Meisje op de bus, beetje mollig dus haalbaar dus moet er nu achterkomen of ze niet al bezet hoe ze heeft enzovoort enzovoort.quote:
dan zeg je gewoon: puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het stom als iemand gaat vragen wat m'n hobby's zijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
oh ja die, wist dat t een langzaam nr was
BTW:
[ afbeelding ]
Dude, praat jezelf eens geen complex aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje op de bus, beetje mollig dus haalbaar dus moet er nu achterkomen of ze niet al bezet hoe ze heeft enzovoort enzovoort.
Ik heb er toch wel een beetje verstand van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Heb je daarna vast gesprek stof
.
Nee, dat hoeft nu ook weer niet. Ik vind het gewoon een lame vraag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden dan. Of moet hij het anders verpakken? Zoiets als "Doe je aan een sport"?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
Haha oké. Succes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje op de bus, beetje mollig dus haalbaar dus moet er nu achterkomen of ze niet al bezet hoe ze heeft enzovoort enzovoort.
Ja ik kan wel achter allemaal lekkere wijven aangaan schiet je niks mee op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude, praat jezelf eens geen complex aan
Praat over triviale dingen. Muziek en films enzo. Zolang je maar niet over het weer gaat beginnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen met hoe ze heet en waar ze vandaan komt aangezien ik dat al niet weet.
joah. op een gegeven moment hebben we een uur gedaan over 2 km.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de vangrail gaan zitten en een peukie roken.
Dus omdat ze mollig is, is ze haalbaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
Waarmee mollige meiden per definitie dus niet lekker zijn. Duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan wel achter allemaal lekkere wijven aangaan schiet je niks mee op.
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee mollige meiden per definitie dus niet lekker zijn. Duidelijk.
Dat is gewoon humor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah. op een gegeven moment hebben we een uur gedaan over 2 km.
er stond zon bord langs de weg dat er werkzaamheden waren. en Een uur later stonden we bij het bord dat ze over 200m begonnen
soms hebben we de auto dus gedrukt ipv aanslingeren en 10m rijden
Oh, dat is veel beterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Praat over triviale dingen. Muziek en films enzo. Zolang je maar niet over het weer gaat beginnen.
Hobby's dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Praat over triviale dingen. Muziek en films enzo. Zolang je maar niet over het weer gaat beginnen.
dit dus, als jij onzeker bent of weinig zelf vertrouwen hebt pikken andere mensen dat heel snel op (bewust of onbewust). Zeg iedere dag tegen jezelf: ik ben een mooie vent en ik houd van mezelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude, praat jezelf eens geen complex aan
Als je mij nou serieus pissig wil maken is dit de perfecte openingszinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje op de bus, beetje mollig dus haalbaar
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
En trouwens heloef, doe nu niet alsof je fokking lelijk bent, want dat ben je niet.
Hey pssst....jouw lievelingsnummer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaaaa dat nummer verdrink ik iedere keer weer inquote:
Ik kan dat dus niet he, want dan voel ik me echt te belachelijk. Maar ik heb een andersoortige therapie bedacht, namelijk foto's van mezelf maken die ik gewoon mooi vindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Viro het volgende:
[..]
dit dus, als jij onzeker bent of weinig zelf vertrouwen hebt pikken andere mensen dat heel snel op (bewust of onbewust). Zeg iedere dag tegen jezelf: ik ben een mooie vent en ik houd van mezelf
Ik vind het ontzettend beledigend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je mij nou serieus pissig wil maken is dit de perfecte openingszin
Ik vind hem ook tof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa dat nummer verdrink ik iedere keer weer in
Het is tevens mijn laatste nummer
Kerel een nee heb je, een ja kan je krijgen. Vergeet dit nooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan wel achter allemaal lekkere wijven aangaan schiet je niks mee op.
Het is geen superlelijk wijf ik zou haar een 7 geven. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het het niet wat makkelijker voor mij maakt om er achter aan te gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat ze mollig is, is ze haalbaar?.
Je laatste nummer... ooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Want zo kom je wel over.quote:
Prima.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het rooster is toch volquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik zo wat op jullie testen
voor een toekomstige show van mij
moet ff de moeilijkheidsgraad weten
we waren toen volgens mij kwart voor 12 vertrokken, en 12 uur 's nachts waren we in Groningen.quote:
Als hij dat tegen haar durft te zeggen geef ik hem een standbeeld en een gratis ziekenhuis bezoekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je mij nou serieus pissig wil maken is dit de perfecte openingszin
Tuurlijk, schiet maar raak voor een knaak!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik zo wat op jullie testen
voor een toekomstige show van mij
moet ff de moeilijkheidsgraad weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |