quote:
quote:
Wat een debielen zeg!quote:
Ik totaal nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een keer een zo'n mooie theorie gehoord heNerdy, maar wat maakt het uit.
Je leeft, maakt dingen mee, je sterft: data gaat naar je harde schijf. Doe dat x X keer, je hebt alles meegemaakt. Je harde schijf is vol. Je volgende level is een God zijn van sterrenstelsel Y.
Lomp, vaag, maar ik vat het
Stelletje verwende nesten, dat zijn het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een debielen zeg!
Zijn dat nou allemaal tokkies en zulk volk of zit er een andere kronkel verkeert?
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
MsMessy, je bent op dreef met aanvragen
quote:
Denk ook dat beetje zo werkt. Die shit die we nu leren nemen we onebwust mee naar ons volgende leven, verklaart ook meteen waarom er fking slimme gasten en dommen mensen zijn, die smart ppl hebben gewoon al meerdere levens achter de rugquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je leeft, maakt dingen mee, je sterft: data gaat naar je harde schijf. Doe dat x X keer, je hebt alles meegemaakt. Je harde schijf is vol. Je volgende level is een God zijn van sterrenstelsel Y.
Whehehehe niet lomp en niet vaag. Ik volg je maar er klopt geen hol van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo zomaar kunnen ja. Ik vind t tokkies en kamp volkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stelletje verwende nesten, dat zijn het.
En wie houdt de administratie bij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk ook dat beetje zo werkt. Die shit die we nu leren nemen we onebwust mee naar ons volgende leven, verklaart ook meteen waarom er fking slimme gasten en dommen mensen zijn, die smart ppl hebben gewoon al meerdere leven achter de rug
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En wie houdt de administratie bij?
Denk de mensen die alles al weten en geleerd hebben hier op aarde ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Syntax errorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk ook dat beetje zo werkt. Die shit die we nu leren nemen we onebwust mee naar ons volgende leven, verklaart ook meteen waarom er fking slimme gasten en dommen mensen zijn, die smart ppl hebben gewoon al meerdere levens achter de rug
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk ook dat beetje zo werkt. Die shit die we nu leren nemen we onebwust mee naar ons volgende leven, verklaart ook meteen waarom er fking slimme gasten en dommen mensen zijn, die smart ppl hebben gewoon al meerdere levens achter de rug
Wodan met z'n typmachienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Telraamquote:
Wodan was zn tijd ver vooruit.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk de mensen die alles al weten en geleerd hebben hier op aarde ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |