ja jij ernaquote:
Donequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van 10 tot 11 wakker worden met knetters
van 11 tot 12 Skip or Stay
Er deden wel mensen mee maar je draaide gewoon heerlijke muziekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb al 1 x eerder skip or stay gedaan.. toen deed bijna niemand mee en dat was heul niet tof..
dacht toen.. dat doe ik nooit weer
maar vandaag was wel tof.. dus skip or stay gaat mijn dingetje worden
Soort "maak het of kraak het" denk ik..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
wat houdt dat skip or stay in dan?
Knetter draait een plaatje en dan kan in het topic aangegeven worden of ie uit moet worden gedraaid of moet worden geskipt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
wat houdt dat skip or stay in dan?
echt niet.. zat flink wat kut muziek tussenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er deden wel mensen mee maar je draaide gewoon heerlijke muziek
ja of gewoon 3 skipsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Maar dan wel zonder dat al die mannen K3 enzo wegstemmen hoor.
3 kan ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of gewoon 3 skips
2 skips ging wel erg snel
dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Maar dan wel zonder dat al die mannen K3 enzo wegstemmen hoor.
trustenquote:
omdat ik die net draaidequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
Waarom zegt VLC Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen?
Gek hè?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
omdat ik die net draaide
Vonnu zu hum nie leuk ;'(
Zo zeker... lekkere song ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |