Dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik probeer het met alle macht te ontwijken, ruilen
Oh dus je wil gewoon anaal vernederd worden door mij!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Knetter had ook een cam toch? Nog 2 meer en we hebben goede coverageEn vechten is sex, dat weet je toch
[..]tnx
DAt lukt je wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
ik ga nog ff roken
en fuck ik moet nog muziek bedenken voor 9:00
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
Klein Orkest staat in de playlist
Je bent een heldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
Klein Orkest staat in de playlist
ik denk bij dat nummer altijd aan het moment dat ik mn sleutel mocht inleveren, heel ontroerendquote:
denk het wel, weet het eigenlijk wel zeker als je een gezellige familie kerst wil moet je mij maar even pm'n ik stel je wel voor via facebook.quote:
Dan mogen de cams wel uit hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus je wil gewoon anaal vernederd worden door mij!![]()
Zeg dat dan.![]()
Nee. Dat komt na het vechten, voor de verliezer. En gezien de odds ben ik dat jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus je wil gewoon anaal vernederd worden door mij!![]()
Zeg dat dan.![]()
hoe bedoel je met sleutel inleveren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik denk bij dat nummer altijd aan het moment dat ik mn sleutel mocht inleveren, heel ontroerend
Ik kom wel fietsenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, OV is een ramp hier.
Goedkoopste en makkelijkste is om vanaf Tiel met 8 man een taxi te pakken
Ik heb op mn 16e mn sleutel in mogen leveren bij papa, heel ontroerendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe bedoel je met sleutel inleveren?
Waarom zou jeje sleutel moeten inleveren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb op mn 16e mn sleutel in mogen leveren bij papa, heel ontroerend
en toen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb op mn 16e mn sleutel in mogen leveren bij papa, heel ontroerend
Oh wordt een eentonig iets dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee. Dat komt na het vechten, voor de verliezer. En gezien de odds ben ik dat ja
quote:
Hahaha, lief, maar ze doen hier thuis hun best wel. Maar ik heb dat gevoel nooit, stieffamilie die wel lief is, maar geen 'familie'. En de enige maand van het jaar waarop ik besef dat ik mijn papa mis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het wel, weet het eigenlijk wel zeker als je een gezellige familie kerst wil moet je mij maar even pm'n ik stel je wel voor via facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |