Jah dat zeker, en wat dacht je van de bevolking die zich steeds maar groter word. Er is over 10 jaar gewoon geen plek meer voor iedereen, en wat doen mensen dan? Juist vechten om hun plekkie. Weer hoop oorlog enzo. Echt dit systeem werkt niet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onze soort overleeft wel.Er moet all1 iets veranderen aan de roofbouw die we plegen op moeeder aarde.
Is wel te zien in Afrika nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we meer iets aan onszelf doen. Elke diersoort werkt volgens het principe 'Survival of the fittest' behalve wij. Geen wonder dat de aarde overbevolkt raakt.
Dank uquote:
Daar kun je hele reeksen over vinden in KLB, waar het uiteindelijk neerkomt op:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we meer iets aan onszelf doen. Elke diersoort werkt volgens het principe 'Survival of the fittest' behalve wij. Geen wonder dat de aarde overbevolkt raakt.
Met die hongersnood en zo. Alleen de sterkste zullen daar overleven.quote:
Ach nee, wij mensheid willen en kunnen de zwakken ook in leven houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Met die hongersnood en zo. Alleen de sterkste zullen daar overleven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moeder aarde corrigeert ons vanzelf en dan gaan er miljarden dood.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah dat zeker, en wat dacht je van de bevolking die zich steeds maar groter word. Er is over 10 jaar gewoon geen plek meer voor iedereen, en wat doen mensen dan? Juist vechten om hun plekkie. Weer hoop oorlog enzo. Echt dit systeem werkt niet!
Gast ze moesten jou us in t midden van de amazone droppen, respect als je na week nog leeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Met die hongersnood en zo. Alleen de sterkste zullen daar overleven.
Moet dood niet. Ik denk dat het een stuk menselijker is om bijv. Euthanasie wereldwijd mogelijk te maken. Oh en geen geld meer geven aan derdewereldlanden zal, hoe gruwelijk koud en hard het ook klinkt, ook helpen. Dat laatste is in the long run ook een stuk beter voor dat volk daar. Ze zijn vergeten hoe ze op eigen poten moeten staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar kun je hele reeksen over vinden in KLB, waar het uiteindelijk neerkomt op:
- iedere gehandicapte moet dood
- iedereen ouder dan 70 moet dood
- iedereen met X moet dood
Tot het een familielid betreft, dan wordt er gejankt door de TS.
Realistisch eerder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:08 schreef MsMessy het volgende:
Wat zijn we toch allemaal lekker verbitterd.
Nee, zo bedoel ik het niet. Meer het idee dat de aarde het uiteindelijk zelf regelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gast ze moesten jou us in t midden van de amazone droppen, respect als je na week nog leeft
Volgens mij blifjt er 99% aan de strijkstok van de organisatie kleven, en mag kleine negerhenk nog altijd 100km naar de waterput lopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet dood niet. Ik denk dat het een stuk menselijker is om bijv. Euthanasie wereldwijd mogelijk te maken. Oh en geen geld meer geven aan derdewereldlanden zal, hoe gruwelijk koud en hard het ook klinkt, ook helpen. Dat laatste is in the long run ook een stuk beter voor dat volk daar. Ze zijn vergeten hoe ze op eigen poten moeten staan.
maar de aarde reset zich ook om de zoveel miljoen jaar, en denk dat er niet over al te langen tijd weer zo'n reset komt. mogen weer van voor af aan beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Meer het idee dat de aarde het uiteindelijk zelf regelt.
De aarde regelt zichzelf wel. Best kans dat plastic in de toekomst opgenomen wordt in de huid/schil/pantser van een dierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Meer het idee dat de aarde het uiteindelijk zelf regelt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar de aarde reset zich ook om de zoveel miljoen jaar, en denk dat er niet over al te langen tijd weer zo'n reset komt. mogen weer van voor af aan beginnen
Ik denk dat het het beste zou zijn als je dat hele Afrika een eeuw lang in zijn sop gaar laten koken. Ze moeten het zelf weer opbouwen, wij westerlingen verneuken het daar toch systematisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij blifjt er 99% aan de strijkstok van de organisatie kleven, en mag kleine negerhenk nog altijd 100km naar de waterput lopenDaarom geef ik niet aan goede doelen.
Ik zou liever zelf een handje helpen daar, maar hoe komt je in contact met helpdingeseb?
Om de 10.000 jaar en we zijn nu al verder dan die 10.000 jaar sinds de laatste reset.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar de aarde reset zich ook om de zoveel miljoen jaar, en denk dat er niet over al te langen tijd weer zo'n reset komt. mogen weer van voor af aan beginnen
Ik geloof niet zo in een volgend levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, Daarom leren wat er te leren valt, miss heb je in t volgend leven nogwel wa aan
Idd, laat de mensheid maar verrotten, wij zijn toch maar kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n reset zou geen heel gek idee zijn, dat alleen de 1% sterkste wezens overblijven, en dan niet sterkste in puur fysieke termen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een volgend leven
En verder: Outpost
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een volgend leven
En verder: Outpost
En doe mij maar reïncarnatie iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, Daarom leren wat er te leren valt, miss heb je in t volgend leven nogwel wa aan
Fixedquote:
En dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?
Ja, ik heb persoonlijk de denkwijze van: als ik dood ben, ben ik dood. Meer niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?
Daarom, ik denk dat het leven niet voor niks isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat.
Hadden we net zo goed NIET kunnen leven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een volgend leven. Laat me gewoon lekker met rust als ik dood ben
Mijn ziel kan mijn kont kussen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En dat terwijl je ziel al honderden levens op aarde heeft gehad
![]()
(Volgens mijn geloof dan he!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |