Zoek oplader en stop zeuren of pak een trein.quote:
Mjah als je als vrouw gehandicapt bent is t gewoon lastiger om een leuke jongen aan de haak te slaan, je zal t dan vaak moetten doen met die vieze mannetjes, helaas maar zo werkt t wel toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over t beter er van worden ed maar puur om t sex hosselen.
Dat wel maar t ging om t punt dat t voor een vrouw makkelijker is om sex te hosselen dan voor een man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mjah als je als vrouw gehandicapt bent is t gewoon lastiger om een leuke jongen aan de haak te slaan, je zal t dan vaak moetten doen met die vieze mannetjes, helaas maar zo werkt t wel toch?
Nee ik ga slapen, dan gaat de tijd sneller tot het woensdag is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoek oplader en stop zeuren of pak een trein.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik ga slapen, dan gaat de tijd sneller tot het woensdag is.
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pcies, als een vrouw met haar benen gespreid buiten op de tafel ligt word ze minstens volgeblaft door stuk om 10 gasten. En waarscijnlijk kijk ik dan ook nog toequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar t ging om t punt dat t voor een vrouw makkelijker is om sex te hosselen dan voor een man.
Woensdag kwam je weer hier heen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Precies ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, als een vrouw met haar benen gespreid buiten op de tafel ligt word ze minstens volgeblaft door stuk om 10 gasten. En waarscijnlijk kijk ik dan ook nog toe
Ben jij ons hotel? Dan moet je wel op de bankquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Woensdag kwam je weer hier heen toch?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdSlome
Slaap zacht
Jij in hotel in je uppie en Myr hier bij mij natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben jij ons hotel? Dan moet je wel op de bank
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:25 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Slaaplekker allemaal, niet fappen, gewoon slapen. Braaf zijn. Kusjes.
Trusten meisjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:25 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Slaaplekker allemaal, niet fappen, gewoon slapen. Braaf zijn. Kusjes.
Ik zeg door draaien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zal ik trouwens nog door gaan tot 3 uur, of gaan de meesten aanstalten maken om te gaan slapen ?
Ligt eraan welke muziek je in de planning hebt staan, ik ben wel toe aan wat goede metal!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zal ik trouwens nog door gaan tot 3 uur, of gaan de meesten aanstalten maken om te gaan slapen ?
Wou in 1e instantie nog gewoon doorgaan met wat ik nu ook draaiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ligt eraan welke muziek je in de planning hebt staan, ik ben wel toe wat goede metal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |