Trusten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ben er wel klaar mee.
Fijne avond iedereen, ik ga soezen en naar de regen luisteren.
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ga er gewoon op af, je merkt vanzelf wel waar het op uit looptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer mijn kansen een beetje in te schatten.
mij ook niet, het deed me denken aan MacBeth van Herman Finkersquote:
Je bent zelf echt de slechtste persoon om een oordeel over jezelf te geven. Je ziet bij jezelf alleen de dingen die je lelijk vindt (je is in deze algemeen). Terwijl je bij anderen vaak juist de dingen ziet die ze zo leuk maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
je maakt het jezelf alleen maar moeilijk als je met een bepaald beeld en/of kansen die je denkt te hebben, op haar afstapt. Gewoon neutraal beeld over jezelf en haar in je kop stampen en een gesprek beginnen. Zo leer je iemand kennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Ja ik kon je wel aardig verstaan haha maar er gaat geen belletje rinkelen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Dat was dus al het plan ik probeer haar gewoon te spreken te krijgen wat al lastig genoeg is op zo'n rondreis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga er gewoon op af, je merkt vanzelf wel waar het op uit loopt
Je bent op vakantie Goddomme, nadenken doe je maar in NL.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
dit dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga er gewoon op af, je merkt vanzelf wel waar het op uit loopt
mj. beat itquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kon je wel aardig verstaan haha maar er gaat geen belletje rinkelen ofzo
Daten wordt ook wel heel lastig als je niet tevreden met jezelf bent. Als het je zo dwars zit dan moet je de knop omzetten en gaan lijnen, is dat wat je wilt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kwam waarschijnlijk anders over dan ik bedoeld maar doordat ik zelf wat meer weeg denk ik dat een meisje wat ook wat meer weegt eerder op mij zou vallen dan een afgetraind sportschool type. Maar ik vind dat meisje wel gewoon leuk niet superknap maar wel een leuk koppie en uitstraling. Ik ga er niet alleen maar achteraan omdat ze mollig is.
en dit al helemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent op vakantie Goddomme, nadenken doe je maar in NL.
Hahaquote:
Ja ik lijn al. Ik ren al anderhalve maand elke dag om een meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daten wordt ook wel heel lastig als je niet tevreden met jezelf bent. Als het je zo dwars zit dan moet je de knop omzetten en gaan lijnen, is dat wat je wilt?
ik ga meer liedjes verdrensen en dan een show eromheen bouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahadat had ik er echt niet uitgehaald zeg
En hoe is het resultaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik lijn al. Ik ren al anderhalve maand elke dag om een meer.
Jaa das een tof ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga meer liedjes verdrensen en dan een show eromheen bouwen
dan was deze best te moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent op vakantie Goddomme, nadenken doe je maar in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |