arme arme jongen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is eraan toe.. wil graag volledig uitgewoond worden.
die jongen staat al droog sinds 2006 he
Jij begon over vechten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom daag je me dan uit schat?
quote:
Neh, daar ben ik te lief voor. Ik begin nooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij begon over vechten!Ik niet!
waar kom jij nou weer vandaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Doe ik ook niet, ik rook pall mall rood ... alleen ben blut
Binnenkort geld van mijn pa , voor vakantie ... en geld van werk(in 1x alles).
quote:
Dan wordt t ook geen vechten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neh, daar ben ik te lief voor. Ik begin nooit
Ik lust nogwel biertje, en jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan wordt t ook geen vechten!Als iemand me aanvalt doe ik wat terug maar ik zal nooit beginnen.
Na 1 sec herkende ik hetquote:
quote:
Een heel weekend en jullie hebben dat niet eens even gefixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
moet er niet aan denken.. zoooo lang
Als we van de parking een ring maken is er geen beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan wordt t ook geen vechten!Als iemand me aanvalt doe ik wat terug maar ik zal nooit beginnen.
Eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
moet er niet aan denken.. zoooo lang
Dan zal jij mij toch de 1e tik moeten geven!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als we van de parking een ring maken is er geen beginnenDan is het gaan
Join the showquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:52 schreef Viro het volgende:
Ik kan maar niet in slaap vallen. Ff intunen . . .
voor een vrouw is het toch makkelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.
Als ik vanaf nu geen seks meer zou hebben, houd ik het niet lang vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |