je voor Emmen p.p.
.
quote:onlogisch zegt
onlogisch zegt
Kijk die honden
Hij's gewond, al badend in het bloed
rippen ze hem nog
is primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Iemand in voor een bootleg van Elvis?
Vertel. Geef mij en in kijk in de wondere wereld van de meesterhosselaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe gewoon wat ik tijdens de marathon deed![]()
Waarom kijk je uberhaupt Screeners?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Super 8 binnen
Maar goed dat ik niet naar de bios ga voor die film
Hopeloos ouderwets en bijna failliet de laatste keer dat ik er was. En ik vind ze nu achterlijk duur. Ik kom er niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan.
[..]
Emmen is trouwens ook wel een heel toffe dierentuin.
2 jaar geleden waren we dat weekend pas na 6 uur ofzo voorbij hamburg. dan sta je gezellig in de file met zo'n 30.000 metalheads ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan.
[..]
Emmen is trouwens ook wel een heel toffe dierentuin.
Ik was er een jaar of 10 geleden voor het laatst gok ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopeloos ouderwets en bijna failliet de laatste keer dat ik er was. En ik vind ze nu achterlijk duur. Ik kom er niet meer..
Ow, dan is het Roskilde ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren we dat weekend pas na 6 uur ofzo voorbij hamburg. dan sta je gezellig in de file met zo'n 30.000 metalheads ofzo
Gewoon aanrandenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel. Geef mij en in kijk in de wondere wereld van de meesterhosselaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
Het was inderdaad een Maiden B-side Sym. Daarom kende ik het dus totaal niet..
En toen was het al hopeloosquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was er een jaar of 10 geleden voor het laatst gok ik.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Gewoon aanranden
Standaard hoor meesterhosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
avantasia klonk wel leuk, toen stond ik redelijk vooraan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.ndr.de/unterha(...)ivestream/index.html
omg bezig met apocalyptica, vroeger dan verwacht. Cover van metallica (nothing else matters ) .
Nee Wacken Open Air.quote:
[..]
Gewoon aanranden
Lekker cliché jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
waarom moeilijk gaan doen als simpele praatjes het beste werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Standaard hoor meesterhosselaar
[..]
Gewoon aanranden
Ik zal eens kijken of ik haar überhaupt te spreken kan krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is eigenlijk best erg dat ik er alleen achteraan ga omdat ze haalbaar is.
Nou ja ze heeft wel lekkere tieten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Keej.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nee Wacken Open Air.
das zo'n 80 km boven hamburg
quote:
zoiets als : Hoi, Neuken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom moeilijk gaan doen als simpele praatjes het beste werken
Je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom moeilijk gaan doen als simpele praatjes het beste werken
Ja leuk, die versie van Love me tender, waar hij in de lach schiet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Iemand in voor een bootleg van Elvis?
Ik vind het stom als iemand gaat vragen wat m'n hobby's zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoorDus Heloef, gewoon gesprek beginnen en jezelf zijn
Wie wie wie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik haar überhaupt te spreken kan krijgen.
Want? Wat vind je dan een normale vraag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het stom als iemand gaat vragen wat m'n hobby's zijn.
Nee die heb ik wel, die draai ik wel een keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja leuk, die versie van Love me tender, waar hij in de lach schiet?
en dat jaar waren we ook nog met z'n vieren in mijn auto (VW polo 1990). En in de brandende zon. die lui achterin waren blij dat ze de benen konden strekken en even konden afkoelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Keej.
Ja, dan kan ik dat wel begrijpen.
Dat is een beetje erg Tina inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen met hoe ze heet en waar ze vandaan komt aangezien ik dat al niet weet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat jaar waren we ook nog met z'n vieren in mijn auto (VW polo 1990). En in de brandende zon. die lui achterin waren blij dat ze de benen konden strekken en even konden afkoelen
Nah, ik vind dat lamequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want? Wat vind je dan een normale vraag?
Vergeet de cupmaat nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen met hoe ze heet en waar ze vandaan komt aangezien ik dat al niet weet.
oh ja die, wist dat t een langzaam nr wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel, die draai ik wel een keer
Dat is trouwens are you lonesome tonight
Goed ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen met hoe ze heet en waar ze vandaan komt aangezien ik dat al niet weet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik haar überhaupt te spreken kan krijgen.
cliché werkt het best in meeste gevallenquote:
quote:
Dit dus, lekker jezelf blijven en een praatje maken. Als je ingewikkeld gaat doen maak je het alleen moeilijk voor jezelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoorDus Heloef, gewoon gesprek beginnen en jezelf zijn
Kom eens met voorbeelden dan. Of moet hij het anders verpakken? Zoiets als "Doe je aan een sport"?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat lame. Er zijn zoveel andere normale vragen.
Meisje op de bus, beetje mollig dus haalbaar dus moet er nu achterkomen of ze niet al bezet hoe ze heeft enzovoort enzovoort.quote:
dan zeg je gewoon: puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
oh ja die, wist dat t een langzaam nr was
BTW:
[ afbeelding ]
Dude, praat jezelf eens geen complex aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje op de bus, beetje mollig dus haalbaar dus moet er nu achterkomen of ze niet al bezet hoe ze heeft enzovoort enzovoort.
Ik heb er toch wel een beetje verstand van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Heb je daarna vast gesprek stof
.
Nee, dat hoeft nu ook weer niet. Ik vind het gewoon een lame vraag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden dan. Of moet hij het anders verpakken? Zoiets als "Doe je aan een sport"?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
Haha oké. Succes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje op de bus, beetje mollig dus haalbaar dus moet er nu achterkomen of ze niet al bezet hoe ze heeft enzovoort enzovoort.
Ja ik kan wel achter allemaal lekkere wijven aangaan schiet je niks mee op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude, praat jezelf eens geen complex aan
Praat over triviale dingen. Muziek en films enzo. Zolang je maar niet over het weer gaat beginnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
joah. op een gegeven moment hebben we een uur gedaan over 2 km.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de vangrail gaan zitten en een peukie roken.
Dus omdat ze mollig is, is ze haalbaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
Waarmee mollige meiden per definitie dus niet lekker zijn. Duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan wel achter allemaal lekkere wijven aangaan schiet je niks mee op.
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee mollige meiden per definitie dus niet lekker zijn. Duidelijk.
Dat is gewoon humor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah. op een gegeven moment hebben we een uur gedaan over 2 km.
er stond zon bord langs de weg dat er werkzaamheden waren. en Een uur later stonden we bij het bord dat ze over 200m begonnen
soms hebben we de auto dus gedrukt ipv aanslingeren en 10m rijden
Oh, dat is veel beterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Praat over triviale dingen. Muziek en films enzo. Zolang je maar niet over het weer gaat beginnen.
Hobby's dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Praat over triviale dingen. Muziek en films enzo. Zolang je maar niet over het weer gaat beginnen.
dit dus, als jij onzeker bent of weinig zelf vertrouwen hebt pikken andere mensen dat heel snel op (bewust of onbewust). Zeg iedere dag tegen jezelf: ik ben een mooie vent en ik houd van mezelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude, praat jezelf eens geen complex aan
Als je mij nou serieus pissig wil maken is dit de perfecte openingszinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje op de bus, beetje mollig dus haalbaar
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
En trouwens heloef, doe nu niet alsof je fokking lelijk bent, want dat ben je niet.
Hey pssst....jouw lievelingsnummer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaaaa dat nummer verdrink ik iedere keer weer inquote:
Ik kan dat dus niet he, want dan voel ik me echt te belachelijk. Maar ik heb een andersoortige therapie bedacht, namelijk foto's van mezelf maken die ik gewoon mooi vindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Viro het volgende:
[..]
dit dus, als jij onzeker bent of weinig zelf vertrouwen hebt pikken andere mensen dat heel snel op (bewust of onbewust). Zeg iedere dag tegen jezelf: ik ben een mooie vent en ik houd van mezelf
Ik vind het ontzettend beledigend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je mij nou serieus pissig wil maken is dit de perfecte openingszin
Ik vind hem ook tof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa dat nummer verdrink ik iedere keer weer in
Het is tevens mijn laatste nummer
Kerel een nee heb je, een ja kan je krijgen. Vergeet dit nooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan wel achter allemaal lekkere wijven aangaan schiet je niks mee op.
Het is geen superlelijk wijf ik zou haar een 7 geven. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het het niet wat makkelijker voor mij maakt om er achter aan te gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat ze mollig is, is ze haalbaar?.
Je laatste nummer... ooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Want zo kom je wel over.quote:
Prima.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het rooster is toch volquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik zo wat op jullie testen
voor een toekomstige show van mij
moet ff de moeilijkheidsgraad weten
we waren toen volgens mij kwart voor 12 vertrokken, en 12 uur 's nachts waren we in Groningen.quote:
Als hij dat tegen haar durft te zeggen geef ik hem een standbeeld en een gratis ziekenhuis bezoekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je mij nou serieus pissig wil maken is dit de perfecte openingszin
Tuurlijk, schiet maar raak voor een knaak!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik zo wat op jullie testen
voor een toekomstige show van mij
moet ff de moeilijkheidsgraad weten
Omdat jij haar geen 10 vindt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen superlelijk wijf ik zou haar een 7 geven. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het het niet wat makkelijker voor mij maakt om er achter aan te gaan.
Nou ik ga haar natuurlijk imponeren door te zeggen dat ik DJ ben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is veel beter. Muziek kan iedereen over praten
.
deal, dan doe ik het wel voor hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als hij dat tegen haar durft te zeggen geef ik hem een standbeeld en een gratis ziekenhuis bezoek
Helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we waren toen volgens mij kwart voor 12 vertrokken, en 12 uur 's nachts waren we in Groningen.
mijn vriendin wou niet rijden en die andere 2 hadden geen rijbewijs, donders wat een lol
nee het gaat hieromquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het rooster is toch vol? Of wurm je jezelf ertussen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe makkelijk herken je het nr?-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
serieus man, ik kan dus echt niet tegen deze onzin, en ik word er serieus pissig om.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen superlelijk wijf ik zou haar een 7 geven. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het het niet wat makkelijker voor mij maakt om er achter aan te gaan.
Of John Denver - I.m leaving on a Jet plane..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij gaat zo naar het Hilton toe, en dan is het over.
Als je dat doet ben je gewoon ronduit respectloos bezig en verdien je een enkeltje ziekenhuisquote:
niet liegen, maar vaagjes omschrijven wat je doet. Trekt dr aandacht als ze hoor dat je een dj bent en dj in spe voor amsterdam fmquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ga haar natuurlijk imponeren door te zeggen dat ik DJ ben.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij gaat zo naar het Hilton toe, en dan is het over.
Heb je gelijk in maar hoe je het ook went of keert je kijkt toch altijd eerst naar het uiterlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus man, ik kan dus echt niet tegen deze onzin, en ik word er serieus pissig om.
Iemand is de moeite waard of iemand is niet de moeite waard, en uiterlijk is maar 10% van het geheel
ik ook, dat is misschien nog wel het ergstequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap precies wat heloef bedoelde te zeggen met die opmerking over het mollige.
Ja wat nou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij haar geen 10 vindt?. Dude, je hebt nog veel te leren...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Voor vandaag, droplul, kom je even mijn scherm schoonmaken
dat zijn de betere tijden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ferry Noord-Denemarken naar huis. 7 uur.
Terug geen file godzijdank.
nope, ik kijk naar uitstraling en dat is niet bepaald hetzelfde als uiterlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar hoe je het ook went of keert je kijkt toch altijd eerst naar het uiterlijk
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap precies wat heloef bedoelde te zeggen met die opmerking over het mollige.
Dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan?. Ik ken genoeg mollige vrouwen die compleet over de mannen hier heenwalsen qua schoonheid en zelfvertrouwen.
.
Dat is niet onlogisch? Maar slanke meisjes kunnen toch ook op jongens vallen die wat gezet zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou?
Als een meisje slank is voel ik mij door geïntimideerd dat is nou eenmaal zo omdat ik allesbehalve slank ben. Als een meisje wat dikker is zoals ik acht ik mij een grotere kans toe.
Is dat onlogisch ofzo?
als je zaterdag niet half ko was geweest had je mij beter leren kennen en zou je weten dat ik het alleen zeg maar niet zou doen. Tenzij je bluf zegt....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je gewoon ronduit respectloos bezig en verdien je een enkeltje ziekenhuis.
Nee. Maar het getuigt wel van tunnelvisie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou?
Als een meisje slank is voel ik mij door geïntimideerd dat is nou eenmaal zo omdat ik allesbehalve slank ben. Als een meisje wat dikker is zoals ik acht ik mij een grotere kans toe.
Is dat onlogisch ofzo?
Ik was wel helemaal af. Ik heb de nacht gereden vanaf de duitse grens terug. We waren smorgens al om 8u in de benen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn de betere tijden.
ik heb over de heenweg afgelopen woensdagnacht zo'n 5 uur gedaan. dat viel ook nog wel mee.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan?. Ik ken genoeg mollige vrouwen die compleet over de mannen hier heenwalsen qua schoonheid en zelfvertrouwen.
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee het gaat hieromHet klinkt echt supercute, maar ik herken het nummer niet. Al ben ik altijd slecht in nummers herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe makkelijk herken je het nr?.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik ga ook niet liegen heeft nooit zin ik ben DJ bij een knullig radiostationnetje daar ben ik trots op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
niet liegen, maar vaagjes omschrijven wat je doet. Trekt dr aandacht als ze hoor dat je een dj bent en dj in spe voor amsterdam fm
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee het gaat hieromdonders wat zacht opgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe makkelijk herken je het nr?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Door onzekerheid dus wel weer te begrijpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het getuigt wel van tunnelvisie.
Ja. Minder piekeren vrind, zeker op vakantie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou?
Is dat onlogisch ofzo?
Ik ga geen foto's van anderen op internet posten zonder toestemming.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien snap jij nog wel het beste wat ik bedoel....
had het eerst in goed nederlands gedaan.. toen herkenden 3 mensen het nr meteen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het klinkt echt supercute, maar ik herken het nummer niet. Al ben ik altijd slecht in nummers herkennen.
Ook belangrijk maar je gaat mij niet vertellen dat als je een vrouw ziet staan je niet naar het uiterlijk kijkt? Want anders zou je in principe op elke vrouw afstappen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope, ik kijk naar uitstraling en dat is niet bepaald hetzelfde als uiterlijk
ja iedereen slaapt hierquote:
De wereld is nou eenmaal oppervlakkig je kan niet van iedere vrouw verwachten dat ze ook zo tegen mij aankijkt zoals jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus man, ik kan dus echt niet tegen deze onzin, en ik word er serieus pissig om.
Iemand is de moeite waard of iemand is niet de moeite waard, en uiterlijk is maar 10% van het geheel
Ik snap ook wel waar het vandaan komt. Ik vind het ergens gewoon een vreemde gedachtengang. En nog best beledigend ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Door onzekerheid dus wel weer te begrijpen.
pff, dan ga je wel redelijk kapot jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was wel helemaal af. Ik heb de nacht gereden vanaf de duitse grens terug. We waren smorgens al om 8u in de benen.
Hoeft geen bekende te zijn, gewoon een algemeen voorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van anderen op internet posten zonder toestemming..
Ik sliep wel lekker de volgende nacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, dan ga je wel redelijk kapot ja
modellen slank, dus dat het past tussen je vingers vind ik veel minder mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap ook wat ie bedoelt. Maar, ja hoe zeg je dat, het is gewoon curieus dat mollig tegenwoordig gelijk staat aan lelijk?
Nouja.
Zoek een willekeurige foto van Lily Allen in haar mollige periode.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoeft geen bekende te zijn, gewoon een algemeen voorbeeld
Ja maar ik ga er van uit dat ze eerder een slankere jongen willen, wat ik niet zo vreemd zou vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is niet onlogisch? Maar slanke meisjes kunnen toch ook op jongens vallen die wat gezet zijn?
Het is lastig uit te leggen, maar voor je gevoel is het makkelijker te denken dat een vrouw die zelf niet mager is ook minder zal geven om het figuur van de persoon tegenover haar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
maar ik zou het niet weten waar dat van isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja iedereen slaapt hierdus kon niet hard praten
Maar ik vind haar niet lelijk ik vind haar er oprecht leuk uit zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap ook wat ie bedoelt. Maar, ja hoe zeg je dat, het is gewoon curieus dat mollig tegenwoordig gelijk staat aan lelijk?
Nouja.
Hoiquote:
Ik snap ook wel waar het wegkomtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is lastig uit te leggen, maar voor je gevoel is het makkelijker te denken dat een vrouw die zelf niet mager is ook minder zal geven om het figuur van de persoon tegenover haar.
Als ik de keuze heb tussen een gespierde afgetraine vent en een die een beetje stevig is, dan zou ik met meer zelfvertrouwen op de stevigere afstappen, omdat ik het gevoel heb dat de afgetrainde jongen alleen mijn te zware lichaam ziet, en de stevigere jongen misschien naar mijn ogen kijkt.
Heeft allemaal te maken met onzekerheid enzo, maar zo is het nou eenmaal. Voor mijn gevoel.
Deze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek een willekeurige foto van Lily Allen in haar mollige periode..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik zou het niet weten waar dat van is
Liniaaltjequote:
Bijvoorbeeld. Ik vind haar echt een tof wijf.quote:
eej meisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]vet bekend nr
whehe.. miss is dit dan weer te moeilijk
Ja, het werd wat onhandig gezegdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waar het wegkomt. Het werd hier alleen zo ontzettend denigrerend omschreven dat ik er even tegenin wilde gaan.
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek een willekeurige foto van Lily Allen in haar mollige periode..
Heuj wichtquote:
Wat zeik je dan. Kap nou eens met dat negatieve gepraat over jezelf. Je zit je jezelf al te downplayen nog voordat je uberhaupt met dat meisje hebt gesproken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind haar niet lelijk ik vind haar er oprecht leuk uit zien.
Ik heb zondag Control gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Joy Division, ook al ken je het nummer niet, je herkent het vrijwel meteen.
Juist. Beiden vind ik belangrijk maar uiteindelijk het innerlijk want anders kun je er nooit mee samenwonen bijv.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Viro het volgende:
Heloef zit nu dus met het idee dat een wat voller persoon lelijk is en haalbaar voor hem. Totaal onlogisch in mijn ogen.
Heloef kijk maar eens rond om je heen, je zult vast koppeltjes zien waarvan je zou denken die passen helemaal niet bij elkaar qua uiterlijk. Maar het draait niet om het uiterlijk, het innerlijk is belangrijk.
dit dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat zeik je dan. Kap nou eens met dat negatieve gepraat over jezelf. Je zit je jezelf al te downplayen nog voordat je uberhaupt met dat meisje hebt gesproken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj wicht
check die zippy ff als je wilt.. en vertel me of je het nr herkend?
Haar vind ik heel mooi.quote:
Hmmm ik niet echt, ook niet slank.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik vind haar echt een tof wijf.
Nou ja, dat is smaak. Ik vind haar gewoon tof.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm ik niet echt, ook niet slank.
wel leuk om het Drents te ontcijferen... Ik zeg: proberenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]vet bekend nr
whehe.. miss is dit dan weer te moeilijk
ik snap best wel wat je bedoelt, maar het klinkt niet zo heel fijn voor de meiden met een maatje meer zeg maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind haar niet lelijk ik vind haar er oprecht leuk uit zien.
Het kwam waarschijnlijk anders over dan ik bedoeld maar doordat ik zelf wat meer weeg denk ik dat een meisje wat ook wat meer weegt eerder op mij zou vallen dan een afgetraind sportschool type. Maar ik vind dat meisje wel gewoon leuk niet superknap maar wel een leuk koppie en uitstraling. Ik ga er niet alleen maar achteraan omdat ze mollig is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waar het wegkomt. Het werd hier alleen zo ontzettend denigrerend omschreven dat ik er even tegenin wilde gaan.
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan vinden jullie Adele vast ook mooi?
Ik vind haar niet mooi ómdat ze mollig is, gewoon omdat ze een mooi gezicht heeft. En soms vind je iemand aantrekkelijk, niet te verklaren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan vinden jullie Adele vast ook mooi?
thx for the infoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik meng mij niet in deze discussie
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo bedoelt hij het vast niet en ach eerlijk zijn siert iemand ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap best wel wat je bedoelt, maar het klinkt niet zo heel fijn voor de meiden met een maatje meer zeg maar
Dat. En haar stem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar niet mooi ómdat ze mollig is, gewoon omdat ze een mooi gezicht heeft. En soms vind je iemand aantrekkelijk, niet te verklaren.
Zippy zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
truste samzzzzzzjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ben er wel klaar mee.
Fijne avond iedereen, ik ga soezen en naar de regen luisteren.
.
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
.
Ik probeer mijn kansen een beetje in te schatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat zeik je dan. Kap nou eens met dat negatieve gepraat over jezelf. Je zit je jezelf al te downplayen nog voordat je uberhaupt met dat meisje hebt gesproken.
Trusten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ga er gewoon op af, je merkt vanzelf wel waar het op uit looptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer mijn kansen een beetje in te schatten.
Je bent zelf echt de slechtste persoon om een oordeel over jezelf te geven. Je ziet bij jezelf alleen de dingen die je lelijk vindt (je is in deze algemeen). Terwijl je bij anderen vaak juist de dingen ziet die ze zo leuk maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
je maakt het jezelf alleen maar moeilijk als je met een bepaald beeld en/of kansen die je denkt te hebben, op haar afstapt. Gewoon neutraal beeld over jezelf en haar in je kop stampen en een gesprek beginnen. Zo leer je iemand kennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Ja ik kon je wel aardig verstaan haha maar er gaat geen belletje rinkelen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Dat was dus al het plan ik probeer haar gewoon te spreken te krijgen wat al lastig genoeg is op zo'n rondreis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga er gewoon op af, je merkt vanzelf wel waar het op uit loopt
Je bent op vakantie Goddomme, nadenken doe je maar in NL.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
dit dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga er gewoon op af, je merkt vanzelf wel waar het op uit loopt
mj. beat itquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kon je wel aardig verstaan haha maar er gaat geen belletje rinkelen ofzo
Daten wordt ook wel heel lastig als je niet tevreden met jezelf bent. Als het je zo dwars zit dan moet je de knop omzetten en gaan lijnen, is dat wat je wilt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kwam waarschijnlijk anders over dan ik bedoeld maar doordat ik zelf wat meer weeg denk ik dat een meisje wat ook wat meer weegt eerder op mij zou vallen dan een afgetraind sportschool type. Maar ik vind dat meisje wel gewoon leuk niet superknap maar wel een leuk koppie en uitstraling. Ik ga er niet alleen maar achteraan omdat ze mollig is.
en dit al helemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent op vakantie Goddomme, nadenken doe je maar in NL.
Hahaquote:
Ja ik lijn al. Ik ren al anderhalve maand elke dag om een meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daten wordt ook wel heel lastig als je niet tevreden met jezelf bent. Als het je zo dwars zit dan moet je de knop omzetten en gaan lijnen, is dat wat je wilt?
ik ga meer liedjes verdrensen en dan een show eromheen bouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahadat had ik er echt niet uitgehaald zeg
En hoe is het resultaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik lijn al. Ik ren al anderhalve maand elke dag om een meer.
Jaa das een tof ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga meer liedjes verdrensen en dan een show eromheen bouwen
dan was deze best te moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent op vakantie Goddomme, nadenken doe je maar in NL.
Heb ik ook, altijd al gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voordeel, bij mij, van verliefd is wel dat ik dan in het begin geen hap door m'n keel krijg en zo een paar kilo afval
ben je op vakantie in Heerhugowaard?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weer is hier wel kut zeg, stortregen, zon, stortregen, zon, stortregen, zon.
En zo gaat het de hele fucking dag al.
Virooooooquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Viro het volgende:
Oh en hoi iedereen die het topic binnen komt
was ff druk bezig met Heloef en zijn dilemma
Dat is TWENTSquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan was deze best te moeilijk
Maar het idee is wel leuk
En Herman Finkers is
Auwwwwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb mijn kleine teen gebroken gisteren
HOe dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je op vakantie in Heerhugowaard?
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:
Noooh, kusje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
auwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Carooltjequote:
whehe.. heb nog een paar op stapel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan was deze best te moeilijk
Maar het idee is wel leuk
En Herman Finkers is
Jah en ze doen er niks aan bij de dokterquote:
Het verbetert, mijn lichaamelijk staat dan ben er nu wat beter bij gaan eten dan gaat het wat sneller.quote:
same herequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enigeIk kan dan gewoon niet eten, hoogstens wat drinken
En een honger dat ik dan heb
WATquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ach, de evolutie zorgt ervoor dat ie over een paar jaar toch definitief afsterft!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah en ze doen er niks aan bij de dokter
Bleef achter de tafelpoot hangenquote:
nee klopt, ze kunnen er ook niets meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah en ze doen er niks aan bij de dokter
Iets je omhoog, Kopenhagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je op vakantie in Heerhugowaard?
Ik heb dan zelfs geen honger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enigeIk kan dan gewoon niet eten, hoogstens wat drinken
En een honger dat ik dan heb
Goed bezig, volhoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het verbetert, mijn lichaamelijk staat dan ben er nu wat beter bij gaan eten dan gaat het wat sneller.
dus ik moet nu alvast afscheid nemen van m'n kleine teen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach, de evolutie zorgt ervoor dat ie over een paar jaar toch definitief afsterft!
Aaauuuwww.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bleef achter de tafelpoot hangen
Ik heb daar dan nooit last van.quote:
Ik liep met slaperige kop de huiskamer in om sigaretten te pakken en bleef achter de tafelpoot hangenquote:
Whehe ja ik soms maar zakt vanzelf wel weerquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus ik moet nu alvast afscheid nemen van m'n kleine teen?
als je je voeding aanpast zal je zien dat je je ook lekker in je vel zal voelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het verbetert, mijn lichaamelijk staat dan ben er nu wat beter bij gaan eten dan gaat het wat sneller.
daar vergis je je inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach, de evolutie zorgt ervoor dat ie over een paar jaar toch definitief afsterft!
waarom dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zwemvliezen krijgen, net zoals Kevin Costner in Water World!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zwemvliezen krijgen, net zoals Kevin Costner in Water World!
Stel de dijken breken!quote:
Iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ja ik soms maar zakt vanzelf wel weerDan voel ik me echt zo'n verliefde puber
Misschien een topic voor je openen in R&P?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Ik hou het topic wel bezig met mijn problemen.
nee inderdaad.. dus moet maar aan de paracetamolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee klopt, ze kunnen er ook niets mee
haten=verlatenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat post jij toch een hoop bullshit op dit forum
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de vuilnis buiten zetten en dan ga ik nog even lekker bij Marijke liggen enzo
Neukzequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de vuilnis buiten zetten en dan ga ik nog even lekker bij Marijke liggen enzo
Bakel aan zee.quote:
niet een topic maar een topic reeks geweid aan heloefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien een topic voor je openen in R&P?
Doei doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Hehe idd. Nu vind ik het heerlijk, in zo'n periode vind ik werkelijk alles bestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IddBest irritant eigenlijk, ik vond verliefd zijn helemaal niet leuk toen ik 14 was
Ik vond het begin dit jaar ook alles behalve leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IddBest irritant eigenlijk, ik vond verliefd zijn helemaal niet leuk toen ik 14 was
Jaloersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Viro het volgende:
oh en ik heb besef nu pas dat ik VH en Jofu een kusje op de mond heb gegeven op de marathon
truste Sympquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Nah ik hang al rond in een ander R&P topic dat is wel genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien een topic voor je openen in R&P?
jah op VH en Jofu dan he.. niet op Viroquote:
doe rustig aan en doe marijke de groetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah op VH en Jofu dan he.. niet op Viro
Singles?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ik hang al rond in een ander R&P topic dat is wel genoeg.
Liever niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
niet een topic maar een topic reeks geweid aan heloef
Met Screech.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Saved By the Bell trouwens op Teennick
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Saved By the Bell trouwens op Teennick
Ik heb Viro anders wel bekeerd met mijn zwoele lippen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah op VH en Jofu dan he.. niet op Viro
DJVTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
SNUF AAN RADIO TOPIC EN HIJ IS OP ZOEK NAAR BAZEN DIE MET HEM EN GOUDVIS EN MISSCHIEN ZIJN ZUSJE (OH MIJN GOD JA ZIJN ZUSJE IN LEVENDE FUCKING LIJVE INCL KORT ROKJE DIT DAT ALLES) OP 1 DECEMBER IN DEN HAAG HET PAARD VAN TROJE NAAR DE JEUGD VAN FUCKING TEGEN FUCKING WOORDIG WILLEN
Inschrijving is NU geopend
De oude?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |