Ik heb maar 1 cam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Plan jij de meet en de cams?
Myr, regel jij de weddenschappen? Inzet is minimaal 30 euro, odds zijn blijkbaar 3-1 voo9r Outkast
slaap lekkerquote:
nee, niet meer doen hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
Bram Vermeulen is toch van Neerlands Hoop, of zeg ik dan gekke dingen?
Tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker
ik ga mijn wekker voor je zetten
Ik ook niet zo. Vaak ook werken met kerst of oud en nieuw. Of beiden 1 dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind kerst en oud en nieuw geen reet aan
kerst vind ik de sfeer wel leuk van.. maar verder
hmm.. ke..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er komt hier 1 keer per uur een bus, op zo'n 10 minuten lopen van mijn cafe.
En de laatste gaat dan rond een uur of 10 geloof ik
moet je om 9:00 luisteren, draai ik hem voor jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik wil Klein Orkest - Over de muur horen
toen ik nog in de horeca zat, moest ik altijd werken die dagen.. dat was dan weer wel tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet zo. Vaak ook werken met kerst of oud en nieuw. Of beiden 1 dag.
DA's niet heel dik bezaaid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er komt hier 1 keer per uur een bus, op zo'n 10 minuten lopen van mijn cafe.
En de laatste gaat dan rond een uur of 10 geloof ik
Tot dan! Ik probeer erbij te zijnquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan lig ik in bed te stinkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je om 9:00 luisteren, draai ik hem voor je
Het zijn ook leuke dagen om te werken. MAar toch, die tijd doorbrengen met familie enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen ik nog in de horeca zat, moest ik altijd werken die dagen.. dat was dan weer wel tof
mijn familie vind die dagen ook geen hol aan.. dus we doen dr niet zoveel aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zijn ook leuke dagen om te werken. MAar toch, die tijd doorbrengen met familie enzo.
Nee, OV is een ramp hier.quote:
mja ik probeer het met alle macht te ontwijken, ruilenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Heel de maand december ga ik zo'n standaard gezinnetje missen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |