Komt geen metal, maar slaap lekker jongquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga slapen, stream blijft aan. Komt er metal? Dan zet ik hem vast op mute
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zuipen tot we kruipen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, zolang we nog op onze stoel zitten gaan we dr ook voor!
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost doe jij guppy?
ik ga slapen
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost doe jij guppy?
ik ga slapen
Is goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost doe jij guppy?
ik ga slapen
Bij mij was t zaterdag nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, ik heb zin om weer us keer goed dronken te worden. Is alweer tijdje geleden
Grote kans dat ik dat dus f*cking weer ga missenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar iig morgenavond SNOEIHARDE ANALE METALMEUK volgens het rooster
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja mooi dan kan ik mooi even boodschappen doen, fappen, douchen en eehm tv kijken ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:43 schreef cablegunmaster het volgende:
laiverds, ik ga ook maar dutten. Slaap lekker iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |