SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Trusten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
hoog tijd dat ik K.O. gan want migraine is bijna niet meer te verdragen.
Als je als vrouw maar 1 been oid hebt en een lelijke rot kop en je loopt de kroeg in en vraagt wie wil er neuken is er altijd wel 1 lamzak die je doen wil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan, genoeg vrouwen die ook lang droogstaan. Maar het is als vrouw wel makkelijker zijn ja. Maar als man die zelfverzekerd is zou je ook best ver moeten komen.
Klep dicht en naar 't aanrecht, vrouw.quote:
Kut man, hopelijk is t morgen stuk beter. Slaap lekker in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
Dit dus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je als vrouw maar 1 been oid hebt en een lelijke rot kop en je loopt de kroeg in en vraagt wie wil er neuken is er altijd wel 1 lamzak die je doen wil.![]()
Voor een man werkt dat dus niet...
wat doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klep dicht en naar 't aanrecht, vrouw.
Sterkte en slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
Wat heb je wel van de politie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
@ Drizzt: Nummer wat je vroeg heb ik niet
Dingen voor me kokenquote:
Mja, er is altijd wel een optie, een of andere man die wel wilt. Maar die zijn dan weer niet leuk om te hebben dus tellen niet mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ALTIJD seks krijgen, mannen een stuk minder.
Paginafailquote:
Leuk of niet neuken kan je altijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, er is altijd wel een optie, een of andere man die wel wilt. Maar die zijn dan weer niet leuk om te hebben dus tellen niet mee.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen voor me koken
Maak iets stevigs voor me, dan kan ik weer op dingen jagen.
Every Breath You Take ( Al gedraaid ), King of Pain, Wrapped around your finger, walking on the moon, Roxanne en De Do Do Do De Da Da Daquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb je wel van de politie?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef Karzai het volgende:
ik heb het ook wel gehad, m'n panties beginnen te knellen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe het zelf. het enige wat ik doe op commando is pijpen
Pcies, zijn altijd wel meiden te vinden die zin hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk of niet neuken kan je altijd.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef Viro het volgende:
[..]
weet je al hoe lang ik probeer in slaap te vallen, is echt niet normaal.
Ik bedoelde als vrouw zijnde. Mannen hebben t gewoon een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, zijn altijd wel meiden te vinden die zin hebben
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef Karzai het volgende:
ik heb het ook wel gehad, m'n panties beginnen te knellen
Ahjah op die manier, maar wij mannen nemen ook niet met alles genoegen, net als de vrouwtjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoelde als vrouw zijnde. Mannen hebben t gewoon een stuk lastiger.
Behalve een soa.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Myr behoeftes? Nee, dat kan niet. Ik heb dr meegenomen en mooi niets gehad
Je snapt dat ik dit relativeer en tegen je ga gebruiken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve een soa.
Nee, maar jij bent ook gewoon braaf. Dus samen zijn wij enorm braaf. Gelukkig was dit de 3de keer dat we elkaar zagen, konden we al zoenen, over 3 maanden misschien eens neuken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ahjah op die manier, maar wij mannen nemen ook niet met alles genoegen, net als de vrouwtjes
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je als vrouw maar 1 been oid hebt en een lelijke rot kop en je loopt de kroeg in en vraagt wie wil er neuken is er altijd wel 1 lamzak die je doen wil.![]()
Voor een man werkt dat dus niet...
Nee? Maar het klinkt eng.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je snapt dat ik dit relativeer en tegen je ga gebruiken?
Trusten alvastquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:16 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik nog even tv ga kijken en daarna ga pitten.
Mensen, tot morgen.
Het ging dan ook niet over t beter er van worden ed maar puur om t sex hosselen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah denk ik ook wel, alleen kweet niet of die vrouw er dan beter van word
quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:16 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik nog even tv ga kijken en daarna ga pitten.
Mensen, tot morgen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Myraela het volgende:
Accu bijna leeg, dus ik ben zo ook weg.
Kusjekroel!
Pardon?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel!
Doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel!
Zoek oplader en stop zeuren of pak een trein.quote:
Mjah als je als vrouw gehandicapt bent is t gewoon lastiger om een leuke jongen aan de haak te slaan, je zal t dan vaak moetten doen met die vieze mannetjes, helaas maar zo werkt t wel toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over t beter er van worden ed maar puur om t sex hosselen.
Dat wel maar t ging om t punt dat t voor een vrouw makkelijker is om sex te hosselen dan voor een man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mjah als je als vrouw gehandicapt bent is t gewoon lastiger om een leuke jongen aan de haak te slaan, je zal t dan vaak moetten doen met die vieze mannetjes, helaas maar zo werkt t wel toch?
Nee ik ga slapen, dan gaat de tijd sneller tot het woensdag is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoek oplader en stop zeuren of pak een trein.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik ga slapen, dan gaat de tijd sneller tot het woensdag is.
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pcies, als een vrouw met haar benen gespreid buiten op de tafel ligt word ze minstens volgeblaft door stuk om 10 gasten. En waarscijnlijk kijk ik dan ook nog toequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar t ging om t punt dat t voor een vrouw makkelijker is om sex te hosselen dan voor een man.
Woensdag kwam je weer hier heen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Precies ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, als een vrouw met haar benen gespreid buiten op de tafel ligt word ze minstens volgeblaft door stuk om 10 gasten. En waarscijnlijk kijk ik dan ook nog toe
Ben jij ons hotel? Dan moet je wel op de bankquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Woensdag kwam je weer hier heen toch?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdSlome
Slaap zacht
Jij in hotel in je uppie en Myr hier bij mij natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben jij ons hotel? Dan moet je wel op de bank
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:25 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Slaaplekker allemaal, niet fappen, gewoon slapen. Braaf zijn. Kusjes.
Trusten meisjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:25 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Slaaplekker allemaal, niet fappen, gewoon slapen. Braaf zijn. Kusjes.
Ik zeg door draaien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zal ik trouwens nog door gaan tot 3 uur, of gaan de meesten aanstalten maken om te gaan slapen ?
Ligt eraan welke muziek je in de planning hebt staan, ik ben wel toe aan wat goede metal!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zal ik trouwens nog door gaan tot 3 uur, of gaan de meesten aanstalten maken om te gaan slapen ?
Wou in 1e instantie nog gewoon doorgaan met wat ik nu ook draaiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ligt eraan welke muziek je in de planning hebt staan, ik ben wel toe wat goede metal!
doorgaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Doorgaan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wou in 1e instantie nog gewoon doorgaan met wat ik nu ook draai
pcies, rustig aan opbouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wou in 1e instantie nog gewoon doorgaan met wat ik nu ook draai
Mja als hij metal gaat draaien hou ik t voor gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:29 schreef _Fanta het volgende:
En zo dronken als een viool momentleel maar als Stiffler1988 wat lekkere metal platen gaat draaien blijft ik nog fkes hangen
Je houd niet zo van dat gerne of?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als hij metal gaat draaien hou ik t voor gezien.
Nee, hou het nu gewoon bij 80's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als hij metal gaat draaien hou ik t voor gezien.![]()
![]()
Al draait ie de goorste goremetal ik blijf wel luisterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:29 schreef _Fanta het volgende:
En zo dronken als een viool momentleel maar als Stiffler1988 wat lekkere metal platen gaat draaien blijft ik nog fkes hangen
Sgoed man, het is jou showquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, hou het nu gewoon bij 80's.
Andere keer ga ik wel weer Metal in de Nacht doen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, hou het nu gewoon bij 80's.
Andere keer ga ik wel weer Metal in de Nacht doen
Ga ik ook nog wel een keer doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Al draait ie de goorste goremetal ik blijf wel luisteren
quote:
Meeste nummers zijn vrij rustigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:34 schreef _Fanta het volgende:
maar Stiffler doe dan wel wat nummers wat me beetje wakker houd, begin goed in te kakken hiero
Heb je toevallig Suspicious Minds van Elvisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Meeste nummers zijn vrij rustig
Heerlijk juist!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Meeste nummers zijn vrij rustig
Nee sorryquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Heb je toevallig Suspicious Minds van Elvis
Pcies, zolang we nog op onze stoel zitten gaan we dr ook voor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heerlijk juist!
Gewoon heerlijk inkakken en genieten en dan strakkies lekker maffen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heerlijk juist!
Gewoon heerlijk inkakken en genieten en dan strakkies lekker maffen.
Komt geen metal, maar slaap lekker jongquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga slapen, stream blijft aan. Komt er metal? Dan zet ik hem vast op mute
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zuipen tot we kruipen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, zolang we nog op onze stoel zitten gaan we dr ook voor!
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost doe jij guppy?
ik ga slapen
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost doe jij guppy?
ik ga slapen
Is goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost doe jij guppy?
ik ga slapen
Bij mij was t zaterdag nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, ik heb zin om weer us keer goed dronken te worden. Is alweer tijdje geleden
Grote kans dat ik dat dus f*cking weer ga missenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar iig morgenavond SNOEIHARDE ANALE METALMEUK volgens het rooster
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja mooi dan kan ik mooi even boodschappen doen, fappen, douchen en eehm tv kijken ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:43 schreef cablegunmaster het volgende:
laiverds, ik ga ook maar dutten. Slaap lekker iedereen
Pleurde volgens Morp iedere keer bijna om toen ik bier uit de koelkast wilde pakkenquote:
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:43 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Voor het volgende nummer gaan de credits naar Outpost, die zo vriendelijk was mij dit nummer even te zippy'en
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Voor het volgende nummer gaan de credits naar Outpost, die zo vriendelijk was mij dit nummer even te zippy'en
Dan had je hem goed hangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pleurde volgens Morp iedere keer bijna om toen ik bier uit de koelkast wilde pakken
Kan me er zelf all1 niet veel meer van herinneren.
Is ook een fijn nummerquote:
Ik weet niet of ie in Guppie staat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:47 schreef _Fanta het volgende:
Dit nummer moet echt vaker gedraait worden op de radio!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ja!![]()
Ook gewoon precies de zelfde PI
Yep staat erinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie in Guppie staat.
quote:
Weet ik ook niet, maar wat een mooi nummer van een echte Baas!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie in Guppie staat.
Geef je zo even een go hier als je stopt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]PI was me nog niet eens opgevallen
Doe ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef je zo even een go hier als je stopt?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar wat een mooi nummer van een echte Baas!
quote:
Zal ong. 1 - 1,5 minuut uitloop zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef ValHallen het volgende:
Tering, die rellenStad na stad moet er aan geloven, Londen, Birmingham, Liverpool, Leeds en nu schijnen in Bristol ook rellen te zijn.
Geen punt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zal ong. 1 - 1,5 minuut uitloop zijn
Ik vraag m straks denk ik niet aan, heb m nu net gehoord en vind ik wel ff weer genoeg voor vandaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef _Fanta het volgende:
Ik vraag niet vaak plaatjes aan, maar als stiffler of outpost wakker is en gup staat op, echt pls vraag um aan.
Nou bij een paar danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe jij bij veul mannen hier op Fok met je foto's als ik de reacties zo nu en dan lees.
Ja, maar dat was dus alleen in Tottenham. Nu schijnt de crisis er bij gesleept te wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wat is nou de aanleding?Ik weet niet meer dan dat een agent een goser neerschoot
Het is overal gezeik in de wereld op t moment, ze proberen ons burgers maar beetje dom te houden. Maar t is echt goed mis hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef ValHallen het volgende:
Tering, die rellenStad na stad moet er aan geloven, Londen, Birmingham, Liverpool, Leeds en nu schijnen in Bristol ook rellen te zijn.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14449675quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Nottingham en Manchester moeten er volgens berichten ook aan geloven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Nottingham en Manchester moeten er volgens berichten ook aan geloven.
Ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vraag m straks denk ik niet aan, heb m nu net gehoor en vind ik wel ff weer genoeg voor vandaag
Het lijkt er verdomd veel op dat de westerse wereld zoals wij hem kennen op imploderen staat. Amerika in de shit, EU in de shit..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het is overal gezeik in de wereld op t moment, ze proberen ons burgers maar beetje dom te houden. Maar t is echt goed mis hoor!
Dacht ik tochquote:
Zou dit het begin van het einde zijn ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Alles begint te wankelen, willen wij hier onze kinderen groot brengen, dacht t niet toch! Gewoon blijven drinken en zien hoe de mensheid t verneukt heeft!
Geen kinderen in deze wereld brengen en feesten tot het eindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Alles begint te wankelen, willen wij hier onze kinderen groot brengen, dacht t niet toch! Gewoon blijven drinken en zien hoe de mensheid t verneukt heeft!
Komt allemaal goed in december 2012quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Dat nou ook weer net nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Ik kan ook niet in die toekomst zien, maar denk wel dat er drastisch iets moet verranderen om ons soort in stand te houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou dit het begin van het einde zijn ?
Ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen kinderen in deze wereld brengen en feesten tot het eind
Onze soort overleeft wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik kan ook niet in die toekomst zien, maar denk wel dat er drastisch iets moet verranderen om ons soort in stand te houden
Ik heb nog mn twijfels of ik me wil voortplanten, kweet dat ik zelf ook niet 100% in mn bol ben, en gezien de wereld aan t instorten is denk ik nee, dit wil ik mijn kinderen niet aandoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen kinderen in deze wereld brengen en feesten tot het eind
Keek je in de spiegel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
All in all you're just another dick with no balls![]()
Bloodhound Gangquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
All in all you're just another dick with no balls![]()
Zoietsquote:
Ik in ieder geval niet, bij mij geen kinderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb nog mn twijfels of ik me wil voortplanten, kweet dat ik zelf ook niet 100% in mn bol ben, en gezien de wereld aan t instorten is denk ik nee, dit wil ik mijn kinderen niet aandoen
Gup staat aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
Nou dat was hem alweer.
Gup kan aan
Tnx, en graag gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gup staat aan.![]()
Thx voor je heerlijke muziekjens man!
Ik hoef ook geen kleine Justins, de aarde is al vol genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, bij mij geen kinderen.
Eigenlijk moeten we meer iets aan onszelf doen. Elke diersoort werkt volgens het principe 'Survival of the fittest' behalve wij. Geen wonder dat de aarde overbevolkt raakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onze soort overleeft wel.Er moet all1 iets veranderen aan de roofbouw die we plegen op moeeder aarde.
Jah dat zeker, en wat dacht je van de bevolking die zich steeds maar groter word. Er is over 10 jaar gewoon geen plek meer voor iedereen, en wat doen mensen dan? Juist vechten om hun plekkie. Weer hoop oorlog enzo. Echt dit systeem werkt niet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onze soort overleeft wel.Er moet all1 iets veranderen aan de roofbouw die we plegen op moeeder aarde.
Is wel te zien in Afrika nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we meer iets aan onszelf doen. Elke diersoort werkt volgens het principe 'Survival of the fittest' behalve wij. Geen wonder dat de aarde overbevolkt raakt.
Dank uquote:
Daar kun je hele reeksen over vinden in KLB, waar het uiteindelijk neerkomt op:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we meer iets aan onszelf doen. Elke diersoort werkt volgens het principe 'Survival of the fittest' behalve wij. Geen wonder dat de aarde overbevolkt raakt.
Met die hongersnood en zo. Alleen de sterkste zullen daar overleven.quote:
Ach nee, wij mensheid willen en kunnen de zwakken ook in leven houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Met die hongersnood en zo. Alleen de sterkste zullen daar overleven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moeder aarde corrigeert ons vanzelf en dan gaan er miljarden dood.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah dat zeker, en wat dacht je van de bevolking die zich steeds maar groter word. Er is over 10 jaar gewoon geen plek meer voor iedereen, en wat doen mensen dan? Juist vechten om hun plekkie. Weer hoop oorlog enzo. Echt dit systeem werkt niet!
Gast ze moesten jou us in t midden van de amazone droppen, respect als je na week nog leeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Met die hongersnood en zo. Alleen de sterkste zullen daar overleven.
Moet dood niet. Ik denk dat het een stuk menselijker is om bijv. Euthanasie wereldwijd mogelijk te maken. Oh en geen geld meer geven aan derdewereldlanden zal, hoe gruwelijk koud en hard het ook klinkt, ook helpen. Dat laatste is in the long run ook een stuk beter voor dat volk daar. Ze zijn vergeten hoe ze op eigen poten moeten staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar kun je hele reeksen over vinden in KLB, waar het uiteindelijk neerkomt op:
- iedere gehandicapte moet dood
- iedereen ouder dan 70 moet dood
- iedereen met X moet dood
Tot het een familielid betreft, dan wordt er gejankt door de TS.
Realistisch eerder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:08 schreef MsMessy het volgende:
Wat zijn we toch allemaal lekker verbitterd.
Nee, zo bedoel ik het niet. Meer het idee dat de aarde het uiteindelijk zelf regelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gast ze moesten jou us in t midden van de amazone droppen, respect als je na week nog leeft
Volgens mij blifjt er 99% aan de strijkstok van de organisatie kleven, en mag kleine negerhenk nog altijd 100km naar de waterput lopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet dood niet. Ik denk dat het een stuk menselijker is om bijv. Euthanasie wereldwijd mogelijk te maken. Oh en geen geld meer geven aan derdewereldlanden zal, hoe gruwelijk koud en hard het ook klinkt, ook helpen. Dat laatste is in the long run ook een stuk beter voor dat volk daar. Ze zijn vergeten hoe ze op eigen poten moeten staan.
maar de aarde reset zich ook om de zoveel miljoen jaar, en denk dat er niet over al te langen tijd weer zo'n reset komt. mogen weer van voor af aan beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Meer het idee dat de aarde het uiteindelijk zelf regelt.
De aarde regelt zichzelf wel. Best kans dat plastic in de toekomst opgenomen wordt in de huid/schil/pantser van een dierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Meer het idee dat de aarde het uiteindelijk zelf regelt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar de aarde reset zich ook om de zoveel miljoen jaar, en denk dat er niet over al te langen tijd weer zo'n reset komt. mogen weer van voor af aan beginnen
Ik denk dat het het beste zou zijn als je dat hele Afrika een eeuw lang in zijn sop gaar laten koken. Ze moeten het zelf weer opbouwen, wij westerlingen verneuken het daar toch systematisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij blifjt er 99% aan de strijkstok van de organisatie kleven, en mag kleine negerhenk nog altijd 100km naar de waterput lopenDaarom geef ik niet aan goede doelen.
Ik zou liever zelf een handje helpen daar, maar hoe komt je in contact met helpdingeseb?
Om de 10.000 jaar en we zijn nu al verder dan die 10.000 jaar sinds de laatste reset.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar de aarde reset zich ook om de zoveel miljoen jaar, en denk dat er niet over al te langen tijd weer zo'n reset komt. mogen weer van voor af aan beginnen
Ik geloof niet zo in een volgend levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, Daarom leren wat er te leren valt, miss heb je in t volgend leven nogwel wa aan
Idd, laat de mensheid maar verrotten, wij zijn toch maar kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n reset zou geen heel gek idee zijn, dat alleen de 1% sterkste wezens overblijven, en dan niet sterkste in puur fysieke termen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een volgend leven
En verder: Outpost
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een volgend leven
En verder: Outpost
En doe mij maar reïncarnatie iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, Daarom leren wat er te leren valt, miss heb je in t volgend leven nogwel wa aan
Fixedquote:
En dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?
Ja, ik heb persoonlijk de denkwijze van: als ik dood ben, ben ik dood. Meer niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?
Daarom, ik denk dat het leven niet voor niks isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat.
Hadden we net zo goed NIET kunnen leven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een volgend leven. Laat me gewoon lekker met rust als ik dood ben
Mijn ziel kan mijn kont kussen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En dat terwijl je ziel al honderden levens op aarde heeft gehad
![]()
(Volgens mijn geloof dan he!)
quote:
quote:
Wat een debielen zeg!quote:
Ik totaal nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een keer een zo'n mooie theorie gehoord heNerdy, maar wat maakt het uit.
Je leeft, maakt dingen mee, je sterft: data gaat naar je harde schijf. Doe dat x X keer, je hebt alles meegemaakt. Je harde schijf is vol. Je volgende level is een God zijn van sterrenstelsel Y.
Lomp, vaag, maar ik vat het
Stelletje verwende nesten, dat zijn het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een debielen zeg!
Zijn dat nou allemaal tokkies en zulk volk of zit er een andere kronkel verkeert?
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
MsMessy, je bent op dreef met aanvragen
quote:
Denk ook dat beetje zo werkt. Die shit die we nu leren nemen we onebwust mee naar ons volgende leven, verklaart ook meteen waarom er fking slimme gasten en dommen mensen zijn, die smart ppl hebben gewoon al meerdere levens achter de rugquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je leeft, maakt dingen mee, je sterft: data gaat naar je harde schijf. Doe dat x X keer, je hebt alles meegemaakt. Je harde schijf is vol. Je volgende level is een God zijn van sterrenstelsel Y.
Whehehehe niet lomp en niet vaag. Ik volg je maar er klopt geen hol van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo zomaar kunnen ja. Ik vind t tokkies en kamp volkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stelletje verwende nesten, dat zijn het.
En wie houdt de administratie bij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk ook dat beetje zo werkt. Die shit die we nu leren nemen we onebwust mee naar ons volgende leven, verklaart ook meteen waarom er fking slimme gasten en dommen mensen zijn, die smart ppl hebben gewoon al meerdere leven achter de rug
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En wie houdt de administratie bij?
Denk de mensen die alles al weten en geleerd hebben hier op aarde ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Syntax errorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk ook dat beetje zo werkt. Die shit die we nu leren nemen we onebwust mee naar ons volgende leven, verklaart ook meteen waarom er fking slimme gasten en dommen mensen zijn, die smart ppl hebben gewoon al meerdere levens achter de rug
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk ook dat beetje zo werkt. Die shit die we nu leren nemen we onebwust mee naar ons volgende leven, verklaart ook meteen waarom er fking slimme gasten en dommen mensen zijn, die smart ppl hebben gewoon al meerdere levens achter de rug
Wodan met z'n typmachienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Telraamquote:
Wodan was zn tijd ver vooruit.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk de mensen die alles al weten en geleerd hebben hier op aarde ofzo?
Ja, dat is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wodan was zn tijd ver vooruit.
En jij zelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk de mensen die alles al weten en geleerd hebben hier op aarde ofzo?
Zou dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En jij zelf.Als je dood bent weet je al je voorgaande levens ook weer en als je je doel niet behaald hebt in dat laatste leven krijg je m later nog een keer.
Nooit! Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen geloof en/of denkwijzequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop dat de mensen hier niet de mensen zijn die naatje aanvallen op zijn geloof.
Zal ik nooit doen en heb m juist gesteund.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop dat de mensen hier niet de mensen zijn die naatje aanvallen op zijn geloof.
QFTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
Als je doodgaat is er NIKS. Gewoon fucking niks. Je lichtje gaat uit, over en sluiten. Hersens geen zuurstof meer WEG.
En Xena, en Highlander en en ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar de Reapers komen elke 50k jaar de vleselijke beschavingen uitroeien. Gelukkig hebben we Commander Shepard
Dat moet je juist doen met zulk volk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
Klinkt wel kut manquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
Als je doodgaat is er NIKS. Gewoon fucking niks. Je lichtje gaat uit, over en sluiten. Hersens geen zuurstof meer WEG.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nooit! Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen geloof en/of denkwijze
Da's mooi want dat zou wel heel erg hypocriet zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ik nooit doen en heb m juist gesteund.
Iedereen is vrij om te geloven wat hij gelooft.![]()
Njah kweet t ook niet zeker man, ik denk er wel veel over na en miss klopt t wel nie. Pas als ik dood ga en na mn dood op Fok! kan posten heb je hard bewijs!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]![]()
Nee sorry, dit voelt voor mij hetzelfde als geloven in 1 God, of geloof uberhaupt.
Ja daarom verzinnen mensen bullshit over een nieuw leven, licht, hemel enz.quote:
Ik had het dan ook tegen de mensen die geloven dat je ziel opdrachten meekrijgt of dat je een soort spirituele harde schijf hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat moet je juist doen met zulk volk.
Maar dan welweer tof dat ie Faye heeft gebatst voor zn huwelijk ofnie danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat moet je juist doen met zulk volk.
Maar dat weet je nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom verzinnen mensen bullshit over een nieuw leven, licht, hemel enz.
Ze kunnen niet dealen met de keiharde realiteit.
Ja of mensen zoals jij doen zo over het hierna omdat ze t niet kunnen handelen dat er wel iets is hierna.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die shit klinkt me toch zeer aannemeljkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen de mensen die geloven dat je ziel opdrachten meekrijgt of dat je een soort spirituele harde schijf hebt.
Jij en ik denken dat het de realiteit is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |