quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Gewoon aanranden
Lekker cliché jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
waarom moeilijk gaan doen als simpele praatjes het beste werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Standaard hoor meesterhosselaar
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Gewoon aanranden
Ik zal eens kijken of ik haar überhaupt te spreken kan krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is eigenlijk best erg dat ik er alleen achteraan ga omdat ze haalbaar is.
Nou ja ze heeft wel lekkere tieten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Keej.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nee Wacken Open Air.
das zo'n 80 km boven hamburg
quote:
zoiets als : Hoi, Neuken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom moeilijk gaan doen als simpele praatjes het beste werken
Je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom moeilijk gaan doen als simpele praatjes het beste werken
Ja leuk, die versie van Love me tender, waar hij in de lach schiet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Iemand in voor een bootleg van Elvis?
Ik vind het stom als iemand gaat vragen wat m'n hobby's zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoorDus Heloef, gewoon gesprek beginnen en jezelf zijn
Wie wie wie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik haar überhaupt te spreken kan krijgen.
Want? Wat vind je dan een normale vraag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het stom als iemand gaat vragen wat m'n hobby's zijn.
Nee die heb ik wel, die draai ik wel een keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja leuk, die versie van Love me tender, waar hij in de lach schiet?
en dat jaar waren we ook nog met z'n vieren in mijn auto (VW polo 1990). En in de brandende zon. die lui achterin waren blij dat ze de benen konden strekken en even konden afkoelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Keej.
Ja, dan kan ik dat wel begrijpen.
Dat is een beetje erg Tina inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen met hoe ze heet en waar ze vandaan komt aangezien ik dat al niet weet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat jaar waren we ook nog met z'n vieren in mijn auto (VW polo 1990). En in de brandende zon. die lui achterin waren blij dat ze de benen konden strekken en even konden afkoelen
Nah, ik vind dat lamequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want? Wat vind je dan een normale vraag?
Vergeet de cupmaat nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen met hoe ze heet en waar ze vandaan komt aangezien ik dat al niet weet.
oh ja die, wist dat t een langzaam nr wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel, die draai ik wel een keer
Dat is trouwens are you lonesome tonight
Goed ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen met hoe ze heet en waar ze vandaan komt aangezien ik dat al niet weet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik haar überhaupt te spreken kan krijgen.
cliché werkt het best in meeste gevallenquote:
quote:
Dit dus, lekker jezelf blijven en een praatje maken. Als je ingewikkeld gaat doen maak je het alleen moeilijk voor jezelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoorDus Heloef, gewoon gesprek beginnen en jezelf zijn
Kom eens met voorbeelden dan. Of moet hij het anders verpakken? Zoiets als "Doe je aan een sport"?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat lame. Er zijn zoveel andere normale vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |