Heb ik ook, altijd al gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voordeel, bij mij, van verliefd is wel dat ik dan in het begin geen hap door m'n keel krijg en zo een paar kilo afval
ben je op vakantie in Heerhugowaard?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weer is hier wel kut zeg, stortregen, zon, stortregen, zon, stortregen, zon.
En zo gaat het de hele fucking dag al.
Virooooooquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Viro het volgende:
Oh en hoi iedereen die het topic binnen komt
was ff druk bezig met Heloef en zijn dilemma
Dat is TWENTSquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan was deze best te moeilijk
Maar het idee is wel leuk
En Herman Finkers is
Auwwwwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb mijn kleine teen gebroken gisteren
HOe dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je op vakantie in Heerhugowaard?
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:
Noooh, kusje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
auwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Carooltjequote:
whehe.. heb nog een paar op stapel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan was deze best te moeilijk
Maar het idee is wel leuk
En Herman Finkers is
Jah en ze doen er niks aan bij de dokterquote:
Het verbetert, mijn lichaamelijk staat dan ben er nu wat beter bij gaan eten dan gaat het wat sneller.quote:
same herequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enigeIk kan dan gewoon niet eten, hoogstens wat drinken
En een honger dat ik dan heb
WATquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ach, de evolutie zorgt ervoor dat ie over een paar jaar toch definitief afsterft!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah en ze doen er niks aan bij de dokter
Bleef achter de tafelpoot hangenquote:
nee klopt, ze kunnen er ook niets meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah en ze doen er niks aan bij de dokter
Iets je omhoog, Kopenhagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je op vakantie in Heerhugowaard?
Ik heb dan zelfs geen honger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enigeIk kan dan gewoon niet eten, hoogstens wat drinken
En een honger dat ik dan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |