SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Pardon?quote:
Bumfightsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dude, das een uitdaging. Kom op nou, dan streamen we het liveKunnen we nog wat verdienen op de weddenschappen ook
Toch niet Dre en Andre Hazes hequote:
gin pot zo scheef of n dekkel die wal pastquote:
Hoiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zacht gdat is het enige geile accent imo
Ik heb dat nog niet mogen meemaken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik ook gesmaakt
ERG, HEEL ERG geil
Joa klup waquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gin pot zo scheef of n dekkel die wal past
quote:
Dus?quote:
quote:
Mwah, ligt eraan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jij bent homo.. dus alleen knuffel materiaal.. heb ik niks aanquote:
Avondquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent homo.. dus alleen knuffel materiaal.. heb ik niks aan
same.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Julian Lennon. Nooit van gehoord eigenlijk
. Geen idee dat die bestond.
"Hallo ollandse jongen, ik zen nen bitje verlegen, hihi"quote:
dat geloof ik best.. mja ik geloof niet in het veranderen van een geaardheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Je ziet het nauwelijks aan me hoor
.
Ik wist dat ie zong, maar daar hield het zo ongeveer op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
same.
klinkt wel mooi trouwens
Mini Serious Request?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Avond![]()
Mogen we een mini-SR in jouw kroeg doen ?
*ploink, tent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Hallo ollandse jongen, ik zen nen bitje verlegen, hihi"
Instant stijve, Boh.
Ik moest lachen. En mijn gezicht zag er zo uit;quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe das vals spelen!Iedereen weet dat ik je dubbelvouw en dan in een prullebakje prop oid.
Checkte net je fobo, je ziet het idd nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Je ziet het nauwelijks aan me hoor
.
Dat zou mooi zijn, dan zet ik alvast een K op mezelf inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe das vals spelen!Iedereen weet dat ik je dubbelvouw en dan in een prullebakje prop oid.
wist niet eens dat hij bestondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist dat ie zong, maar daar hield het zo ongeveer op.
Ik probeer mn zachte G zo veel mogelijk te camoufleren, klinkt zo boersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jah mooi hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef MsMessy het volgende:
Heerlijk liedje dit![]()
* MsMessy zingt lekker mee
Gaat ge me goesting bezorgen met uwen lans?quote:
heel goed, je bent toch geen watjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik probeer mn zachte G zo veel mogelijk te camoufleren, klinkt zo boers
Mwah, dat duurt nog ff.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat ge me goesting bezorgen met uwen lans?
*klaarkomt*
Jij gelooft me niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen. En mijn gezicht zag er zo uit;.
Een K op dat je verliest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dan zet ik alvast een K op mezelf in
vlaams kan wel geil klinken.. mits ze proberen nederlands te pratenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Vlaams vind ik niet geil. Brabants wel.
ben jij wel goed bij je hoofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
DA HEDDE GOE GEDAAN KUT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Maas en Waals lijkt een beetje op Brabantsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Toch niet papa ik lijk meer en meer op jou? Dat nummer is echtquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gelooft me niet?![]()
[..]
Een K op dat je verliest?Win je niet veel mee dan hoor.
wanstaltige smaak hebben julliequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vlaams kan wel geil klinken.. mits ze proberen nederlands te praten
brabants is gewoon![]()
Beetje opletten hè?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch niet papa ik lijk meer en meer op jou? Dat nummer is echt
je voelt wat je voelt, en geilt op waar je op geilt.quote:
Pcies, tis dat ik een brabander ben, maar zo voel ik me niet, Rare gewoontes hiero met hun carnaval en alles, echt fuck die shit!quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
Serious Request op 49 zou wel supertof zijn
Dude, (blonde) Vlaamse meisjesquote:
Carnaval is tof. Mooiste 5 dagen van het jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, tis dat ik een brabander ben, maar zo voel ik me niet, Rare gewoontes hiero met hun carnaval en alles, echt fuck die shit!
Plan jij de meet en de cams?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na zoveel praat moet ik wel. Ik ben all1 geen vechters baas
Vlaamse meisjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef Karzai het volgende:
Hoewel ik de Vlaamse meisjes wel heel lief vind spreken. Maar die Brabos tjonge
Ligt juist heel centraal in het landquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar die kroeg van royco is toch in the middle of nowhere?
Kaagee kan je met 1 hand vast houden en dan zo ver van zich af houden, dat jij wel kan lopen spartellen en trappen, maar hij gewoon nog een biertje opent en een menthol sigaretje opsteekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gelooft me niet?![]()
[..]
Een K op dat je verliest?Win je niet veel mee dan hoor.
ja maar hoe zit het met het ov in jullie gehucht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt juist heel centraal in het land
Vind maar dom feest. mensen die zichzelf 5 dagen helemaal kapot zuipen terwijl je ook heel t jaar door kan zuipenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Carnaval is tof. Mooiste 5 dagen van het jaar
Geen idee hoor. Het idee voor kwam gisteren ter sprake om zoiets te doen in het najaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar die kroeg van royco is toch in the middle of nowhere?
OV?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar hoe zit het met het ov in jullie gehucht?
Ik vind kerst t/m oud & nieuw mooierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Carnaval is tof. Mooiste 5 dagen van het jaar
Je verpest hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kaagee kan je met 1 hand vast houden en dan zo ver van zich af houden, dat jij wel kan lopen spartellen en trappen, maar hij gewoon nog een biertje opent en een menthol sigaretje opsteekt.
Tijdens de echte sr zelfs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee hoor. Het idee voor kwam gisteren ter sprake om zoiets te doen in het najaar.
En dan het geld te brengen bij het Glazen Huis of zo
Precies!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vind maar dom feest. mensen die zichzelf 5 dagen helemaal kapot zuipen terwijl je ook heel t jaar door kan zuipen, ja toch?
Ja, maar het is gewoon de hele sfeer erom heen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vind maar dom feest. mensen die zichzelf 5 dagen helemaal kapot zuipen terwijl je ook heel t jaar door kan zuipen, ja toch?
Ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind kerst t/m oud & nieuw mooier
quote:
gaat nog te paard tis zo'n ouwe saloonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar hoe zit het met het ov in jullie gehucht?
Jamaar jij bent homo enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnaval. Dat heb ik als Brabander nooit begrepen.
Er komt hier 1 keer per uur een bus, op zo'n 10 minuten lopen van mijn cafe.quote:
Nee dan zeg je geen gekke dingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
Bram Vermeulen is toch van Neerlands Hoop, of zeg ik dan gekke dingen?
Welke sfeer? Mensen die zichzelf vol laten stromen met bier die geen drank gewent zijn? is dat feest? nee dat is ellende!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon de hele sfeer erom heen.
Kijk er elk jaar weer naar uit
Ik heb maar 1 cam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Plan jij de meet en de cams?
Myr, regel jij de weddenschappen? Inzet is minimaal 30 euro, odds zijn blijkbaar 3-1 voo9r Outkast
slaap lekkerquote:
nee, niet meer doen hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
Bram Vermeulen is toch van Neerlands Hoop, of zeg ik dan gekke dingen?
Tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker
ik ga mijn wekker voor je zetten
Ik ook niet zo. Vaak ook werken met kerst of oud en nieuw. Of beiden 1 dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind kerst en oud en nieuw geen reet aan
kerst vind ik de sfeer wel leuk van.. maar verder
hmm.. ke..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er komt hier 1 keer per uur een bus, op zo'n 10 minuten lopen van mijn cafe.
En de laatste gaat dan rond een uur of 10 geloof ik
moet je om 9:00 luisteren, draai ik hem voor jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik wil Klein Orkest - Over de muur horen
toen ik nog in de horeca zat, moest ik altijd werken die dagen.. dat was dan weer wel tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet zo. Vaak ook werken met kerst of oud en nieuw. Of beiden 1 dag.
DA's niet heel dik bezaaid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er komt hier 1 keer per uur een bus, op zo'n 10 minuten lopen van mijn cafe.
En de laatste gaat dan rond een uur of 10 geloof ik
Tot dan! Ik probeer erbij te zijnquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan lig ik in bed te stinkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je om 9:00 luisteren, draai ik hem voor je
Het zijn ook leuke dagen om te werken. MAar toch, die tijd doorbrengen met familie enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen ik nog in de horeca zat, moest ik altijd werken die dagen.. dat was dan weer wel tof
mijn familie vind die dagen ook geen hol aan.. dus we doen dr niet zoveel aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zijn ook leuke dagen om te werken. MAar toch, die tijd doorbrengen met familie enzo.
Nee, OV is een ramp hier.quote:
mja ik probeer het met alle macht te ontwijken, ruilenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Heel de maand december ga ik zo'n standaard gezinnetje missen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
daarom zat ik van hmm ke.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, OV is een ramp hier.
Goedkoopste en makkelijkste is om vanaf Tiel met 8 man een taxi te pakken
Nee heb m nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:31 schreef Symphonic het volgende:
tiff heb je over de muur, anders stuur ik hem nog ff
Voorlopig zijn het ook alleen nog maar plannen Binnenkort eerst maar eens met een paar man om de tafel gaan zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja papa heeft voor mij ook een bijzondere ladingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Samen met "Papa" het mooiste NL nummer ooit
papaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar zijn altijd wel oplossingen voor te vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom zat ik van hmm ke.
ik kan dan met moeite komen, en lastig vertrekken
"Papa" dat gaat nog wel even duren voordat ik die weer kan luisterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je staat je bed af, wat liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zijn altijd wel oplossingen voor te vinden
Mooi nummer johquote:
Dank uquote:
Voor mij ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja papa heeft voor mij ook een bijzondere lading
Zo ben ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je staat je bed af, wat lief
Knetter had ook een cam toch? Nog 2 meer en we hebben goede coveragequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 cam.
Tis wel ineens omgeslagen van sex naar vechten
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik bedoel natuurlijk dat je na een boze blik al huilend in een hoekje gaat zitten.
Serieus ik heb een hele leuke familiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Heel de maand december ga ik zo'n standaard gezinnetje missen.
blijft toch rare kerel ofniequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word zo nerveus van die kleine geluidjes die MJ door zijn liedjes gooit. Mooi nummer dit wel.
Dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik probeer het met alle macht te ontwijken, ruilen
Oh dus je wil gewoon anaal vernederd worden door mij!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Knetter had ook een cam toch? Nog 2 meer en we hebben goede coverageEn vechten is sex, dat weet je toch
[..]tnx
DAt lukt je wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
ik ga nog ff roken
en fuck ik moet nog muziek bedenken voor 9:00
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
Klein Orkest staat in de playlist
Je bent een heldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
Klein Orkest staat in de playlist
ik denk bij dat nummer altijd aan het moment dat ik mn sleutel mocht inleveren, heel ontroerendquote:
denk het wel, weet het eigenlijk wel zeker als je een gezellige familie kerst wil moet je mij maar even pm'n ik stel je wel voor via facebook.quote:
Dan mogen de cams wel uit hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus je wil gewoon anaal vernederd worden door mij!![]()
Zeg dat dan.![]()
Nee. Dat komt na het vechten, voor de verliezer. En gezien de odds ben ik dat jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus je wil gewoon anaal vernederd worden door mij!![]()
Zeg dat dan.![]()
hoe bedoel je met sleutel inleveren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik denk bij dat nummer altijd aan het moment dat ik mn sleutel mocht inleveren, heel ontroerend
Ik kom wel fietsenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb op mn 16e mn sleutel in mogen leveren bij papa, heel ontroerendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe bedoel je met sleutel inleveren?
Waarom zou jeje sleutel moeten inleveren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb op mn 16e mn sleutel in mogen leveren bij papa, heel ontroerend
en toen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb op mn 16e mn sleutel in mogen leveren bij papa, heel ontroerend
Oh wordt een eentonig iets dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee. Dat komt na het vechten, voor de verliezer. En gezien de odds ben ik dat ja
quote:
Hahaha, lief, maar ze doen hier thuis hun best wel. Maar ik heb dat gevoel nooit, stieffamilie die wel lief is, maar geen 'familie'. En de enige maand van het jaar waarop ik besef dat ik mijn papa mis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het wel, weet het eigenlijk wel zeker als je een gezellige familie kerst wil moet je mij maar even pm'n ik stel je wel voor via facebook.
Trusten dan maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga toch afhaken denk ik. Ben moe.
dat dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten liefjes, geniet van de muziek nog.
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet de popcorn / chips nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:40 schreef _Fanta het volgende:
Mij boeit t geen fuck als jullie elkaar slopen, zolang ik maar met een biertje op de eerste rij mag zitten
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom zou jeje sleutel moeten inleveren?.. Ik heb nog steeds mijn huis sleutel.
Toen heb ik mn ouders niet meer teruggezienquote:
quote:
Ja nouja, ik ben natuurlijk wel het baasje in bed, maar ik houd altijd mijn ogen dicht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind je dat dan niet geil?![]()
Ik dacht dat jij dat met je strap on ook deed bij hem...
Vreselijk ja die kerstdagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, lief, maar ze doen hier thuis hun best wel. Maar ik heb dat gevoel nooit, stieffamilie die wel lief is, maar geen 'familie'. En de enige maand van het jaar waarop ik besef dat ik mijn papa mis.
Ahjah uiteraard!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vergeet de popcorn / chips niet
Ik wil een kind van jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga in ieder geval beginnen met Supertramp straks
Aaaah...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Toen heb ik mn ouders niet meer teruggezien
latersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, ik ben natuurlijk wel het baasje in bed, maar ik houd altijd mijn ogen dicht.
Whehehehehe jij wil niet zien hoe lekker hij t vind?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, ik ben natuurlijk wel het baasje in bed, maar ik houd altijd mijn ogen dicht.
Was voor mij achteraf het beste dat me kon gebeuren, dus geen aaagossie voor mijquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je maar geen menthol sigaretten roken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
The Police
![]()
Stiffler je begint heeeeerlijk!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Als ik win dan heb je waarschijnlijk geluk met Myr die de aandacht af kan leiden
Je wilt wel graag he?quote:
I knowquote:
je wilt gaan webcamsletten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is dat webcam verhaal nu met het einde van de marathon ook afgelopen?
Ik wil borsten in beeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je wilt gaan webcamsletten?
Nee hoor! Juist helemaal nietquote:
Waarom daag je me dan uit schat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor! Juist helemaal niet![]()
Laat me all1 niet aan de kant zetten door een menthol rokende nicht.
Doen we wel vaker, meestal tijdens praatshows of als ik aandacht te kort kom.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is dat webcam verhaal nu met het einde van de marathon ook afgelopen?
De getoonde beelden zijn fictieve profielenquote:
hij is eraan toe.. wil graag volledig uitgewoond worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom daag je me dan uit schat?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De getoonde beelden zijn fictieve profielen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is eraan toe.. wil graag volledig uitgewoond worden.
die jongen staat al droog sinds 2006 he
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen we wel vaker, meestal tijdens praatshows of als ik aandacht te kort kom.
Je kan hem zelf ook opengooien en de link in het topic gooien dan volgen mensen vanzelf.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
CGM heb je mn antwoord nog gezien?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
CGM heb je mn antwoord nog gezien?
Doe ik ook niet, ik rook pall mall rood ... alleen ben blutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je maar geen menthol sigaretten roken
arme arme jongen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij begon over vechten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom daag je me dan uit schat?
quote:
Neh, daar ben ik te lief voor. Ik begin nooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij begon over vechten!Ik niet!
waar kom jij nou weer vandaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Doe ik ook niet, ik rook pall mall rood ... alleen ben blut
Binnenkort geld van mijn pa , voor vakantie ... en geld van werk(in 1x alles).
quote:
Dan wordt t ook geen vechten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neh, daar ben ik te lief voor. Ik begin nooit
Ik lust nogwel biertje, en jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan wordt t ook geen vechten!Als iemand me aanvalt doe ik wat terug maar ik zal nooit beginnen.
Na 1 sec herkende ik hetquote:
quote:
Een heel weekend en jullie hebben dat niet eens even gefixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
moet er niet aan denken.. zoooo lang
Als we van de parking een ring maken is er geen beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan wordt t ook geen vechten!Als iemand me aanvalt doe ik wat terug maar ik zal nooit beginnen.
Eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
moet er niet aan denken.. zoooo lang
Dan zal jij mij toch de 1e tik moeten geven!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als we van de parking een ring maken is er geen beginnenDan is het gaan
Join the showquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:52 schreef Viro het volgende:
Ik kan maar niet in slaap vallen. Ff intunen . . .
voor een vrouw is het toch makkelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.
Als ik vanaf nu geen seks meer zou hebben, houd ik het niet lang vol.
Wat is BZN?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaja, wie zitten er allemaal in bzn?
Ik doe alleen menthol rokende anaalvernederde homo's. die kan ik aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Een heel weekend en jullie hebben dat niet eens even gefixed.
Oh, en een pakje Camelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 hosselt 2 bier en schuift t over de bar naar _Fanta!
nou als ze een naam hadden had ik het zo kunnen opnoemen , maar anoniem 1 2 3 .quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
band zonder naam, nou wie zitten der in en een beetje snel
Gaat hem niet worden dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zal jij mij toch de 1e tik moeten geven!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe alleen menthol rokende anaalvernederde homo's. die kan ik aan.
Geen seks hebben makkelijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor een vrouw is het toch makkelijk
Whahahahahaha en dan heb je mij niet gedaan toen ik die menthol sig rookte zaterdag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe alleen menthol rokende anaalvernederde homo's. die kan ik aan.
Ga nou geen ruzie uitlokken manquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zal jij mij toch de 1e tik moeten geven!
Ja, dat schoof even over de bar bij Outpostquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:56 schreef JJH het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, ik zag bier voorbijkomen?
Klootzak. Ik hoor gewoon je lachje erbij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dusBier dan maar?
[..]Die kun jij aan?
![]()
![]()
niemand meer want ze zijn uit mekaar, Nederlander lik me togus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou als ze een naam hadden had ik het zo kunnen opnoemen , maar anoniem 1 2 3 .
* Stiffler1988 is blij dat er geen Camel Menthol isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 schuift een pakje Camel Menthol naar Stiffler.
* Outpost76 schuift ook Kapitein 2 bier toe!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dusBier dan maar?
Joh, ik ben best lief hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klootzak. Ik hoor gewoon je lachje erbij.
Je moet een cafè beginnen kerelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 schuift ook Kapitein 2 bier toe!
Heb jij even mazzel idd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 is blij dat er geen Camel Menthol is
Faal ninja edit post!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof vind het gebruik van de * KapiteinGasthof tag wel erg kneuterig jongens![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat regel ik niet, dat is er soms. Ineens. Onverwachts.
JA en dus makkelijker te hosselen als vrouw dan als man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat regel ik niet, dat is er soms. Ineens. Onverwachts.
Dan is t goed toch! waarom rellen als je ook bier kan zuipenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Joh, ik ben best lief hoor
Geen edit hoorquote:
Ik ken het, ben ik binnenkort ook weer slachtoffer vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan worden mijn ouders boos. (woon tijdelijk thuis, goedkoper
)
quote:
Nee ik zag t maar eehm in de quote is alles rood dus ik dacht (zonder terug te kijken) dat je m geëdit hadquote:
Omdat bier na rellen nog lekkerder isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dan is t goed toch! waarom rellen als je ook bier kan zuipen
Ligt eraan, genoeg vrouwen die ook lang droogstaan. Maar het is als vrouw wel makkelijker zijn ja. Maar als man die zelfverzekerd is zou je ook best ver moeten komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA en dus makkelijker te hosselen als vrouw dan als man.
Zal ff voor je zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu al een bazenshow
Wil je ook ff The Police - Can't stand losing you draaien?
Fixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat bier tijdens rellen nog lekkerder is
Vrouwen kunnen ALTIJD seks krijgen, mannen een stuk minder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan, genoeg vrouwen die ook lang droogstaan. Maar het is als vrouw wel makkelijker zijn ja. Maar als man die zelfverzekerd is zou je ook best ver moeten komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |