Ja, dat is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wodan was zn tijd ver vooruit.
En jij zelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk de mensen die alles al weten en geleerd hebben hier op aarde ofzo?
Zou dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En jij zelf.Als je dood bent weet je al je voorgaande levens ook weer en als je je doel niet behaald hebt in dat laatste leven krijg je m later nog een keer.
Nooit! Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen geloof en/of denkwijzequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop dat de mensen hier niet de mensen zijn die naatje aanvallen op zijn geloof.
Zal ik nooit doen en heb m juist gesteund.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop dat de mensen hier niet de mensen zijn die naatje aanvallen op zijn geloof.
QFTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
Als je doodgaat is er NIKS. Gewoon fucking niks. Je lichtje gaat uit, over en sluiten. Hersens geen zuurstof meer WEG.
En Xena, en Highlander en en ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar de Reapers komen elke 50k jaar de vleselijke beschavingen uitroeien. Gelukkig hebben we Commander Shepard
Dat moet je juist doen met zulk volk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef ValHallen het volgende:
Klinkt wel kut manquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
Als je doodgaat is er NIKS. Gewoon fucking niks. Je lichtje gaat uit, over en sluiten. Hersens geen zuurstof meer WEG.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nooit! Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen geloof en/of denkwijze
Da's mooi want dat zou wel heel erg hypocriet zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ik nooit doen en heb m juist gesteund.
Iedereen is vrij om te geloven wat hij gelooft.![]()
Njah kweet t ook niet zeker man, ik denk er wel veel over na en miss klopt t wel nie. Pas als ik dood ga en na mn dood op Fok! kan posten heb je hard bewijs!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]![]()
Nee sorry, dit voelt voor mij hetzelfde als geloven in 1 God, of geloof uberhaupt.
Ja daarom verzinnen mensen bullshit over een nieuw leven, licht, hemel enz.quote:
Ik had het dan ook tegen de mensen die geloven dat je ziel opdrachten meekrijgt of dat je een soort spirituele harde schijf hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat moet je juist doen met zulk volk.
Maar dan welweer tof dat ie Faye heeft gebatst voor zn huwelijk ofnie danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat moet je juist doen met zulk volk.
Maar dat weet je nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom verzinnen mensen bullshit over een nieuw leven, licht, hemel enz.
Ze kunnen niet dealen met de keiharde realiteit.
Ja of mensen zoals jij doen zo over het hierna omdat ze t niet kunnen handelen dat er wel iets is hierna.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die shit klinkt me toch zeer aannemeljkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen de mensen die geloven dat je ziel opdrachten meekrijgt of dat je een soort spirituele harde schijf hebt.
Jij en ik denken dat het de realiteit is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |