Wat dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap precies wat heloef bedoelde te zeggen met die opmerking over het mollige.
Dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan?. Ik ken genoeg mollige vrouwen die compleet over de mannen hier heenwalsen qua schoonheid en zelfvertrouwen.
.
Dat is niet onlogisch? Maar slanke meisjes kunnen toch ook op jongens vallen die wat gezet zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou?
Als een meisje slank is voel ik mij door geïntimideerd dat is nou eenmaal zo omdat ik allesbehalve slank ben. Als een meisje wat dikker is zoals ik acht ik mij een grotere kans toe.
Is dat onlogisch ofzo?
als je zaterdag niet half ko was geweest had je mij beter leren kennen en zou je weten dat ik het alleen zeg maar niet zou doen. Tenzij je bluf zegt....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je gewoon ronduit respectloos bezig en verdien je een enkeltje ziekenhuis.
Nee. Maar het getuigt wel van tunnelvisie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou?
Als een meisje slank is voel ik mij door geïntimideerd dat is nou eenmaal zo omdat ik allesbehalve slank ben. Als een meisje wat dikker is zoals ik acht ik mij een grotere kans toe.
Is dat onlogisch ofzo?
Ik was wel helemaal af. Ik heb de nacht gereden vanaf de duitse grens terug. We waren smorgens al om 8u in de benen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn de betere tijden.
ik heb over de heenweg afgelopen woensdagnacht zo'n 5 uur gedaan. dat viel ook nog wel mee.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan?. Ik ken genoeg mollige vrouwen die compleet over de mannen hier heenwalsen qua schoonheid en zelfvertrouwen.
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee het gaat hieromHet klinkt echt supercute, maar ik herken het nummer niet. Al ben ik altijd slecht in nummers herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe makkelijk herken je het nr?.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik ga ook niet liegen heeft nooit zin ik ben DJ bij een knullig radiostationnetje daar ben ik trots op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
niet liegen, maar vaagjes omschrijven wat je doet. Trekt dr aandacht als ze hoor dat je een dj bent en dj in spe voor amsterdam fm
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee het gaat hieromdonders wat zacht opgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe makkelijk herken je het nr?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Door onzekerheid dus wel weer te begrijpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het getuigt wel van tunnelvisie.
Ja. Minder piekeren vrind, zeker op vakantie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou?
Is dat onlogisch ofzo?
Ik ga geen foto's van anderen op internet posten zonder toestemming.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien snap jij nog wel het beste wat ik bedoel....
had het eerst in goed nederlands gedaan.. toen herkenden 3 mensen het nr meteen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het klinkt echt supercute, maar ik herken het nummer niet. Al ben ik altijd slecht in nummers herkennen.
Ook belangrijk maar je gaat mij niet vertellen dat als je een vrouw ziet staan je niet naar het uiterlijk kijkt? Want anders zou je in principe op elke vrouw afstappen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope, ik kijk naar uitstraling en dat is niet bepaald hetzelfde als uiterlijk
ja iedereen slaapt hierquote:
De wereld is nou eenmaal oppervlakkig je kan niet van iedere vrouw verwachten dat ze ook zo tegen mij aankijkt zoals jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus man, ik kan dus echt niet tegen deze onzin, en ik word er serieus pissig om.
Iemand is de moeite waard of iemand is niet de moeite waard, en uiterlijk is maar 10% van het geheel
Ik snap ook wel waar het vandaan komt. Ik vind het ergens gewoon een vreemde gedachtengang. En nog best beledigend ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Door onzekerheid dus wel weer te begrijpen.
pff, dan ga je wel redelijk kapot jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was wel helemaal af. Ik heb de nacht gereden vanaf de duitse grens terug. We waren smorgens al om 8u in de benen.
Hoeft geen bekende te zijn, gewoon een algemeen voorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van anderen op internet posten zonder toestemming..
Ik sliep wel lekker de volgende nacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, dan ga je wel redelijk kapot ja
modellen slank, dus dat het past tussen je vingers vind ik veel minder mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap ook wat ie bedoelt. Maar, ja hoe zeg je dat, het is gewoon curieus dat mollig tegenwoordig gelijk staat aan lelijk?
Nouja.
Zoek een willekeurige foto van Lily Allen in haar mollige periode.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoeft geen bekende te zijn, gewoon een algemeen voorbeeld
Ja maar ik ga er van uit dat ze eerder een slankere jongen willen, wat ik niet zo vreemd zou vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is niet onlogisch? Maar slanke meisjes kunnen toch ook op jongens vallen die wat gezet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |