Doe ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef je zo even een go hier als je stopt?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar wat een mooi nummer van een echte Baas!
quote:
Zal ong. 1 - 1,5 minuut uitloop zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef ValHallen het volgende:
Tering, die rellenStad na stad moet er aan geloven, Londen, Birmingham, Liverpool, Leeds en nu schijnen in Bristol ook rellen te zijn.
Geen punt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zal ong. 1 - 1,5 minuut uitloop zijn
Ik vraag m straks denk ik niet aan, heb m nu net gehoord en vind ik wel ff weer genoeg voor vandaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef _Fanta het volgende:
Ik vraag niet vaak plaatjes aan, maar als stiffler of outpost wakker is en gup staat op, echt pls vraag um aan.
Nou bij een paar danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe jij bij veul mannen hier op Fok met je foto's als ik de reacties zo nu en dan lees.
Ja, maar dat was dus alleen in Tottenham. Nu schijnt de crisis er bij gesleept te wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wat is nou de aanleding?Ik weet niet meer dan dat een agent een goser neerschoot
Het is overal gezeik in de wereld op t moment, ze proberen ons burgers maar beetje dom te houden. Maar t is echt goed mis hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:51 schreef ValHallen het volgende:
Tering, die rellenStad na stad moet er aan geloven, Londen, Birmingham, Liverpool, Leeds en nu schijnen in Bristol ook rellen te zijn.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14449675quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Nottingham en Manchester moeten er volgens berichten ook aan geloven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Nottingham en Manchester moeten er volgens berichten ook aan geloven.
Ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vraag m straks denk ik niet aan, heb m nu net gehoor en vind ik wel ff weer genoeg voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |