Goed bezig, volhoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het verbetert, mijn lichaamelijk staat dan ben er nu wat beter bij gaan eten dan gaat het wat sneller.
dus ik moet nu alvast afscheid nemen van m'n kleine teen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach, de evolutie zorgt ervoor dat ie over een paar jaar toch definitief afsterft!
Aaauuuwww.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bleef achter de tafelpoot hangen
Ik heb daar dan nooit last van.quote:
Ik liep met slaperige kop de huiskamer in om sigaretten te pakken en bleef achter de tafelpoot hangenquote:
Whehe ja ik soms maar zakt vanzelf wel weerquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus ik moet nu alvast afscheid nemen van m'n kleine teen?
als je je voeding aanpast zal je zien dat je je ook lekker in je vel zal voelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het verbetert, mijn lichaamelijk staat dan ben er nu wat beter bij gaan eten dan gaat het wat sneller.
daar vergis je je inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach, de evolutie zorgt ervoor dat ie over een paar jaar toch definitief afsterft!
waarom dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zwemvliezen krijgen, net zoals Kevin Costner in Water World!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zwemvliezen krijgen, net zoals Kevin Costner in Water World!
Stel de dijken breken!quote:
Iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ja ik soms maar zakt vanzelf wel weerDan voel ik me echt zo'n verliefde puber
Misschien een topic voor je openen in R&P?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Ik hou het topic wel bezig met mijn problemen.
nee inderdaad.. dus moet maar aan de paracetamolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee klopt, ze kunnen er ook niets mee
haten=verlatenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat post jij toch een hoop bullshit op dit forum
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de vuilnis buiten zetten en dan ga ik nog even lekker bij Marijke liggen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |