Daarom keek ze zo chagrijnig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:59 schreef Rainesz het volgende:
Haha Ramon moest kus doorgeven(Deleted scene's)
[ afbeelding ]
Echt een raar wijf inderdaad. Nog erger dan die miep van vorige week bij van der Valk.quote:
Viswijf?quote:
Een bekende uit de wereldgeschiedenis!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En zodra grote smurf langskomt weet je wie nog meer langskomt!
Lijkt me niet, ze testen vakantiebaantjes voor jongeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Ik hoop dat ze nog een keer een flinke kutklus gaan doen, vuilnisman, putjesschepper of iets dergelijks.
Ja, dat kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef Captainp00face het volgende:
Mjah, ik vraag me af of je je echt in kan schrijven voor een vakantiebaantje bij bijvoorbeeld Duinrel en dat Van Der Valk hotel.
De enige waar ik echt om heb moeten lachen deze aflevering ja.quote:
Op 3, schatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef alors het volgende:
hahahah die schoonmaakvrouw was echt relaxten daar bij die balie aan de telefoon
![]()
Ramon en zijn pukkel![]()
![]()
oh de uitzending die ik nog moet zien is nu op Ned1
ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Op 3, schatOp de markt met visjes.
"ondanks"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Zijn alleen maar woordgrapjes tegenwoordig. Word wel minder ja.
Ondanks dat ze gay zijn vind ik Geer en Goor over de vloer hilarisch
Ik moet hier ineens weer heel erg om lachenquote:
Geer en Goor vind ik ook nog steeds geweldig, de klusjesmannen wordt steeds "meer van hetzelfde". Ik kijk momenteel nog steeds liever naar een herhaling van Geer en Goor, dan naar de Klusjesmannen op zondagavond.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Zijn alleen maar woordgrapjes tegenwoordig. Word wel minder ja.
Ik lach me echt kapot met geer en goor over de vloer, perfect koppel voor dat soort dingen.
(no homo)
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Anno2012 het volgende:
Ik dus net herhaling kijken naar dat EIN MELOEN, EIN FRUIT.
Kijk wat ik tegekom:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bedoelt deze zeker, of niet?
[ afbeelding ]
Nee, eentje van de Facebook-pagina.quote:
Dit programma kijken en dan over zoiets zeurenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef Apotheose het volgende:
nou weer echt een BNN gehalte hoor met die vraag of er al geneukt is
sue mequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit programma kijken en dan over zoiets zeuren
idd nooit gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
Cultureel doen op een jongerenvakantie ?
oh ze zien het zelf ookquote:
En ze vond dat helemaal niet ergquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha hij pakt haar gewoon bij de tiet
Vrijetijdskundequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef henkde_j het volgende:
Wat een mbo kutje![]()
Alles uit het boekje
Eigenlijk wel, maar die trainingspotjes van Djoko gaan vervelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef franklop het volgende:
Moeten wij niet naar wat anders kijken Tim?
Denk je nu echt dat ze het niet doorheeft?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is zij dom ! Wat als er iemand in de groep zit die overal een antwoord op heeft
denk dat ze het niet teveel moeten doen, dan zou het wel eens irritant kunnen gaan wordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Mariposas het volgende:
Ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt, wát een geniaal duo.
quote:
quote:
Wat een onzin man, dit moeten ze gewoon elke zomer doen, en niet elke 3 maanden een nieuw seizoen. Het is dan ook een programma om zomerbaantjes te testen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Mariposas het volgende:
Ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt, wát een geniaal duo.
Ik had er eigenlijk 2 verwacht.quote:
Ik zou hetzelfde doen.quote:
Die "baas" zeg maar? Die is mooi joh. En een mooie stem ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geniale EP weer, die reisleidster in het begin met die vage stem dat was die van mij paar jaar terug..
Wees er maar trots opquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:32 schreef Swomp het volgende:
Ben nu ff terug aan het kijken, ben nog niet op de helft en heb al 2 bekende gezien
Nee niet die baas man. Niet die brunette maar die ene met die schorre stem.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die "baas" zeg maar? Die is mooi joh. En een mooie stem ook.
helaars!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken jij d'r niet toevallig ofzo? Ik ben verliefd gek!![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef Captainp00face het volgende:
Ik kan er ook wel wat op; iemand die even uitzoekt hoe ze heet?!
Duh, natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee...
Kiek em gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk! Meteen de Hyves en Facebook vindbaar
.
Interested In Menquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk! Meteen de Hyves en Facebook vindbaar
.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee...
Oeps, oja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee...
Ook de hele wall gewoon openbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Interested In Men
Relationship Status Single
Sex Female
En fan van Hunkemöller.
Ik vond ze anders vrij negatief na de eerste dag. En het argument dat jongeren meer energie hebben om het zo een beter cijfer te kunnen geven vond ik zwak. Met die redenatie had men ieder vakantie baantje wel hoger mogen beoordelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:58 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat deze misschien wel vijf vingers zou krijgen.
Sowieso snap ik die vingers niet meer sinds de boerderij er ook vier kreeg.
quote:
Is dat ook nog ergens centraal terug te zien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens Serious Request 2010 knapten ze kutklussen op voor het goede doel.
Deze is compleet iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Is dat ook nog ergens centraal terug te zien?
--
ja hier dus http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348256/
quote:Nadine van der Woude
Jammer dat ik zo serieus lijk op tv..achja ik heb er het beste van proberen te maken!! Vandaag heerlijk is een keer dagje strand!! en over 4 dagen komen me vriendinnetjes al woooeewww
Yesterday at 12:09
Leuker is nog dat een vriendin van haar zegt dat het grappig is dat juist zij zegt dat ze het niet over seks mogen hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef icedtea het volgende:
Van de facebook van die blonde chick
[..]
Grrrquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Leuker is nog dat een vriendin van haar zegt dat het grappig is dat juist zij zegt dat ze het niet over seks mogen hebben.![]()
Schizo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef penny-wise het volgende:
Dit is wel echt een goed programma![]()
Is 1 van de weinige programma`s die we allebei leuk vinden. En die Ramon en Sander zijn echt een komisch duo![]()
Moet de afleveringen echt nog eens terugkijken.
Ik zat ondertussen te bellen, maar moest weer lachenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zit gewoon wéér hard mee te lachen!
Het blijft leuk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zit gewoon wéér hard mee te lachen!
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef JohnB52 het volgende:
Die in de Karwei was t leukste, alhoewel die grap met chocolade ook best ranzig was :-p
twitter:coenensander twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 17:12:25BREKEND!! Er komt een tweede seizoen Klusjesmannen. Met @sanderlantinga en @ramon3fm. Vanaf 8 juli op tv! #CSSHOW #3FM #klusjesmannen reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:16 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coenensander twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 17:12:25BREKEND!! Er komt een tweede seizoen Klusjesmannen. Met @sanderlantinga en @ramon3fm. Vanaf 8 juli op tv! #CSSHOW #3FM #klusjesmannen reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Larpen en hondenshow hoorde ik al voorbij komenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
Haha dan krijg je Man bijt hond meets Klusjesmannen ofzo..lijkt me geniaal als ze bij maffe hobbyisten langsgaan. Hopelijk doen ze dat dus ook ipv een wekelijkse cursus pottenbakken ofzo.
Als het SBS was heeft toch niemand het gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Die hobbies zijn wel gejat. Vorig jaar op RTL of SBS al zoiets geweest met rare hobbies.
Geen ideequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als het SBS was heeft toch niemand het gezien.
sherrycan-kerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |