Avondquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent homo.. dus alleen knuffel materiaal.. heb ik niks aan
same.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Julian Lennon. Nooit van gehoord eigenlijk
. Geen idee dat die bestond.
"Hallo ollandse jongen, ik zen nen bitje verlegen, hihi"quote:
dat geloof ik best.. mja ik geloof niet in het veranderen van een geaardheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Je ziet het nauwelijks aan me hoor
.
Ik wist dat ie zong, maar daar hield het zo ongeveer op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
same.
klinkt wel mooi trouwens
Mini Serious Request?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Avond![]()
Mogen we een mini-SR in jouw kroeg doen ?
*ploink, tent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Hallo ollandse jongen, ik zen nen bitje verlegen, hihi"
Instant stijve, Boh.
Ik moest lachen. En mijn gezicht zag er zo uit;quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe das vals spelen!Iedereen weet dat ik je dubbelvouw en dan in een prullebakje prop oid.
Checkte net je fobo, je ziet het idd nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Je ziet het nauwelijks aan me hoor
.
Dat zou mooi zijn, dan zet ik alvast een K op mezelf inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe das vals spelen!Iedereen weet dat ik je dubbelvouw en dan in een prullebakje prop oid.
wist niet eens dat hij bestondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist dat ie zong, maar daar hield het zo ongeveer op.
Ik probeer mn zachte G zo veel mogelijk te camoufleren, klinkt zo boersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zacht gdat is het enige geile accent imo
Jah mooi hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:20 schreef MsMessy het volgende:
Heerlijk liedje dit![]()
* MsMessy zingt lekker mee
Gaat ge me goesting bezorgen met uwen lans?quote:
heel goed, je bent toch geen watjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik probeer mn zachte G zo veel mogelijk te camoufleren, klinkt zo boers
Mwah, dat duurt nog ff.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat ge me goesting bezorgen met uwen lans?
*klaarkomt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |