Neukzequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de vuilnis buiten zetten en dan ga ik nog even lekker bij Marijke liggen enzo
Bakel aan zee.quote:
niet een topic maar een topic reeks geweid aan heloefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien een topic voor je openen in R&P?
Doei doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de vuilnis buiten zetten en dan ga ik nog even lekker bij Marijke liggen enzo
Hehe idd. Nu vind ik het heerlijk, in zo'n periode vind ik werkelijk alles bestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IddBest irritant eigenlijk, ik vond verliefd zijn helemaal niet leuk toen ik 14 was
Ik vond het begin dit jaar ook alles behalve leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IddBest irritant eigenlijk, ik vond verliefd zijn helemaal niet leuk toen ik 14 was
Jaloersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Viro het volgende:
oh en ik heb besef nu pas dat ik VH en Jofu een kusje op de mond heb gegeven op de marathon
truste Sympquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Nah ik hang al rond in een ander R&P topic dat is wel genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien een topic voor je openen in R&P?
jah op VH en Jofu dan he.. niet op Viroquote:
doe rustig aan en doe marijke de groetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah op VH en Jofu dan he.. niet op Viro
Singles?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ik hang al rond in een ander R&P topic dat is wel genoeg.
Liever niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
niet een topic maar een topic reeks geweid aan heloef
Met Screech.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Saved By the Bell trouwens op Teennick
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Saved By the Bell trouwens op Teennick
Ik heb Viro anders wel bekeerd met mijn zwoele lippen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah op VH en Jofu dan he.. niet op Viro
DJVTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
SNUF AAN RADIO TOPIC EN HIJ IS OP ZOEK NAAR BAZEN DIE MET HEM EN GOUDVIS EN MISSCHIEN ZIJN ZUSJE (OH MIJN GOD JA ZIJN ZUSJE IN LEVENDE FUCKING LIJVE INCL KORT ROKJE DIT DAT ALLES) OP 1 DECEMBER IN DEN HAAG HET PAARD VAN TROJE NAAR DE JEUGD VAN FUCKING TEGEN FUCKING WOORDIG WILLEN
Inschrijving is NU geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |