idd nooit gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
Cultureel doen op een jongerenvakantie ?
oh ze zien het zelf ookquote:
En ze vond dat helemaal niet ergquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha hij pakt haar gewoon bij de tiet
Vrijetijdskundequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef henkde_j het volgende:
Wat een mbo kutje![]()
Alles uit het boekje
Eigenlijk wel, maar die trainingspotjes van Djoko gaan vervelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef franklop het volgende:
Moeten wij niet naar wat anders kijken Tim?
Denk je nu echt dat ze het niet doorheeft?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is zij dom ! Wat als er iemand in de groep zit die overal een antwoord op heeft
denk dat ze het niet teveel moeten doen, dan zou het wel eens irritant kunnen gaan wordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Mariposas het volgende:
Ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt, wát een geniaal duo.
quote:
quote:
Wat een onzin man, dit moeten ze gewoon elke zomer doen, en niet elke 3 maanden een nieuw seizoen. Het is dan ook een programma om zomerbaantjes te testen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Mariposas het volgende:
Ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt, wát een geniaal duo.
Ik had er eigenlijk 2 verwacht.quote:
Ik zou hetzelfde doen.quote:
Die "baas" zeg maar? Die is mooi joh. En een mooie stem ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geniale EP weer, die reisleidster in het begin met die vage stem dat was die van mij paar jaar terug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |