dit dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat zeik je dan. Kap nou eens met dat negatieve gepraat over jezelf. Je zit je jezelf al te downplayen nog voordat je uberhaupt met dat meisje hebt gesproken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj wicht
check die zippy ff als je wilt.. en vertel me of je het nr herkend?
Haar vind ik heel mooi.quote:
Hmmm ik niet echt, ook niet slank.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik vind haar echt een tof wijf.
Nou ja, dat is smaak. Ik vind haar gewoon tof.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm ik niet echt, ook niet slank.
wel leuk om het Drents te ontcijferen... Ik zeg: proberenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]vet bekend nr
whehe.. miss is dit dan weer te moeilijk
ik snap best wel wat je bedoelt, maar het klinkt niet zo heel fijn voor de meiden met een maatje meer zeg maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind haar niet lelijk ik vind haar er oprecht leuk uit zien.
Het kwam waarschijnlijk anders over dan ik bedoeld maar doordat ik zelf wat meer weeg denk ik dat een meisje wat ook wat meer weegt eerder op mij zou vallen dan een afgetraind sportschool type. Maar ik vind dat meisje wel gewoon leuk niet superknap maar wel een leuk koppie en uitstraling. Ik ga er niet alleen maar achteraan omdat ze mollig is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waar het wegkomt. Het werd hier alleen zo ontzettend denigrerend omschreven dat ik er even tegenin wilde gaan.
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan vinden jullie Adele vast ook mooi?
Ik vind haar niet mooi ómdat ze mollig is, gewoon omdat ze een mooi gezicht heeft. En soms vind je iemand aantrekkelijk, niet te verklaren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan vinden jullie Adele vast ook mooi?
thx for the infoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik meng mij niet in deze discussie
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo bedoelt hij het vast niet en ach eerlijk zijn siert iemand ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap best wel wat je bedoelt, maar het klinkt niet zo heel fijn voor de meiden met een maatje meer zeg maar
Dat. En haar stem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar niet mooi ómdat ze mollig is, gewoon omdat ze een mooi gezicht heeft. En soms vind je iemand aantrekkelijk, niet te verklaren.
Zippy zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
truste samzzzzzzjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ben er wel klaar mee.
Fijne avond iedereen, ik ga soezen en naar de regen luisteren.
.
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
.
Ik probeer mijn kansen een beetje in te schatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat zeik je dan. Kap nou eens met dat negatieve gepraat over jezelf. Je zit je jezelf al te downplayen nog voordat je uberhaupt met dat meisje hebt gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |