Jij gelooft me niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen. En mijn gezicht zag er zo uit;.
Een K op dat je verliest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dan zet ik alvast een K op mezelf in
vlaams kan wel geil klinken.. mits ze proberen nederlands te pratenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Vlaams vind ik niet geil. Brabants wel.
ben jij wel goed bij je hoofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
DA HEDDE GOE GEDAAN KUT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Maas en Waals lijkt een beetje op Brabantsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Toch niet papa ik lijk meer en meer op jou? Dat nummer is echtquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gelooft me niet?![]()
[..]
Een K op dat je verliest?Win je niet veel mee dan hoor.
wanstaltige smaak hebben julliequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vlaams kan wel geil klinken.. mits ze proberen nederlands te praten
brabants is gewoon![]()
Beetje opletten hè?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch niet papa ik lijk meer en meer op jou? Dat nummer is echt
je voelt wat je voelt, en geilt op waar je op geilt.quote:
Pcies, tis dat ik een brabander ben, maar zo voel ik me niet, Rare gewoontes hiero met hun carnaval en alles, echt fuck die shit!quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
Serious Request op 49 zou wel supertof zijn
Dude, (blonde) Vlaamse meisjesquote:
Carnaval is tof. Mooiste 5 dagen van het jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, tis dat ik een brabander ben, maar zo voel ik me niet, Rare gewoontes hiero met hun carnaval en alles, echt fuck die shit!
Plan jij de meet en de cams?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na zoveel praat moet ik wel. Ik ben all1 geen vechters baas
Vlaamse meisjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef Karzai het volgende:
Hoewel ik de Vlaamse meisjes wel heel lief vind spreken. Maar die Brabos tjonge
Ligt juist heel centraal in het landquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar die kroeg van royco is toch in the middle of nowhere?
Kaagee kan je met 1 hand vast houden en dan zo ver van zich af houden, dat jij wel kan lopen spartellen en trappen, maar hij gewoon nog een biertje opent en een menthol sigaretje opsteekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gelooft me niet?![]()
[..]
Een K op dat je verliest?Win je niet veel mee dan hoor.
ja maar hoe zit het met het ov in jullie gehucht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt juist heel centraal in het land
Vind maar dom feest. mensen die zichzelf 5 dagen helemaal kapot zuipen terwijl je ook heel t jaar door kan zuipenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Carnaval is tof. Mooiste 5 dagen van het jaar
Geen idee hoor. Het idee voor kwam gisteren ter sprake om zoiets te doen in het najaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar die kroeg van royco is toch in the middle of nowhere?
OV?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar hoe zit het met het ov in jullie gehucht?
Ik vind kerst t/m oud & nieuw mooierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Carnaval is tof. Mooiste 5 dagen van het jaar
Je verpest hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kaagee kan je met 1 hand vast houden en dan zo ver van zich af houden, dat jij wel kan lopen spartellen en trappen, maar hij gewoon nog een biertje opent en een menthol sigaretje opsteekt.
Tijdens de echte sr zelfs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee hoor. Het idee voor kwam gisteren ter sprake om zoiets te doen in het najaar.
En dan het geld te brengen bij het Glazen Huis of zo
Precies!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vind maar dom feest. mensen die zichzelf 5 dagen helemaal kapot zuipen terwijl je ook heel t jaar door kan zuipen, ja toch?
Ja, maar het is gewoon de hele sfeer erom heen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vind maar dom feest. mensen die zichzelf 5 dagen helemaal kapot zuipen terwijl je ook heel t jaar door kan zuipen, ja toch?
Ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind kerst t/m oud & nieuw mooier
quote:
gaat nog te paard tis zo'n ouwe saloonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar hoe zit het met het ov in jullie gehucht?
Jamaar jij bent homo enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnaval. Dat heb ik als Brabander nooit begrepen.
Er komt hier 1 keer per uur een bus, op zo'n 10 minuten lopen van mijn cafe.quote:
Nee dan zeg je geen gekke dingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
Bram Vermeulen is toch van Neerlands Hoop, of zeg ik dan gekke dingen?
Welke sfeer? Mensen die zichzelf vol laten stromen met bier die geen drank gewent zijn? is dat feest? nee dat is ellende!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon de hele sfeer erom heen.
Kijk er elk jaar weer naar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |