Om de 10.000 jaar en we zijn nu al verder dan die 10.000 jaar sinds de laatste reset.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar de aarde reset zich ook om de zoveel miljoen jaar, en denk dat er niet over al te langen tijd weer zo'n reset komt. mogen weer van voor af aan beginnen
Ik geloof niet zo in een volgend levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, Daarom leren wat er te leren valt, miss heb je in t volgend leven nogwel wa aan
Idd, laat de mensheid maar verrotten, wij zijn toch maar kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n reset zou geen heel gek idee zijn, dat alleen de 1% sterkste wezens overblijven, en dan niet sterkste in puur fysieke termen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een volgend leven
En verder: Outpost
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een volgend leven
En verder: Outpost
En doe mij maar reïncarnatie iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, Daarom leren wat er te leren valt, miss heb je in t volgend leven nogwel wa aan
Fixedquote:
En dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?
Ja, ik heb persoonlijk de denkwijze van: als ik dood ben, ben ik dood. Meer niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als er na de dood niks meer is dan is t wel beetje heel erg kansloos ofnie?
Daarom, ik denk dat het leven niet voor niks isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat.
Hadden we net zo goed NIET kunnen leven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een volgend leven. Laat me gewoon lekker met rust als ik dood ben
Mijn ziel kan mijn kont kussen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En dat terwijl je ziel al honderden levens op aarde heeft gehad
![]()
(Volgens mijn geloof dan he!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |