Ik vond ze anders vrij negatief na de eerste dag. En het argument dat jongeren meer energie hebben om het zo een beter cijfer te kunnen geven vond ik zwak. Met die redenatie had men ieder vakantie baantje wel hoger mogen beoordelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:58 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat deze misschien wel vijf vingers zou krijgen.
Sowieso snap ik die vingers niet meer sinds de boerderij er ook vier kreeg.
quote:
Is dat ook nog ergens centraal terug te zien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens Serious Request 2010 knapten ze kutklussen op voor het goede doel.
Deze is compleet iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Is dat ook nog ergens centraal terug te zien?
--
ja hier dus http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348256/
quote:Nadine van der Woude
Jammer dat ik zo serieus lijk op tv..achja ik heb er het beste van proberen te maken!! Vandaag heerlijk is een keer dagje strand!! en over 4 dagen komen me vriendinnetjes al woooeewww
Yesterday at 12:09
Leuker is nog dat een vriendin van haar zegt dat het grappig is dat juist zij zegt dat ze het niet over seks mogen hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef icedtea het volgende:
Van de facebook van die blonde chick
[..]
Grrrquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Leuker is nog dat een vriendin van haar zegt dat het grappig is dat juist zij zegt dat ze het niet over seks mogen hebben.![]()
Schizo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef penny-wise het volgende:
Dit is wel echt een goed programma![]()
Is 1 van de weinige programma`s die we allebei leuk vinden. En die Ramon en Sander zijn echt een komisch duo![]()
Moet de afleveringen echt nog eens terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |