Doe ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef je zo even een go hier als je stopt?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar wat een mooi nummer van een echte Baas!
quote:
Zal ong. 1 - 1,5 minuut uitloop zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef ValHallen het volgende:
Tering, die rellenStad na stad moet er aan geloven, Londen, Birmingham, Liverpool, Leeds en nu schijnen in Bristol ook rellen te zijn.
Geen punt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zal ong. 1 - 1,5 minuut uitloop zijn
Ik vraag m straks denk ik niet aan, heb m nu net gehoord en vind ik wel ff weer genoeg voor vandaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef _Fanta het volgende:
Ik vraag niet vaak plaatjes aan, maar als stiffler of outpost wakker is en gup staat op, echt pls vraag um aan.
Nou bij een paar danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe jij bij veul mannen hier op Fok met je foto's als ik de reacties zo nu en dan lees.
Ja, maar dat was dus alleen in Tottenham. Nu schijnt de crisis er bij gesleept te wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wat is nou de aanleding?Ik weet niet meer dan dat een agent een goser neerschoot
Het is overal gezeik in de wereld op t moment, ze proberen ons burgers maar beetje dom te houden. Maar t is echt goed mis hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef ValHallen het volgende:
Tering, die rellenStad na stad moet er aan geloven, Londen, Birmingham, Liverpool, Leeds en nu schijnen in Bristol ook rellen te zijn.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14449675quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Nottingham en Manchester moeten er volgens berichten ook aan geloven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Nottingham en Manchester moeten er volgens berichten ook aan geloven.
Ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vraag m straks denk ik niet aan, heb m nu net gehoor en vind ik wel ff weer genoeg voor vandaag
Het lijkt er verdomd veel op dat de westerse wereld zoals wij hem kennen op imploderen staat. Amerika in de shit, EU in de shit..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het is overal gezeik in de wereld op t moment, ze proberen ons burgers maar beetje dom te houden. Maar t is echt goed mis hoor!
Dacht ik tochquote:
Zou dit het begin van het einde zijn ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Alles begint te wankelen, willen wij hier onze kinderen groot brengen, dacht t niet toch! Gewoon blijven drinken en zien hoe de mensheid t verneukt heeft!
Geen kinderen in deze wereld brengen en feesten tot het eindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Alles begint te wankelen, willen wij hier onze kinderen groot brengen, dacht t niet toch! Gewoon blijven drinken en zien hoe de mensheid t verneukt heeft!
Komt allemaal goed in december 2012quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Dat nou ook weer net nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Ik kan ook niet in die toekomst zien, maar denk wel dat er drastisch iets moet verranderen om ons soort in stand te houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou dit het begin van het einde zijn ?
Ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen kinderen in deze wereld brengen en feesten tot het eind
Onze soort overleeft wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik kan ook niet in die toekomst zien, maar denk wel dat er drastisch iets moet verranderen om ons soort in stand te houden
Ik heb nog mn twijfels of ik me wil voortplanten, kweet dat ik zelf ook niet 100% in mn bol ben, en gezien de wereld aan t instorten is denk ik nee, dit wil ik mijn kinderen niet aandoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen kinderen in deze wereld brengen en feesten tot het eind
Keek je in de spiegel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
All in all you're just another dick with no balls![]()
Bloodhound Gangquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
All in all you're just another dick with no balls![]()
Zoietsquote:
Ik in ieder geval niet, bij mij geen kinderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb nog mn twijfels of ik me wil voortplanten, kweet dat ik zelf ook niet 100% in mn bol ben, en gezien de wereld aan t instorten is denk ik nee, dit wil ik mijn kinderen niet aandoen
Gup staat aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
Nou dat was hem alweer.
Gup kan aan
Tnx, en graag gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gup staat aan.![]()
Thx voor je heerlijke muziekjens man!
Ik hoef ook geen kleine Justins, de aarde is al vol genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, bij mij geen kinderen.
Eigenlijk moeten we meer iets aan onszelf doen. Elke diersoort werkt volgens het principe 'Survival of the fittest' behalve wij. Geen wonder dat de aarde overbevolkt raakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onze soort overleeft wel.Er moet all1 iets veranderen aan de roofbouw die we plegen op moeeder aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |